Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store barne og babytråden 2017


Perfect Image
 Share

Recommended Posts

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

3 mm lykke med hjerteslag på UL idag 

Da ruger jeg på fineste blastocysten ❤️ Og for første gang ligger en liten rakker i fryseren

Julehilsen fra magen til sonen  Blir så fascinert over hvor mye som har skjedd på 2 korte uker! Helt ufattelig at dette bare var en klump da, mens nå har den tydelige armer + bein, man ser f

Posted Images

Takk @Marie. Kan være den ligger foran. På sist UL på sykehuset så pekte legen og sa "der er morkaka" - men hvor der var må da gudene vite. :lol:  Ble ikke sagt noe om at den var foran eller noe sånt.

 @Perfect Image 20 + 2. Jeg tar høyde for at jeg bare er for noOb til å oppfatte de små bevegelsene også, ev. forveksler dem med luft. :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Betty skrev:

Takk. :)

Jevngamle vi (eller, jeg er noen mnd eldre). Kjente litt på det stresset selv, særlig siden det kan ta litt tid før det klaffer. Men, du er jo ikke så gammel at du trenger å få helt panikk da. :) 

 

Grattis! :)

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Betty grattis! Jeg hadde morkaka foran, kjente tydelig liv rett før uke 19 husker jeg, men det ble ikke særlig jevnlig før 22-23 uker. Men han her var rolig i magen. Var to ganger på føden pga lite liv, skikkelig luremusunge :teehe: Lykke til i morgen!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem igår, men kvalmen er mer intens hjemme når jeg ikke får intravenøs, så spørs hvor lenge det går før jeg må inn igjen. Klarer ikke å spise nok hjemme :( mannen måtte være hjemme fra jobb idag også, det funker jo ikke i lengden..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Enits skrev:

Kom hjem igår, men kvalmen er mer intens hjemme når jeg ikke får intravenøs, så spørs hvor lenge det går før jeg må inn igjen. Klarer ikke å spise nok hjemme :( mannen måtte være hjemme fra jobb idag også, det funker jo ikke i lengden..


Sent from my iPhone using Tapatalk

:hug:  Har fryktelig vondt av deg, håper virkelig dere finner en løsning som fungerer snart!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:  Har fryktelig vondt av deg, håper virkelig dere finner en løsning som fungerer snart!  

Jeg også tenker veldig på deg og to andre jeg kjenner i samme situasjon, Enits. 
Det der er virkelig en ting som ikke skulle gått ann!

Har vondt av meg jeg også. Hadde ikke i mine villeste fantasier sett for meg at dette kunne skje. Føles så utrolig håpløs hele situasjonen :(


Sent from my iPhone using Tapatalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Enits skrev:

Kom hjem igår, men kvalmen er mer intens hjemme når jeg ikke får intravenøs, så spørs hvor lenge det går før jeg må inn igjen. Klarer ikke å spise nok hjemme :( mannen måtte være hjemme fra jobb idag også, det funker jo ikke i lengden..


Sent from my iPhone using Tapatalk

:console: kanke si annet enn at det går over... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Perfect Image skrev:


Han har en sånn i elg, men vil bytte den ut nå mer gevir isteden emoji23.png
Blir morro å starte på Jaran sitt rom. Han skal ha en dusj gråblå farge på veggene, en sterkere farge på stompasengen. Mørkt gulv. På storveggen blir det en skog med ei elg ku med kalv på, og over sengen et sitat :) Elggardiner emoji38.png Han har valgt ut alt selv, jeg foreslo traktor eller bil på veggene, men han var klar i sin tale emoji14.png

Det må være noe som følger med navnet. Navnebroren her i huset har nemlig også dilla på storvilt og jakt. Men han måtte vente med å få gevir på veggen til han skjøt bukken selv :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Tricolor skrev:

Det må være noe som følger med navnet. Navnebroren her i huset har nemlig også dilla på storvilt og jakt. Men han måtte vente med å få gevir på veggen til han skjøt bukken selv :D

Han har noe fallgevir fra elg som han fant  på skogsturer, som svigerfar skal hjelpe han å montere på plate frem til den dagen han har noe selvskutt på veggen :) Han så en okse falle i høst når han var med stefaren på jakt og etter det var det gjort :P 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Grattis! :)

 

Takk. :)

16 timer siden, Aslan skrev:

@Betty grattis! Jeg hadde morkaka foran, kjente tydelig liv rett før uke 19 husker jeg, men det ble ikke særlig jevnlig før 22-23 uker. Men han her var rolig i magen. Var to ganger på føden pga lite liv, skikkelig luremusunge :teehe: Lykke til i morgen!

Takk. :) Morkaka ligger helt i toppen her, så jeg kommer nok til å kjenne mer og mer etterhvert. Var helt vanlig å ikke kjenne så mye nå når det er så lette bevegelser.

Ferdig på UL og alt var helt som det skulle være. Ble flyttet to dager, så termin 25. mai. dagen før broren min og 6 dager før TJ. Spørs om far må dele bursdagen sin da kanskje. :P Jeg har tidligere hatt magefølelse for jente, men den har jo tatt feil på alt så langt - så også denne gang. :lol: Følger dermed statistikken fra både min og Tj sin side om at førstefødte er gutt.

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Betty skrev:

Takk. :)

Takk. :) Morkaka ligger helt i toppen her, så jeg kommer nok til å kjenne mer og mer etterhvert. Var helt vanlig å ikke kjenne så mye nå når det er så lette bevegelser.

Ferdig på UL og alt var helt som det skulle være. Ble flyttet to dager, så termin 25. mai. dagen før broren min og 6 dager før TJ. Spørs om far må dele bursdagen sin da kanskje. :P Jeg har tidligere hatt magefølelse for jente, men den har jo tatt feil på alt så langt - så også denne gang. :lol: Følger dermed statistikken fra både min og Tj sin side om at førstefødte er gutt.

Så spennende!

Og kan godt bli født 25.mai, verdens beste dag det!! (-hilsen bursdagsbarnet :P)

Med C ble han født 7 dager over termin og dermed på dagen til sin bestefar! Spent på hvordan det blir denne gangen, med termin 19. april istedenfor 20. april, kan jo fint komme samme dag igjen. Men for alt jeg vet føder jeg plutselig før termin denne gangen, selvom jeg belager meg på å føde etter termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ozzy skrev:

Sååå blid da :wub:

Stort sett gladgutt dagen lang :heart: 

28 minutter siden, Krelise skrev:

Så herlig bilde @Krilo :wub: 

Takk :D 

25 minutter siden, Raksha skrev:

DET smilet på han da :wub:  

Med spalte smilet sitt smiler han ekstra bredt :heart: også smiler han masse med øyne også, sikkelig gladgutt :ahappy: 

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Betty skrev:

Takk. :)

Takk. :) Morkaka ligger helt i toppen her, så jeg kommer nok til å kjenne mer og mer etterhvert. Var helt vanlig å ikke kjenne så mye nå når det er så lette bevegelser.

Ferdig på UL og alt var helt som det skulle være. Ble flyttet to dager, så termin 25. mai. dagen før broren min og 6 dager før TJ. Spørs om far må dele bursdagen sin da kanskje. :P Jeg har tidligere hatt magefølelse for jente, men den har jo tatt feil på alt så langt - så også denne gang. :lol: Følger dermed statistikken fra både min og Tj sin side om at førstefødte er gutt.

Så bra!! Og gratulerer :D 

her kom poden på sin fars 30 årsdag. Jeg kommer neppe til å toppe den bursdagsgaven igjen :lol: Er akkurat et år etter meg du da, termin 19 mai, født 28 mai :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...