Gå til innhold
Hundesonen.no

NKKs registreringstall for 2016 er klare!


Guest Maries
 Share

Recommended Posts

Tallene inneholder jo heller ikke importer, kun fødte valper i Norge. Feks vil AK gå fra 6 stk (som er på listen) til 18 stk om man tar med omregistrerte importer. Og da vet jeg at tallet er ca 20-22 for det er ett par 2016 valper som ikke er omregistrert enda fra utlandet (og AK begynner bli så mange nå at jeg sikkert har gått glipp av 2-3 stk til :P ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mine" raser er på 6. og 213. plass med henholdsvis 690 og 5 registrerte. Er vel ikke så vanskelig å gjette hvilken rase som er på hvilken plass. :lol:

 

Det jeg synes er bekymringsfullt er at fransk bulldog er på 19. plass, engelsk bulldog på 54. plass og mops på 56. plass. Det er trendy med hunder som ikke får puste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Artemis skrev:

 

Det jeg synes er bekymringsfullt er at fransk bulldog er på 19. plass, engelsk bulldog på 54. plass og mops på 56. plass. Det er trendy med hunder som ikke får puste.

+x antall uregistrerte og designer blandinger av de ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Meg skrev:

Huff. siberian husky er på 22. plass. Det er ikke bra.... :(

I det minste er registreringstallene stabile, så det må jo være større endringer i andre raser som gjør at vår nå ligger på 22.? 
Mener de ikke var på "topp 25" i fjor, men kan huske feil selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...