Gå til innhold
Hundesonen.no

Mengder av hundeutstyr selges


Pixie
 Share

Recommended Posts

1 minutt siden, Pixie skrev:

Det er brukt til tibetansk terrier med rygglengde på 45 cm, dekker godt så om hun er 40 vil det bli litt stort :)

Hmm vet at str 50 hvertfall er for stort til henne. Men mener å huske at hun er 45... Skal prøve å få målt henne idag :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Kristiin, selen er 56-69 ikke 40-60. Jeg har tenkt på hurtta-størrelser, det er jo litt teit når det ikke er hurtta :sleep: Men selve selen er litt liten , det er jo en grunn til at jeg har tenkt på den som 40-60...

Da tenker jeg vi sier Fitpaws går til @Emmy, skal snøre sammen en pakke og få sendt det i løpet av dagen :) Trenger bare navn og adresse på pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, maysofie skrev:

Gjerne! Er interessert i Explorer-kobbelet og halvstrupet også :ahappy: 

Edit: Var kanskje ikke Explorer-kobbelet jeg mente, men der kantarellfargede på høyre side, padded håndtak.

Hjelper det med størrelsesguiden her? https://www.hurtta.com/global_no/polstret-y-sele-opdateret 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pixie skrev:

@Kristiin, selen er 56-69 ikke 40-60. Jeg har tenkt på hurtta-størrelser, det er jo litt teit når det ikke er hurtta :sleep: Men selve selen er litt liten , det er jo en grunn til at jeg har tenkt på den som 40-60...

Da tenker jeg vi sier Fitpaws går til @Emmy, skal snøre sammen en pakke og få sendt det i løpet av dagen :) Trenger bare navn og adresse på pm :)

Hvilken hund er den brukt til? Tenkte på pyrren :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kristiin skrev:

Hvilken hund er den brukt til? Tenkte på pyrren :P

 

Her er den på Uno ca 12,5 kg og korthåret! Jeg syns selve selen er litt kort, så vi gikk opp en størrelse selv om vi da måtte bruke den på korteste innstilling bare for å få bedre plass til skulderen...

20160908_120822.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Monikawt skrev:

Ingen fitpaws til meg?

Det kom ikke noe svar fra deg om at du ville ha dem, så sa @Emmy at hun ville ha dem og så ble jeg forvirra :icon_redface: Sorry! Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, uansett blir en av dere misfornøyd :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Monikawt skrev:

Ingen fitpaws til meg?

 

6 minutter siden, Pixie skrev:

Det kom ikke noe svar fra deg om at du ville ha dem, så sa @Emmy at hun ville ha dem og så ble jeg forvirra :icon_redface: Sorry! Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, uansett blir en av dere misfornøyd :hmm:

Huff da. Er det greit om jeg får dem, @Monikawt? Du var jo raskt ute med å spørre om pris, men sa ikke at du faktisk ville ha dem, så vidt jeg kunne se :P Dessuten skal jeg ha noen andre ting i tillegg, så regner med at frakten blir rimeligere hvis jeg får dem? Men jeg vil ikke være kjip hvis du føler at dere hadde en avtale :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Pixie skrev:

Det kom ikke noe svar fra deg om at du ville ha dem, så sa @Emmy at hun ville ha dem og så ble jeg forvirra :icon_redface: Sorry! Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, uansett blir en av dere misfornøyd :hmm:

Nei, jeg var på senvakt i går, og tidligvakt i dag, så har ikke vært innom. Gi de til Emmy du :) 

34 minutter siden, Emmy skrev:

 

Huff da. Er det greit om jeg får dem, @Monikawt? Du var jo raskt ute med å spørre om pris, men sa ikke at du faktisk ville ha dem, så vidt jeg kunne se :P Dessuten skal jeg ha noen andre ting i tillegg, så regner med at frakten blir rimeligere hvis jeg får dem? Men jeg vil ikke være kjip hvis du føler at dere hadde en avtale :) 

Jeg tenker at når man spør om pris, da vil man ha det (så lenge det ikke er for dyrt). Som sagt over, du kan få de, jeg gidder ikke lage dårlig stemning :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Pixie skrev:

Her er den på Uno ca 12,5 kg og korthåret! Jeg syns selve selen er litt kort, så vi gikk opp en størrelse selv om vi da måtte bruke den på korteste innstilling bare for å få bedre plass til skulderen...

20160908_120822.jpg

Jeg tar den likevell jeg, tar både den på Uno og den orange til venstre. Så håper vi noen passer :lol: ca 12,5 kg hun her også, men smal overalt :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Kristiin skrev:

Jeg tar den likevell jeg, tar både den på Uno og den orange til venstre. Så håper vi noen passer :lol: ca 12,5 kg hun her også, men smal overalt :P

 

Om hun trekker i båndet vil jeg ikke anbefale den oransje på det bildet, festet på ryggen er en ganske liten plastring. Den har en solid brystring men jeg turte ikke stole på ryggfestet selv, Uno trekker for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Pixie skrev:

Om hun trekker i båndet vil jeg ikke anbefale den oransje på det bildet, festet på ryggen er en ganske liten plastring. Den har en solid brystring men jeg turte ikke stole på ryggfestet selv, Uno trekker for mye.

Hun trekker en del ja :P Hva med den svarte truelove å den orange i str over? Da MÅ jo en av de passe :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Guest Belgerpia
På 14.1.2017 at 0:07 AM, Pixie skrev:

Om hun trekker i båndet vil jeg ikke anbefale den oransje på det bildet, festet på ryggen er en ganske liten plastring. Den har en solid brystring men jeg turte ikke stole på ryggfestet selv, Uno trekker for mye.

De tåler 12 kilo fralle som ligger på som en husky, - så jeg tror de tåler langt mer enn det ser ut som. Enda ikke hørt om noen som har ryki.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...