Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, januar 2017


SaraS
 Share

Recommended Posts

4 timer siden, Iggy skrev:

AN ønsker jeg meg at sonisene forteller meg at singel er bra. At å sørge over slem mann bare er dumt.

:hug:

Det er lov å være trist, og gi deg selv lov til å være trist en stund. Men ikke glem at du kommer til å få det så mye bedre nå! For man trenger ikke sånne menn i livet sitt! 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Han bestod både praktisk og teoretisk eksamen,  flinkeste Bonden min!

Gjett hvem sin lille fineste Fettergutt som har A-hofter og 0-albuer?  

Iskaldt her i dag! Ikke så mange kuldegradene, men sterk og sur vind. Brrr!! Noen som har lyst å se bilde av mitt kommende gull? Synes det er lenge å vente og glede seg "alene", så det må da gå b

Posted Images

Ser på en kul slangefanger på nat geo wild. Han er tøff, og ikke plager han slangene unødvendig heller. 

Pappaen har overtatt turboknotta som egentlig ikke er helt frisk, men godt hun kan klatre på han, for jeg har vondt i  hodet :( Dumme hode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, fjeset til Foenix når hun for første gang på fem og et halvt år fikk tilbud om mat fra bordet! Jeg lagde en middag så disgusting at jeg måtte ha den bort FORT. Hun nølte før hun begynte å spise, og jeg lurte på om jeg endelig hadde funnet noe hun ikke likte, men jeg tror det var mer vantro over at hun skulle få, fra bordet, i bollen min. 

Så da har Foenix kost seg med lungemos, og jeg er fremdeles sulten. Oppvask ble det også, selv om bollen Foenix spiste av nå er glinsende ren...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hørt noe fra snekkeren i løpet av uken, ikke hørt noe fra comfort kongsvinger (både ring og sendt mail.) så nå sendte jeg melding til Romerike bad  på FB! som tok badet mitt sist for å om de jobbet så langt oppe som Kongsvinger. Fikk svar etter 30 sekunder  (en lørdag) og avtaler tidspunkt for befaring på mandag. 

Slikt får man kunder av! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei til dyrelegevakt på Bryne. Gira ble plutselig dårlig etter tur, sjangler når hun går, peste veldig og brakk seg. Nå er hun "bare" slapp, og med et hjerte som slår superraskt. Veterinærvakt i Flekkefjord hadde ikke utstyr til å finne ut mer, men hun tror det er hjertet som er problemet. Nesten 2timer til Bryne, og jeg stresser... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg slitt en times tid med å prøve å laste et dokument fra Dropbox til Google Disk. Og hvis jeg en eneste gang til oppdager at det jeg trodde skulle bli et worddokument viser seg å være en htlm-fil så hiver jeg laptopen ut gjennom vinduet. Jeg trenger ikke en mappe full av ark med kråketær på, jeg vil ha et worddokument som kan leses! :sint_01:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, laikamor skrev:

På vei til dyrelegevakt på Bryne. Gira ble plutselig dårlig etter tur, sjangler når hun går, peste veldig og brakk seg. Nå er hun "bare" slapp, og med et hjerte som slår superraskt. Veterinærvakt i Flekkefjord hadde ikke utstyr til å finne ut mer, men hun tror det er hjertet som er problemet. Nesten 2timer til Bryne, og jeg stresser... 

Oi, skummelt!  Krysser fingre for at det går fint og Gira er seg selv igjen snart :hug: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, SFX skrev:

Da jeg bodde i Trondheim bodde jeg ved endeholdeplassen - det reddet meg mang en kveld når jeg hadde tatt siste bussen hjem fra byen etter en laaaaang dag på lesesalen på Dragvoll. 

Endestoppet er jo luksus å bo med! Jeg sovner ganske ofte på vei hjem, men det er veldig sjeldent jeg ikke kommer meg av på rett plass. Heldigvis :P

6 timer siden, SFX skrev:

Da jeg gikk på videregående, så hadde jeg rundt 40 minutter hjem med buss, så det var jo veldig lett å sovne - men da bodde jeg ikke ved en endeholdeplass. Derimot bodde jeg så langt ut på bygda at sjåførene kjente igjen de få av oss som bodde der, så de stoppet på riktig holdeplass og ropte ut om vi ville av :D 

Det er jo bare koselig! :ahappy:

 

 

....er det på tide å komme seg ut på tur :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, SFX skrev:

Åh, fjeset til Foenix når hun for første gang på fem og et halvt år fikk tilbud om mat fra bordet! Jeg lagde en middag så disgusting at jeg måtte ha den bort FORT. Hun nølte før hun begynte å spise, og jeg lurte på om jeg endelig hadde funnet noe hun ikke likte, men jeg tror det var mer vantro over at hun skulle få, fra bordet, i bollen min. 

