Gå til innhold
Hundesonen.no

Leter etter en firbent venn på deltid


kari.anne
 Share

Recommended Posts

Hei dere! 

Jeg er en jente i tidlig 20-åra som ønsker en turkamerat og litt ekstra selskap i hverdager og helger. 

Til vanlig jobber jeg i radio, og tar opp fag på siden. Har hatt hund hele livet, blant annet beagle, kleine munsterlander og vorseth, men måtte gi bort min munsterlander da jeg flyttet til byen. Man merker fort forskjeller når hunden ikke er i hus med deg lengre, og det kan bli litt trist og ensomt til tider. Jeg bor ganske sentralt i Oslo, men fortsatt i kort avstand til turområde. Vi som bor her er veldig rolige mennesker, og er ikke særlig glade i fest. Om det skjer, har vi det ikke i leiligheten.. :-) 

Vet ikke om det er innafor å spørre her, men har prøvd mange andre steder uten "napp". Forståelig nok er det få som vil låne bort hunden sin, men tenkte det kunne være greit om noen jobber feks sene vakter, eller bare vil ha litt tid for seg selv, så får jeg muligheten til å bli kjent med en ny firbent venn. :-) 

Gi en lyd her i tråden om dere vil vite mer! 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Oslo og har en valp som trenger pass iblandt, og en eldre hund med separasjonsangst som også trenger pass iblandt. :) 
Så bare si fra om du vil være på "passelista" mi :P  
Valpen er foreløpig for liten til å være alene enda, såvidt begynt på alenetreningen. Hun gamle kan være alene i korte stunder men det gjelder dessverre bare her hos meg (tror jeg, tør ikke satse på annet). Så om du skulle ha lyst til å passe kan ingen av dem etterlates alene enda hvertfall. :)  

Trenger alltid flere på passlista mi :P Valpen skal etter hvert bli en normal hund som kan være alene som vanlig. Men dessverre tror jeg aldri den gamle vil bli trygg nok til å være alene feks på kveldstid om vi skal ut i helgene, så er veldig takknemlig for folk som vil passe om jeg skal noe og ikke søsteren min kan :) 
Den gamle, Dixie, er ordentlig menneskekjær og eelsker kos. kan være litt masete men er veldig søt og trivelig, godt selskap. Valpen er som valper flest :P Hyper til tider, men også veldig glad i kos. :)

 

Bor midt på Torshov :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schæferhannhund til utlån her i huset! Han er en stor og snill bamse. 7 år gammel, men 1 år i hodet. Lydig og snill med andre hunder. Han har ett litt ødelagt kne, men klarer å gå lange turer. Kan ikke være alene, da jeg har "glemt" å trene dette siden jeg alltid har to eller flere hunder i huset. Jeg låner han ut til tur og kos nå i en periode fremover da jeg har (forhåpentligvis) drektig tispe som trenger litt mer ro enn de to klarer å lage sammen ;) Kan lånes på alle formiddag og gjerne i helger også. Han kan bo her i ukedagene, men om du vil ha han over helgen så kan han gjerne det. Send meg en PM om du synes dette så litt spennende ut :)

Bor midt i mellom Vinderen og Borgen, så kort vei til tre forskjellige t-bane linjer. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har også hund til utlån nå og da. Er kronisk syk, og trenger litt avlasting i blant. Har én liten og én stor (gårdshung og ridgeback), den minste er ikke så glad i andre hunder men ellers ganske grei, den store er grei med de fleste med unntak av et utvalg hanhunder... Nettsiden står i signaturen min. Send en e-post på simira@tihlde.org om du er interessert, så møtes vi og rusler en tur sammen! Vi bor forøvrig på Disen, så ikke langt fra Lillomarka.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...