Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, januar 2017


SaraS
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Han bestod både praktisk og teoretisk eksamen,  flinkeste Bonden min!

Gjett hvem sin lille fineste Fettergutt som har A-hofter og 0-albuer?  

Iskaldt her i dag! Ikke så mange kuldegradene, men sterk og sur vind. Brrr!! Noen som har lyst å se bilde av mitt kommende gull? Synes det er lenge å vente og glede seg "alene", så det må da gå b

Posted Images

1 time siden, Tonje skrev:

Blazern har vondt i foten sin han, tror faktisk dette er første gang han er halt. Det er i foten han har patella, så jeg håper det ikke har noen sammenheng. Da ville det antagelig sett verre ut, når jeg tenker meg om. Jeg er så vant til at Felix løper seg halt, men når Blaze gjør det blir jeg med en gang litt bekymra :P Ikke så rart om han har fått en strekk eller noe på det føret her da, det var glatt i skogen og han løp mye. 

Det er skikkelig blæææ når de blir halt eller man ser noe "muffins"
Choco ville ikke gå ned kjellertrappa i kveld... Hun har ikke vært helt ok i rygg/hofter i vinter, men var hos fysio med henne før jul, hadde håp om at det skulle hjelpe, men må nok koste på meg en tur til osteopat igjen... KAN jo være at hun synes det var mørkt i kjelleren så derfor hun ikke ville, men aldri vært borti det før :( 

 

Jeg setter alltid vekten på samme sted på badegulvet og tror den er rimelig nøyaktig... men nå skal jeg vente en uke med å hilse på den- må ha noen dager uten godis først :P :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Line skrev:

Gruppa heter Utfordringer! og er lukket, men du skal jo finne den om du søker på det navnet. Og gratulerer med dagen :ahappy::cheer: 

Kveite og kake fortært, og nå er vi hjemme igjen.

 

3 timer siden, Snoffe skrev:

Gratulerer med dagen :D 

 

3 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Grattis med dagen @Snøfrost!

 

 

3 timer siden, SFX skrev:

Gratulerer med dagen til @Snøfrost!

 

3 timer siden, jaktlykke skrev:

Gratulerer med dagen @Snøfrost :sorcerer:

 

3 timer siden, Malinka skrev:

Gratulerer med dagen, @Snøfrost!!

 

Det er godt å være hjemme igjen, til tross for at det fortsatt er rotete her. Slappe av i kveld og bruke neste uke på å gå gjennom alt i stuen og kaste mest mulig!

 

2 timer siden, Monab88 skrev:

Gratulerer med dagen, @Snøfrost!

Her gikk nyttårsaften rolig for seg, og hundene reagerte heldigvis ikke på rakettene.

I morgen er det hjem til hverdagen igjen :(

 

Tusen takk alle sammen :) 

 

3 timer siden, mokken skrev:

Ops, feil sitat. Jeg har lagt deg til, @Snøfrost :)

Takk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde slutte å diskutere mentalitet på facebook. Jeg blir bare irritert når folk forteller meg at jeg må gå en MH, K-test eller en FA med hunden min for å vite hva slags mentalitet hun har. Åh, sier du det? Jeg gikk min første MH med egen hund i 2007. Jeg har gått MH med hver hund jeg har hatt i huset siden. Sånn utover det så har jeg vært figurant og testleder for MH, K-test og FA siden 2008. Jeg tror jeg har en viss anelse om hva jeg prater om.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, 2ne skrev:

Jeg burde slutte å diskutere mentalitet på facebook. Jeg blir bare irritert når folk forteller meg at jeg må gå en MH, K-test eller en FA med hunden min for å vite hva slags mentalitet hun har. Åh, sier du det? Jeg gikk min første MH med egen hund i 2007. Jeg har gått MH med hver hund jeg har hatt i huset siden. Sånn utover det så har jeg vært figurant og testleder for MH, K-test og FA siden 2008. Jeg tror jeg har en viss anelse om hva jeg prater om.. 

Godt å se at vi er fler som diskuterer på Facebook. Jeg har nettopp gitt opp en diskusjon om å gå uten bånd på nyttårsaften, og er nå sjokkert over noen som har latt hunden sin parre med en av de andre hundene sine, bare for å se om tispa lot hannen parre henne :|

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått snø!!! Lady ble litt mer hoppete når hun så det, jeg ble stresset og bekymret for trafikkaos. Men så langt ser det bra ut. Jeg er i hvert fall straks på jobb.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, 2ne skrev:

Jeg burde slutte å diskutere mentalitet på facebook. Jeg blir bare irritert når folk forteller meg at jeg må gå en MH, K-test eller en FA med hunden min for å vite hva slags mentalitet hun har. Åh, sier du det? Jeg gikk min første MH med egen hund i 2007. Jeg har gått MH med hver hund jeg har hatt i huset siden. Sånn utover det så har jeg vært figurant og testleder for MH, K-test og FA siden 2008. Jeg tror jeg har en viss anelse om hva jeg prater om.. 

