Ekslusive gobiter selges!

75 innlegg i emnet

Vapsen vil veeldig gjerne ha, hilsen allergi dusten :P

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil også ha om det er noe igjen :ustol: (både godbiter og tygg)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg setter strek her, så skal jeg prøve å få noe til alle - ingen garantier - men kommer mer etterhvert :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver å sender ut pmer og pakker det jeg har klart, er ikke helt ferdig med slakten. Har ikke glemt dere som ikke har fått pm enda. Er det noen som ønsker gobiter/tygg som ikke har skrevet her så er det lov å sende en melding og legge inn bestilling til neste runde :) Jeg kontakter dere før jeg pakker og sender for å dobbelsjekke at folk faktisk vil ha når jeg kommer så langt. 

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil gjerne bestille 2 pk tørket kaninkjøtt ved neste anledning :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
16 timer siden, mokken skrev:

Vil gjerne bestille 2 pk tørket kaninkjøtt ved neste anledning :)

Det skal vi fikse :) Jeg sender av gårde et lass på mandag, og så lager jeg mer i løpet av uka som kommer. :) 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har Eine fått masse snacks og Max noe å leke med. Fornøyd! 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 minutter siden, Poter skrev:

Nå har Eine fått masse snacks og Max noe å leke med. Fornøyd! 

Godt å høre :ahappy:

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bonita kunne også tenkt seg tørket kaninkjøtt :) Om du har en pose til overs etter andre har fått sitt vil vi gjerne kjøpe en :)

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 minutter siden, AnkiogBonita skrev:

Bonita kunne også tenkt seg tørket kaninkjøtt :) Om du har en pose til overs etter andre har fått sitt vil vi gjerne kjøpe en :)

Gir deg beskjed i løpet av uka :) hvis ikke så kommer det mer etterhvert 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
10 timer siden, Raksha skrev:

Gir deg beskjed i løpet av uka :) hvis ikke så kommer det mer etterhvert 

Den er grei :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tror jeg at jeg har kontaktet alle som ville bli kontakta, om noen føler seg glemt så hyl ut! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har igjen 7 pk med rent tørket kaninkjøtt, a ca 50 gram, igjen om noen er interessert. 70 kr pr pk + porto

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 24.2.2017 at 2:19 PM, Raksha skrev:

Drar opp denne tråden igjen, jeg begynner å lage gobiter (skal prøve å sende pm til dem som har bedt om det) blir et begrenset forråd dennegangen også, siden jeg har begrenset mengde slaktedyr. Regner med jeg legger ut for salg i løpet av uka som kommer. 

Dersom noen er interessert i tørka bein (frembein, lårbein, ryggrad) så gi meg et hint. Har også noen skinn som ikke egner seg til beredning jeg lurer på å tørke og enten selge billig som de er som "engangsleker" eller fjerne pels og prøve som tyggeskinn - gi meg et hint om noen er interesserte der og :) 

Typsik meg som alltid er for sent ute:P

Men vi er intressert i tørka kaninkjøtt,lårbein og skinn med pels:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Monica123 skrev:

Typsik meg som alltid er for sent ute:P

Men vi er intressert i tørka kaninkjøtt,lårbein og skinn med pels:D

Har masse igjen - sender deg melding :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du mer lårbein?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Poter skrev:

Har du mer lårbein?

Nei, tomt. Men er blitt litt usikker på om jeg skal selge det, for har fått tilbakemelding (og sett selv) at de kan splintre seg til litt skarpe biter. Gir til mine med god samvittighet, men vet ikke om jeg tør selge videre, tilfelle rottefelle og noe skulle skje... 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jippi, vi fikk pakke i dag :thumbs: Perfekt timing til kurset vi skal på i helga, tipper andre deltagerne kommer til å være misunnelig på godbitene våre ;) 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
10 minutter siden, Wilhelmina skrev:

Jippi, vi fikk pakke i dag :thumbs: Perfekt timing til kurset vi skal på i helga, tipper andre deltagerne kommer til å være misunnelig på godbitene våre ;) 

:D Håper de funker :D

Jeg selger ikke innmat for øyeblikket, rett og slett fordi det er det eneste Lupin er villig til å "dø" for akkurat nå. Så de må vi ha selv :aww:  Kommer tilbake med innmatgodis etterhvert. :lol: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
12 timer siden, Raksha skrev:

Nei, tomt. Men er blitt litt usikker på om jeg skal selge det, for har fått tilbakemelding (og sett selv) at de kan splintre seg til litt skarpe biter. Gir til mine med god samvittighet, men vet ikke om jeg tør selge videre, tilfelle rottefelle og noe skulle skje... 

Det opplevde jeg også, men her la hun det igjen på teppet :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
8 timer siden, tutle skrev:

Det opplevde jeg også, men her la hun det igjen på teppet :P 

Det gjør mine og :lol: Og pøbel. men sett i avføringa til H også, riktignok godt pakket inn. Så gir somsagt til min. Har intrykk av at det er beina som kan splintre seg, har ikke sett det samme på ryggrad og frempart. Nå husker jeg ikke hva du bestilte da. :icon_redface: Er en som har gitt tilbakemelding om ubehag for å få ut avføring etter inntak av bein, så derfor jeg er skeptisk. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, Raksha skrev:

Det gjør mine og :lol: Og pøbel. men sett i avføringa til H også, riktignok godt pakket inn. Så gir somsagt til min. Har intrykk av at det er beina som kan splintre seg, har ikke sett det samme på ryggrad og frempart. Nå husker jeg ikke hva du bestilte da. :icon_redface: Er en som har gitt tilbakemelding om ubehag for å få ut avføring etter inntak av bein, så derfor jeg er skeptisk. 

Bestilte litt av hvert, men hittil har hun bare fått føtter (tror jeg :P). 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har vært på trening i dag og kaningodisene fikk bein å gå på! 

Harly synes de var god (han spiser kjøttboller og frolic med samme iver så han er kanskje en dårlig målestokk :P ). Lykke synes de var super gode og holdt på å ta et tygg av fingrene mine siden servitøren jobbet litt tregt... Bc frøkna vi trener med synes og de var veeeldig god! Også terningskast 6 fra en mallesak som kom løpende når jeg sto ved bilen å klargjorde godbiter før trening. Åpen posen - svusj - mallebesøk :lol:

Og eieren ville gjerne bestille om mulig? @Raksha, kan du evnt sende meg en pm med mailadresse? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
14 minutter siden, mokken skrev:

Vi har vært på trening i dag og kaningodisene fikk bein å gå på! 

Harly synes de var god (han spiser kjøttboller og frolic med samme iver så han er kanskje en dårlig målestokk :P ). Lykke synes de var super gode og holdt på å ta et tygg av fingrene mine siden servitøren jobbet litt tregt... Bc frøkna vi trener med synes og de var veeeldig god! Også terningskast 6 fra en mallesak som kom løpende når jeg sto ved bilen å klargjorde godbiter før trening. Åpen posen - svusj - mallebesøk :lol:

Og eieren ville gjerne bestille om mulig? @Raksha, kan du evnt sende meg en pm med mailadresse? 

Kult! :ahappy:   Jeg er helt tom nå, men sender deg pm så kan eiern kontakte meg så sier jeg fra når jeg har igjen. Tar litt tid før nesterunde er klar. Men utrolig gøy med slike tilbakemeldinger - tusen takk! :D 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lodder stemningen litt her, jeg har tre unghaner som skal slaktes, noen interesser for gobiter av kyllingkjøtt/innmat? Blir mixposer med kjøtt/innmat 100% naturlig, kun tørket. 70kr pr 50g. + porto. 

Foreløpig engangstilbud og begrenset opplag, mest som en test for å sjekke interessen. Mer kaninkjøtt kommer etterhvert. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive