Gå til innhold
Hundesonen.no

SHERLOCK- OBS spoileralert


Debbie
 Share

Recommended Posts

Sitter og ser på siste episode nå,og ett eller annet skurrer..

Og den nye hårstilen til Watson...:|

Jeg har hengt meg oppi to ting:

Han har hatt i foregående episoder hatt flere øyeblikk/episoder der han har utrolig små pupiller. (er ikke det et tegn på misbruk av visse sorter?) I den nyeste episoden har han normale øyne, men virker jo ikke helt normal...

Vet at det skal være flere hint i spesial episoden, hvilke har dere funnet/forstått?

Men som vanlig skjer det så mye i hver episode at jeg blir helt mindfucked:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg var veldig begeistret over den første episoden:hmm: Syntes det ble så skuffende. Håper det tar seg opp.

Kan ikke si at jeg har fått med meg forskjellen på pupillene. Men tenker at det kan jo være endel av serien, siden Sherlock er rusmisbruker:icon_confused:

Håper egentlig de får en ende på hele denne Moriarty greien snart :P Liker ikke når serier blir så over fokusert på en "skurk" på den måten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phu godt det ikke bare var meg. Og hører flere som er skuffet over denne episoden, men kanskje den blir bedre når den sees i sammenheng med de andre.

Dog fikk jeg sett episode 2 i går,og ble ikke revet med. Skuespillerene spiller fantastisk godt, men dette var vel ikke det jeg forventa.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller ikke kjempeimponert over denne sesongen - leste anmeldelsen fra filmpolitiet og er litt enig med dem. Det er som om tempoet er litt for høyt, alt er litt manisk, så man rekker ikke få med seg historien (ev det er litt lite historie...).

Håper nesten episode klarer å dra sammen alt på en god måte.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste episode i dag, håper den avslutter med et knall, og at alt blir bundet sammen på et vis.

Jeg har også vært på youtube og sett på disse som går igjennom hver episode- ganske spennende( noen er utrolig irriterende) og en ser at en misser mye som er viktig/kan bli viktig.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow... men at Sherlock skal begynne å bli bløt på gamle dager.. og Mycroft.. vet ikke jeg.. men hun søster var da et helt grusomt menneske! Og så var det ikke alt som hang på greip da, Watson var lenket fast i bunnen av en brønn men ble dratt opp med tau, og hvor endte det opp med at den brønnen var da??? Vet ikke hva jeg synes om denne sesongen. på den ene siden genial og på den andre siden for mye rart (feks mrs Hudson som fartsfurie..). Nei, må nok se det hele en gang til tenker jeg!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusset også veldig over det tauet, men det kan være de firte noen ned til han.

Og at Mycroft var så nervøs av seg.......

Men synes denne siste episoden tok seg veldig opp i forhold til de to siste. Men de kan gjerne gå tilbake til de mer kjente sporene i nye sesonger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...