Gå til innhold
Hundesonen.no

klikert og gobitposer


Recommended Posts

Jeg foretrekker denne godbitveska, har en lik, bare med annen farge og logo på:
85975_Rapid_Rewards_Training_Pouch_1.jpg
Og disse klikkerne synes jeg er best, har like bare med annen logo på:

51702_Klikker_1.jpeg
De med armbånd på er også praktiske:
53706_Klikker_med_armb_nd_1.jpeg

Jeg foretrekker også slike klikkere, sånne bokser [emoji4]

Godbitpose bruker jeg ikke [emoji14]
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, mokken skrev:

 

Jeg foretrekker denne typen klikker, jeg synes de er mye mer behagelig å holde i enn de firkantete. :)

http://www.ebay.co.uk/itm/361676739768

Jeg bruker den typen klikker til å trene inne på stuegulvet. Ute eller på fellestreninger, har jeg erfart at lyden har blitt for svak for at hunden helt hører den. Selv liker jeg at den ikke klikker så høyt, så kanskje jeg må vaske ørene til Eine :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Poter skrev:

Jeg bruker den typen klikker til å trene inne på stuegulvet. Ute eller på fellestreninger, har jeg erfart at lyden har blitt for svak for at hunden helt hører den. Selv liker jeg at den ikke klikker så høyt, så kanskje jeg må vaske ørene til Eine :lol:

Har ikke opplevd noe problemer med for lav lyd når vi trener ute, og det pleier å være nok vær her på vestlandet. Kanskje dere skal vurdere en ørevask ja  :P

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pringlen skrev:

Jeg synes ruffwear sin gobitpose er uslåelig. Passe stor, og lett å åpne/lukke med en hånd. Sånne poser med snøring el borrelås, skulle vært forbudt :P

http://agilityshop.mamutweb.com/subdet23.htm

Brukte den fra Belcando, den ligna på denne. Funka ikke så bra her, lukkemekanismen knakk ganske fort.

Den jeg linka til har en lett magnetlukking. Genialt. Kjapp å åpne og lukke. Så liker jeg at det følger belte med, i stedet for bare sånne klips eller hva det kalles. Kan da festes på alt :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Sprettballen skrev:

Brukte den fra Belcando, den ligna på denne. Funka ikke så bra her, lukkemekanismen knakk ganske fort.

Den jeg linka til har en lett magnetlukking. Genialt. Kjapp å åpne og lukke. Så liker jeg at det følger belte med, i stedet for bare sånne klips eller hva det kalles. Kan da festes på alt :) 

Har hatt den fra ruffwear i 11 år nå. Like fin, bortsett fra at noen har spist hull i den :P Men det er helt øverst, så går fint om jeg ikke fyller den for full. Den kan også tres på belte. Og så er den fin str til å ha i litt store jakkelommer. Siden den holder seg åpen selv, og med stort "gap" er det enkelt å få tak i go'bitene uansett hvor man plasserer den.

Men magnetlukking høres jo definitivt bedre ut enn sånne snørehelv*****

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...