Gå til innhold
Hundesonen.no

Røtgen og forsikring


Kaisen
 Share

Recommended Posts

Jeg skal inn å ta røntgen av magen til hunden min i morgen. Hun er forsikret i IF, er dette noe som dekkes? Det står at vet.utgifter dekkes med unntak av arvelige sykdommer og atferdsproblemer, men ble fort usikker likevel. De har heller ikke direkteoppgjør med IF så jeg må jo legge ut. Vet noen ca pris på dette? Vet der varierer, men greit å ha noe å forholde seg til da kontoen er litt skrapt for tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For bare røntgen hvis hunden ikke trenger å dopes så tipper jeg rundt 1000-1500kr ca litt avhengig av hvilke klinikk du bruker. Sannsynligvis har du egenandel på ca det samme så forsikringen vil nok dekke minimalt av utgiftene.

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Polfarer skrev:

For bare røntgen hvis hunden ikke trenger å dopes så tipper jeg rundt 1000-1500kr ca litt avhengig av hvilke klinikk du bruker. Sannsynligvis har du egenandel på ca det samme så forsikringen vil nok dekke minimalt av utgiftene.

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk
 

Har egenandel på 1500 ja så da er der jo lite vits hehe. Får vel bruk for den hvis hun må operere ut det hun har spist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...