Gå til innhold
Hundesonen.no

hva trenger valpen?


valpejenta
 Share

Recommended Posts

Hei, det er sikkert noen tråder om dette allerede som jeg ikke har funnet ennå. Jeg har snakket med oppdretter om å kjøpe valp av dem, Så jeg trenger noen tips/liste om hva jeg trenger:Dskriv gjerne liste. Rasen er Dvergpinscer:D og navn til både han og tispe:) 

-bilbur

-bur inne 

-mat -og vannskål 

-bæsjeposer

-sele, kobbel og halsbånd 

-tørkepapir

-leker

-gobiter

-klikert

-for

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seng(er) inne, synes selv det er absolutt en stor fordel å ha minst to, plassert der vi oppholder oss mest da hunden jo som regel alltid vil være i nærheten. Mer enn ett sett skåler må man vel helst også ha (da det skal vaskes regelmessig), og flere vannskåler enn matskåler med mindre du skal flytte på samme skål. I tillegg til vanlig bånd er enten langt flexibånd eller langline en fordel å ha. Ellers synes jeg det mangler stellesaker som børste evt napperedskap, tannbørste og tannkrem, klosaks, mild shampoo (Optima pH etc), gjerne førstehjelpskit med mindre du har alt slikt i hus fra før ink engangsampuller med saltvann, veldig greit å ha i tilfelle. Og selvsagt rengjøringsspray. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du skal ha dp, så tenker jeg at (ut fra hvor du bor, og klima) kan vurdere en genser eller et dekken.
Trenger absolutt ikke investere i noe dyrt, for de vokser fort :)
Det gjør renslighetstreninga litt enklere om de slipper å fryse veldig (de er jo ikke akkurat store når de er leveringsklare).
Hvor skal du ha valp fra? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
På 22 January 2017 at 2:07 PM, valpejenta skrev:

hva bør førstehjelpsskrinet inneholdet?  og vi har en hund til så har to sett ned vann og mat:D hva anbefaler du av seng og shampoo? @Yellow 

Glemte helt å svare deg, beklager! Personlig veldig glad i Optima (www.optima-pH.no) og så har jeg vært fornøyd med Biltemas fake skinnsenger med fake lammeskinn fra Ikea/andre pledd som tåler mange maskinvaskrunder i. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...