Alternativ til V&H

86 innlegg i emnet

Jeg sa ifra om en manglende faktura (ikke første gang det har skjedd) og at jeg ville ha den tilsendt FØR de sendte purring med gebyr... men klarte de det? NOPE- så da fikk de en mindre blid mail- og jeg fikk endelig betalt for meg :P

Men selv etter 3 mailer har de ikke klart å svare på hvordan jeg skal gjøre det i fremtiden (bor langt unna, er en av de småforhandlerene som de tydeligvis vil bli kvitt- og har lang frakt)

Så da gidder jeg ikke mer- og venter til jeg faktisk MÅ ha mer for- har andre alternativer klare om de da ikke "oppfører seg" ;)

Det finnes dårlig service, også finnes det DÅRLIG service :icon_confused:

3 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte 20 kg blokk for et par dager siden til 290. Helt grei pris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er glad jeg kan fortsette med v&h siden vi har bare en medium hund... handlet i dag, kjørte 4,5 mil for å komme til en Buddy-butikk som selger 5kg-pølser til 90 kr og ellers 14 kr pr 0,5pølse(prisen vil øke med et par kroner etterhvert). Der kan jeg si fra via fb om jeg vil de skal ta med en kartong småpølser eller flere 5kg-pølser til meg når de bestiller, så får vi de til innkjøpspris. 1 5kg-pølse og 20 små for 350 kr, det duger når vi ikke har fryser eller mulighet til 20-kg blokk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har prisene (i butikk) økt fra 125/375 til 140/390 for 5 og 20 kilos. Helt overkommelig, men synes v&h har håndtert dette på en veldig snål måte. Det er ikke sånn man kaprer kunder akkurat... :P 

5 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kjøpe 20 kg NP i dag. Spennede å se om det fungerer bra på hundene. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Har fryktelig lyst til å reise til V&H og fortelle de en ting eller to!!

Etter å ha mast for å få regning, for å unngå å få purring, for så å få purring, for så å nekte å betale og forlange å få my regning, til å få ny regning, betale den, for så å få regning på purregebyret fra purreregningen som jeg ikke skulle ha....................

:gaah::gaah:

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
9 minutter siden, AussieAllTheWay skrev:

Har fryktelig lyst til å reise til V&H og fortelle de en ting eller to!!

Etter å ha mast for å få regning, for å unngå å få purring, for så å få purring, for så å nekte å betale og forlange å få my regning, til å få ny regning, betale den, for så å få regning på purregebyret fra purreregningen som jeg ikke skulle ha....................

:gaah::gaah:

Sorry, men :lol: 
Jeg vet, det er ikke noe å le av, men... det føyer seg jo bare inn i rekka liksom.... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må ærlig innrømme at jeg er skuffet over deres valg av transportør, mye mulig de ikke veit hvordan det firmaet er. Så jeg burde kanskje ringe og tipse dem, men tror egentlig ikke jeg gidder :P

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, Siri skrev:

Sorry, men :lol: 
Jeg vet, det er ikke noe å le av, men... det føyer seg jo bare inn i rekka liksom.... 

Helt enig- det er jo til å le av- evnt grine :ike:

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 12.1.2017 at 7:02 PM, Red Merle skrev:

Vi kjøpe 20 kg NP i dag. Spennede å se om det fungerer bra på hundene. 

Hvor handlet du og har du pris? :)

Lurer på om vi skal forsøke oss på NP neste omgang, nemlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
9 timer siden, maysofie skrev:

Hvor handlet du og har du pris? :)

Lurer på om vi skal forsøke oss på NP neste omgang, nemlig.

Rundes Hundefòrservice på Nøtterøy. Var vel en hundrelapp dyrer enn VOM, 470 for 20 kg. Men gud så praktisk, enkel å dele opp, takket være de 'rillene' som er pressa ned i blokka. Men jeg håper at bikkjene tåler det. Kjøpte bare en blokk for å teste fòret over en periode for å se. Neste gang kjører vi opp til fryselageret på Hillestad om de fremdeles har åpent. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive