Gå til innhold
Hundesonen.no

Preferanser når det er snakk om høyde i parforhold


QUEST
 Share

Recommended Posts

Jeg er 162 og eksen var 187. Det ble for høyt synes jeg. Får nesten kink i nakken av å kysse :P   Rørlegger'n er ca 175 og det er akkurat passe. Foretrekker at mannen er høyere, så slipper jeg å finne krakk når jeg trenger noe i hylla :lol:  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Under 1.70 er da virkelig ikke å være sykt høy   Synes jeg er ganske på normalen med 1.76? Mange som er høyere enn meg, liksom? (føler meg liten ved siden av kusina mi, som er 1.86  Og tanta mi,

Nei, men noe må man da sikte etter når man skal finne den utkårede i ravfylla  

For meg som er vertikalt utfordret, så er det er must med en mann som er høyere enn meg. NOEN må jo nå opp til ting   (er 163 cm omtrent )   

Jeg er 165, og har aldri tenkt over høyde når det kommer til mannfolk :P 
Mannen er 175 ca, og syns det er helt greit! Han syns det er mindre kult når jeg går i høye hæler, for da blir vi ca like høye. 
Aner ikke hvor høy eksen min er en gang xD Aldri vært et tema. Men så er de fleste høyere enn meg uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 171 cm, og bryr meg ikke så mye om høyde. Foretrekker nok at mannen er like høy eller høyere enn meg. Har aldri vært med noen som er lavere enn meg, men jeg tror jeg hadde syntes det var litt kjipt. Men jeg er ikke så veldig opptatt av at de må være høyere enn meg eller veldig høy. Mange jenter er jo opptatt av det. 

4 timer siden, Ozzy skrev:

Jeg er 162 og eksen var 187. Det ble for høyt synes jeg. Får nesten kink i nakken av å kysse :P   Rørlegger'n er ca 175 og det er akkurat passe. Foretrekker at mannen er høyere, så slipper jeg å finne krakk når jeg trenger noe i hylla :lol:  

Haha, ja! Høyde kan bli et problem også! Jeg må innrømme at det er litt kjekt med menn som er høye, altså de ser litt ekstra kjekk ut. Men ja, det gjør faktisk vondt i nakken når man kysser de! Haha :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MegaMarie skrev:

Haha, ja! Høyde kan bli et problem også! Jeg må innrømme at det er litt kjekt med menn som er høye, altså de ser litt ekstra kjekk ut. Men ja, det gjør faktisk vondt i nakken når man kysser de! Haha :lol:

Aner ikke hva dere snakker om :P 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MegaMarie skrev:

Haha! :lol: Heldig du! Kanskje.. 

Jeg rekker hvert fall opp til nesten alt jeg vil ha :D Ulempen er trange flyseter(smerte!), lave speil på offentlige toalett, stange hode i dørkarmer i hus/bygninger med "sjarmerende høyde", stange hode i lysekroner og plakater som henger fra taket i butikker...og å få plass til beina i folks bakseter osv :P Og ikke la meg begynne på temaet å finne klær som passer...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sprettballen skrev:

Jeg rekker hvert fall opp til nesten alt jeg vil ha :D Ulempen er trange flyseter(smerte!), lave speil på offentlige toalett, stange hode i dørkarmer i hus/bygninger med "sjarmerende høyde", stange hode i lysekroner og plakater som henger fra taket i butikker...og å få plass til beina i folks bakseter osv :P 

Haha, ja, jeg kan tenke meg det er noen problemer å være så høy. Derfor jeg sa kanskje! Det er jo de mennene som får veldig komplekser for å være med jenter som er høyere enn de, så igjen, kanskje du er heldig! Kanskje ikke, haha :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke tenkt særlig over høyde før jeg traff S. :lol: Jeg er 160 og han ruver nesten 2 meter høy. Har ikke presis måling på høyden, men han måtte "gjøre seg lav" når vi var i en fornøyelsespark i tyskland hvor maxhøyde var 195. :lol: 

Det har sine fordeler og ulemper, han når opp til ting jeg ikke rekker opp til, men ting blir også oftere plassert utenfor min rekkevidde. Så jeg har f.eks en krakk stående i nærheten av kjøkkenet. 
Jeg føler meg alltid trygg når vi er ute, for det er ingen som kødder med oss. Han er ikke akkurat slender mannen, så han tar opp litt plass. (Ikke at han er feit heller altså, bare kraftig bygget, slik som alle andre i slekten hans)  Jeg føler meg ofte som en småvokst i selskap med dem. Og vi ser rimelig morsomme ut sammen. Enten må han bøye seg eller jeg stå på tå, eller begge deler når vi kysser. 


Jeg synes det er veldig rart med menn som er lavere enn meg, men igjen som noen andre sa, jeg er vandt med å være lavest så generelt folk som er lavere føles rart ut. 
Høyden har i grunn fint lite å si for meg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er ikkje spesielt høg, men ragar likevel høgt over heile den kvinnelege delen av slekta som er sånn 140-160. Eg er 172 (trur eg, har blitt målt til mellom 170 og 177, men trur 172 er ca riktig), og med eitt unnatak har alle (:innocent:) mine eksar vore 175 og høgre. Han som var 2-3 cm lågare enn meg var veldig opptatt av å sei at han var 175 og høgare enn meg. :P 

Er ikkje singel no, men trur nok at eg i utgangspunktet ikkje hadde falt for nokon lågare. Med mindre det var Peter Dinklage. :wub: 

Eg har derimot tydeligvis ingen preferanser på vekt. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Line skrev:

Mest opptatt av hva som er inni hodet jeg, ikke hvor høyt hodet sitter..

Klarer ikke se sånt på avstand jeg, altså innholdet i hodet. Men det er definitivt en faktor for hva som skjer videre, men det er visse ting som tiltrekker meg mer enn andre deriblant høyde.

Nå er jeg gift med en som er 12cm høyere enn meg selv, så jeg klarte å finne i pose og sekk ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SiriEveline skrev:

Klarer ikke se sånt på avstand jeg, altså innholdet i hodet. Men det er definitivt en faktor for hva som skjer videre, men det er visse ting som tiltrekker meg mer enn andre deriblant høyde.

Nå er jeg gift med en som er 12cm høyere enn meg selv, så jeg klarte å finne i pose og sekk ;)

Man inngår vel ikke parforhold på avstand heller ;) 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Ozzy skrev:

Jeg er 162 og eksen var 187. Det ble for høyt synes jeg. Får nesten kink i nakken av å kysse :P   Rørlegger'n er ca 175 og det er akkurat passe. Foretrekker at mannen er høyere, så slipper jeg å finne krakk når jeg trenger noe i hylla :lol:  

Kusine sin eks var 2.10, hun 1.55 (så kan man jo tenke seg hvordan første fødsel gikk når hun gikk 2 uker over termin...).

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...