Gå til innhold
Hundesonen.no
  • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det der var vondt å se på. Man trenger ikke å ha peiling på verken schæfere, utstilling eller inngående kjennskap til anatomi for å se at noe er alvorlig galt med den stakkars hunden. Nok et eksempel på at dyrevelferd er saga blott over dammen. Ikke at vi er noe premieeksempel, vi har plenty med svin på skauen, men i USA er alt så ekstremt. Det vi kaller ekstremt her, er normalt der. Foreløpig, må jeg si, for det er skummelt hvor mye vi tar innpå på enkelte områder. Jeg håper at schæferfolket her har bedre vett og prioriteringer enn flatsnutefolket, og har snudd i tide, og at videoer som dette funker som skrekk og advarsel, fremfor som reklame, slik gispende mopser gjør. @Tuvane, please tell me I'm right, og gi meg bittelite håp for menneskeheten *trygle*
    • Jeg er også heldig å ha en sosial sheltie som setter seg i fanget til hvem som helst for å få kos, men det finnes absolutt de i andre enden av skalaen. Jeg kjenner to sheltier utenom min egen og begge de er trygge på folk, så om man gjør researchen sin kan man absolutt få en bra sheltie, og en bra sheltie er en veldig artig hund   Collie har jeg ikke noe erfaring med  
    • Collie er en rase jeg har lite kunnskap om, men som jeg alikevel liker veldig godt  Har sheltie i nærmeste familie, han er snill og god, meget lettlært og livlig, men lager mye lyd! Han blir med hvem som helst på tur, og kan godt finne på å finne en ny ‘flokk’ å følge på tur, og ditsje søstera mi  
    • Vi feirer allsidighetsprisen til Lotta med 20% på alle godbiter!  https://utstyrtilhund.no/butikk/godbiter-1
    • Snakka m gubben på tlf nettopp. Igår hadde han og poden kjørt seg bort i death valley...  og telefondekning forsvant og gps-dekning forsvant. De hadde kjørt på lykke og fromme og ikke følt seg høye i hatten akkurat. Heldigvis havna de tilbake i sivilisasjonen ved flaks. Og er i god  behold.  Death valley liksom
  • Nylig opprettede emner