Nei, du vet ikke det. Det er kun en test som kan fortelle deg om hunden din, ikke noe som helst annet. og en test, den er fasiten. Alt som står i testen viser hvordan hunden er. Nytter ikke si at hunden hadde en dårlig dag, den var ung og umoden, eller at den i hverdagen fungerer på en annen måte. Testen er det eneste! Og skulle alle hunder i et kull unntatt den du har være ok og greie, og ene forelderen ikke hadde den beste testen, så er det derfor hunden din er som den er. 
Sånn er det, for det leste jeg på Facebook ...

7 timer siden, Annik skrev:

Godt å se at vi er fler som diskuterer på Facebook. Jeg har nettopp gitt opp en diskusjon om å gå uten bånd på nyttårsaften, og er nå sjokkert over noen som har latt hunden sin parre med en av de andre hundene sine, bare for å se om tispa lot hannen parre henne :|

Jeg er totalt uten empati og har aldri opplevd redd hund, å holde tilbake en stor vill hysterisk hund, jeg tror alle har bil og kan kjøre langt vekk. Jeg er slem som mener det er hundeeiers ansvar å passe på hunden sin på nyttårsaften og dagene før/etter og ikke at det er de som sender opp rakettene sin skyld. Jeg er også teit siden jeg diskuterer med andre som ikke mener det samme som meg. Å påstå at det ikke er uforutsigbart at folk sender opp raketter utenom tidsrommet 18.00 - 02.00 den 31.12 hvert år, er også bare dustete av meg. 

Mon du leste samme diskusjon som meg? Hvor ene hannen ikke ville parre, den andre viste litt interesse men parret lell, mens den andre lå pent ved siden av og så på ... 

Ellers er jeg imponert over et par planlagte kombinasjoner av en rase jeg følger med på. Hvor eier på nyttårsaften forteller hvor redd hundene er på nyttårsaften. 

Å ja, det er forresten jenta som ble bitt sin feil at hun ble bitt da. For man skal jo ikke gå bort til fremmede hunder. Så hun får skylde seg selv! (også lest på Facebook)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg på jobb etter en litt søvnløs natt... jeg sovna ikke før et par timer før jeg skulle opp, da Yasmine kom opp i senga og la seg på hodeputa mi.... lyden av sovende hund var søvndyssende :wub:

Nå en kopp kaffe, så får vi se hva dagen bringer. Det startet ikke så bra da... kom inn på kontoret i morges og så at den store, fine aloe vera-planten min lå på gulvet, helt tørr selvsagt - og at vannglasset som står på pulten min var veltet... mon tro hva som hadde foregått her i jula? Nå er planten berget og har fått vann, men det var en del knekte greiner som lå igjen på gulvet. Stakkars planten min. 

Jeg har for øvrig ingen nyttårsforsetter i år... trur eg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Malinka skrev:

Vi har fått snø!!! Lady ble litt mer hoppete når hun så det, jeg ble stresset og bekymret for trafikkaos. Men så langt ser det bra ut. Jeg er i hvert fall straks på jobb.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Snø ja... Er det noen her inne med god kjennskap til jus? Hvis jeg f.eks uheldigvis skulle komme til å drukne den første idioten som sier til meg; 'Snø! Å det er så koselig med snø!'i nærmeste snøfonn, etter at jeg har vært ute et par timer å slitt med all den koselige snøen..

Kan jeg da forvente å få noen strafferabatt, så å si? Jeg mener, kommer man med en slik idiotisk uttalelse, så må man jo forvente en motreaksjon? :gaah:

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, QUEST skrev:

Snø ja... Er det noen her inne med god kjennskap til jus? Hvis jeg f.eks uheldigvis skulle komme til å drukne den første idioten som sier til meg; 'Snø! Å det er så koselig med snø!'i nærmeste snøfonn, etter at jeg har vært ute et par timer å slitt med all den koselige snøen..

Kan jeg da forvente å få noen strafferabatt, så å si? Jeg mener, kommer man med en slik idiotisk uttalelse, så må man jo forvente en motreaksjon? :gaah:

Sorry, men :lol::lol:  

Jeg synes snøen helst kan holde seg på fjellet, i hvert fall her på vestlandet der den stort sett bare lager styr i lavlandet fordi det som oftest veksler med regn. Evt så får vi sludd som ikke er noe særlig bedre..... 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, QUEST skrev:

Snø ja... Er det noen her inne med god kjennskap til jus? Hvis jeg f.eks uheldigvis skulle komme til å drukne den første idioten som sier til meg; 'Snø! Å det er så koselig med snø!'i nærmeste snøfonn, etter at jeg har vært ute et par timer å slitt med all den koselige snøen..

Kan jeg da forvente å få noen strafferabatt, så å si? Jeg mener, kommer man med en slik idiotisk uttalelse, så må man jo forvente en motreaksjon? :gaah:

Akkurat nå, Stine skrev:

Hipp hurra for @Line!! :bananas: Som er så heldig og får snø på bursdagen sin! :ChristmasTree:

:lol::lol::lol: Hun er nok SUPERGLAD :lol: 
Grattis med dagen @Line :D 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Annik skrev:

Godt å se at vi er fler som diskuterer på Facebook. Jeg har nettopp gitt opp en diskusjon om å gå uten bånd på nyttårsaften, og er nå sjokkert over noen som har latt hunden sin parre med en av de andre hundene sine, bare for å se om tispa lot hannen parre henne :|

Det er sikkert god nok grunn som noen det? :rolleyes: 

1 time siden, Justisia skrev:

Nei, du vet ikke det. Det er kun en test som kan fortelle deg om hunden din, ikke noe som helst annet. og en test, den er fasiten. Alt som står i testen viser hvordan hunden er. Nytter ikke si at hunden hadde en dårlig dag, den var ung og umoden, eller at den i hverdagen fungerer på en annen måte. Testen er det eneste! Og skulle alle hunder i et kull unntatt den du har være ok og greie, og ene forelderen ikke hadde den beste testen, så er det derfor hunden din er som den er. 
Sånn er det, for det leste jeg på Facebook ...

Nei, jeg har lest på facebook at om ikke eier er redd, så blir ikke bikkja det heller. Hvilket gjør meg til en litt spaltet personlighet, for her er 1 ikke redd, 1 vil gjerne ut og ordne opp i bråket og 1 tror den skal dø.. Alle redsler er visst eiers feil, og all aggresjon er eiers feil, for det har jeg lest på facebook :aww: 

13 minutter siden, Stine skrev:

Groggy i halsen og tett i nesa, why!?! Jeg har jo nesten ikke sett folk jo!!

Jeg tror det går an å bli forkjøla helt uten å ha blitt smitta av noen først :P 

--

AN venter jeg på hjemmesykepleieren igjen, som jeg alltid gjør på denne tiden av døgnet :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Siri skrev:

:lol::lol::lol: Hun er nok SUPERGLAD :lol: 
Grattis med dagen @Line :D 

Det tror jeg og :lol::lol:

7 minutter siden, 2ne skrev:

 

Jeg tror det går an å bli forkjøla helt uten å ha blitt smitta av noen først :P 

 

Hva? Er ikke det lenger en god grunn for å holde seg borte fra andre folk? :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet opp av en kattunge som er helt vill i nikkersen :lol: Gubbene (ikke den tobeinte, han dro på jobb tidligere) ligger og snorker og vil ikke være med på spilloppene til frøkna :aww:

Tror Casper blir glad når vi går ut i snøen :lol:

Skulle egentlig ut å kjøre i dag, men kroppen kjennes ikke helt god ut og jeg tror ikke jeg orker snømåking i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Justisia skrev:

Nei, du vet ikke det. Det er kun en test som kan fortelle deg om hunden din, ikke noe som helst annet. og en test, den er fasiten. Alt som står i testen viser hvordan hunden er. Nytter ikke si at hunden hadde en dårlig dag, den var ung og umoden, eller at den i hverdagen fungerer på en annen måte. Testen er det eneste! Og skulle alle hunder i et kull unntatt den du har være ok og greie, og ene forelderen ikke hadde den beste testen, så er det derfor hunden din er som den er. 
Sånn er det, for det leste jeg på Facebook ...

Jeg er totalt uten empati og har aldri opplevd redd hund, å holde tilbake en stor vill hysterisk hund, jeg tror alle har bil og kan kjøre langt vekk. Jeg er slem som mener det er hundeeiers ansvar å passe på hunden sin på nyttårsaften og dagene før/etter og ikke at det er de som sender opp rakettene sin skyld. Jeg er også teit siden jeg diskuterer med andre som ikke mener det samme som meg. Å påstå at det ikke er uforutsigbart at folk sender opp raketter utenom tidsrommet 18.00 - 02.00 den 31.12 hvert år, er også bare dustete av meg. 

Mon du leste samme diskusjon som meg? Hvor ene hannen ikke ville parre, den andre viste litt interesse men parret lell, mens den andre lå pent ved siden av og så på ... 

Ellers er jeg imponert over et par planlagte kombinasjoner av en rase jeg følger med på. Hvor eier på nyttårsaften forteller hvor redd hundene er på nyttårsaften. 

Å ja, det er forresten jenta som ble bitt sin feil at hun ble bitt da. For man skal jo ikke gå bort til fremmede hunder. Så hun får skylde seg selv! (også lest på Facebook)

Høres ut som vi har lest samme diskusjon, ja :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...