Gå til innhold
Hundesonen.no

Preferanser når det er snakk om høyde i parforhold


QUEST
 Share

Recommended Posts

På 22. januar 2017 at 1:02 AM, Sona skrev:

Kroppsbygning har vel også litt å si?

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
 

Absolutt. Personlig foretrekker jeg at vedkommende er innenfor 'normalen' (hvis vi snakker om fettprosent) snakker vi om muskler, er det et pluss.. Mentalt sterk har jo ikke med utseendet å gjøre men for meg er det meget tiltrekkende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Under 1.70 er da virkelig ikke å være sykt høy   Synes jeg er ganske på normalen med 1.76? Mange som er høyere enn meg, liksom? (føler meg liten ved siden av kusina mi, som er 1.86  Og tanta mi,

Nei, men noe må man da sikte etter når man skal finne den utkårede i ravfylla  

For meg som er vertikalt utfordret, så er det er must med en mann som er høyere enn meg. NOEN må jo nå opp til ting   (er 163 cm omtrent )   

Absolutt. Personlig foretrekker jeg at vedkommende er innenfor 'normalen' (hvis vi snakker om fettprosent) snakker vi om muskler, er det et pluss.. Mentalt sterk har jo ikke med utseendet å gjøre men for meg er det meget tiltrekkende. [emoji4]

Jeg tenkte mer på at kroppsbygning har innvirkning på hvor høy og fysisk fremtredende en person oppleves. For noen er det kanskje viktigere at de føler seg nettere enn mannen enn at han nødvendigvis er så mye høyere?
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er opptatt av at mine menn har vært høyere enn meg. Minimumshøyde er 180. Jeg er selv 167,5 høy og har hele livet fått høre at jeg er så sykt høy for å være jente.. ikke så rart når min bestemor var 146 cm høy og hennes døtre og alle kvinnelige barnebarn bortsett fra meg og en kusine av meg er 152-162 cm høye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Synnikken skrev:

Jeg er opptatt av at mine menn har vært høyere enn meg. Minimumshøyde er 180. Jeg er selv 167,5 høy og har hele livet fått høre at jeg er så sykt høy for å være jente.. ikke så rart når min bestemor var 146 cm høy og hennes døtre og alle kvinnelige barnebarn bortsett fra meg og en kusine av meg er 152-162 cm høye. 

Under 1.70 er da virkelig ikke å være sykt høy :P 

Synes jeg er ganske på normalen med 1.76? Mange som er høyere enn meg, liksom? (føler meg liten ved siden av kusina mi, som er 1.86 :P Og tanta mi, som er nesten like høy)

Men ja, gubbe må være høyere enn en selv. Noe annet hadde bare vært rart...

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere bare gått glatt for de som er høyere enn meg, men så jobba min nåværende type hardt, så da falt man jo litt da, selvom han er ca 171, og jeg 175. Er ikke store forskjellen, men jeg må ærlig innrømme jeg tenkte hardt over det første mnd, og hender jeg tenker på det ennå. Men jeg velger å tro det er så liten forskjell, og så veier personligheten hans seg opp for høyden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Pringlen skrev:

Under 1.70 er da virkelig ikke å være sykt høy :P 

Synes jeg er ganske på normalen med 1.76? Mange som er høyere enn meg, liksom? (føler meg liten ved siden av kusina mi, som er 1.86 :P Og tanta mi, som er nesten like høy)

Men ja, gubbe må være høyere enn en selv. Noe annet hadde bare vært rart...

Neida, det er jo ikke det. Men det står som hamret i Stein inn i hodet mitt ettersom hele gjengen (det er 26 stk inkl tanter og onkler) på morssiden ojjet og oohet over "Gu kå høy du e!" Halve oppveksten :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 160, sambo er rundt 180-185 tror jeg. Jeg MÅ virkelig ha en mann som er høyere enn meg. Liker å krype "inni" og ha armene godt rundt hele meg og det går ikke like bra med en som er på størrelse med meg eller mindre. Dessuten er jeg dronninga av høye hæler og hadde følt meg ukomfortabel med at han da hadde blitt lavere enn meg. Men i enkelte tilfeller hadde det vært fint å ha en som var ca like høy:innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Jeg er bare 1.63 så for min del er de fleste høyere enn meg uansett. :P 

De gangene jeg har møtt menn som har vært like lav eller lavere har det vært andre ting som har gjort at de ikke har vært aktuelle for forhold. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...