Gå til innhold
Hundesonen.no

Innestengt i bur 18 timer i døgnet


Justisia
 Share

Recommended Posts

Denne sakens kjerne er faktisk ikke antall timer hundene står i bur, men det generelle holdet av hele flokken der. 

Hygiene, stell, helse etc. er det hun er anmeldt for til MT. 

Ja, jeg kjenner damen og hundene så derfor tør jeg å påstå det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, mowgli skrev:

Denne sakens kjerne er faktisk ikke antall timer hundene står i bur, men det generelle holdet av hele flokken der. 

Hygiene, stell, helse etc. er det hun er anmeldt for til MT. 

Ja, jeg kjenner damen og hundene så derfor tør jeg å påstå det. 

Så visst de nevnte forhold hadde vært bedre, så hadde burhønstilværelsen ikke vært noe å si på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, QUEST skrev:

Så visst de nevnte forhold hadde vært bedre, så hadde burhønstilværelsen ikke vært noe å si på? 

Nope! Kan ikke se at det var det jeg skrev... 

Poenget mitt er at all fokuset er kun på burbruken hennes, men det er andre ting der som gjorde at telefonen i 2010 til MT ble tatt...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
9 timer siden, Ganzie skrev:

Får ikke lest artikkelen, kan du gjengi hovedinnholdet?

Veldig kort, så går mattilsynet inn og omplasserer alt over 20 hunder,,som damen får beholde. Hun er selv ikke enig i redusering av hundeholdet. Hun får også forbud mot å drive avl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på siden til Charlotte's at hun hadde hentet flere hunder derifra nå og skrevet bla; "Hundene bærer preg av å ha hatt et godt liv, tatt i betraktning". Virkelig?? Ikke har de fått tur eller stimuli, men så lenge de har fått mat så har de hatt det fint liksom? :no:

Jeg får vondt langt inn i hjerterota av de stakkarene som blir igjen og det livet de må fortsette å leve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Tonje skrev:

Så på siden til Charlotte's at hun hadde hentet flere hunder derifra nå og skrevet bla; "Hundene bærer preg av å ha hatt et godt liv, tatt i betraktning". Virkelig?? Ikke har de fått tur eller stimuli, men så lenge de har fått mat så har de hatt det fint liksom? :no:

Jeg får vondt langt inn i hjerterota av de stakkarene som blir igjen og det livet de må fortsette å leve.

Det står jo også i avisartikkelen at hundene framstår som velstelte og sosiale, samt at hus og tomt er innredet for hundehold. Så dette er nok ikke et så ille hundehold som andre slike saker har avdekket...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...