Så da har Foenix kost seg med lungemos, og jeg er fremdeles sulten. Oppvask ble det også, selv om bollen Foenix spiste av nå er glinsende ren...

:o Nå lurer jeg på hvordan du overhodet kom på at det var en god idé å lage lungemos? :lol: 

7 minutter siden, laikamor skrev:

På vei til dyrelegevakt på Bryne. Gira ble plutselig dårlig etter tur, sjangler når hun går, peste veldig og brakk seg. Nå er hun "bare" slapp, og med et hjerte som slår superraskt. Veterinærvakt i Flekkefjord hadde ikke utstyr til å finne ut mer, men hun tror det er hjertet som er problemet. Nesten 2timer til Bryne, og jeg stresser... 

Uff da... Lykke til!!! 

Fine turkompisene :D 
Siri Guldseth sitt bilde. Det ER 6 hunder altså.... 

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Raksha skrev:

Oi, skummelt!  Krysser fingre for at det går fint og Gira er seg selv igjen snart :hug: 

 

Håper det! Liker ikke å måtte kjøre så langt når det virker såpass alvorlig.. Jeg frykter magedreining, men hun mente hjertet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, et lite spm ang bod og strøm i borettslagsblokk.. Hvis du har bod i kjeller, rett ved strømmålere, er det mulig å få lagt opp en stikkontakt i boden som går på din strøm, og ikke "felles-strømmen"?

Skal såklart søke til borettslaget om det, men bortkasta tid hvis det ikke er mulig å gjennomføre :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siljus skrev:

Forresten, et lite spm ang bod og strøm i borettslagsblokk.. Hvis du har bod i kjeller, rett ved strømmålere, er det mulig å få lagt opp en stikkontakt i boden som går på din strøm, og ikke "felles-strømmen"?

Skal såklart søke til borettslaget om det, men bortkasta tid hvis det ikke er mulig å gjennomføre :lol:

 

Det burde jo være mulig. Da jeg bodde i firemannsbolig for mange år siden så gikk det en ledning fra min leilighet og rett ned til boden min i kjelleren.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, laikamor skrev:

På vei til dyrelegevakt på Bryne. Gira ble plutselig dårlig etter tur, sjangler når hun går, peste veldig og brakk seg. Nå er hun "bare" slapp, og med et hjerte som slår superraskt. Veterinærvakt i Flekkefjord hadde ikke utstyr til å finne ut mer, men hun tror det er hjertet som er problemet. Nesten 2timer til Bryne, og jeg stresser... 

Lykke til! 

34 minutter siden, Siri skrev:

:o Nå lurer jeg på hvordan du overhodet kom på at det var en god idé å lage lungemos? :lol: 

Jeg skylder på @Toril Hun sa jeg burde teste ukjent mat for å få mer å velge mellom når jeg skal handle. Denne kostet ti kroner, jeg tok en sjanse, den var ikke verdt det. Jeg har smaken i munnen enda, og jeg har dyttet i meg en halv plate kokesjokolade i mellomtiden og forsøkt å sniffe skurespray på kjøkkenet :(

34 minutter siden, Siri skrev:

Fine turkompisene :D 
Siri Guldseth sitt bilde. Det ER 6 hunder altså.... 

Jeg ser dem alle seks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg sliten, og veldig glad for at vi ikke skal møte på kurs før kl 11 i morgen. Sovnet sent pga magetrøbbel, og sov dårlig pga det samme + en overkåt hannhund som ikke helt vet hvor han skal gjøre av seg i disse dager (sutret endel gitt). 

Og så er jeg ekstra glad i TJ i dag, han berget en stressa og veldig trøtt og sliten frøken Betty fra en total meltdown i morges (så det ble bare en bitteliten meltdown, over noe som normalt sett bare gjør meg litt grinete. Ikke helt i vater for tiden nei *host*). Og mens jeg var på kurs har han shina og vaska hele 1.etasjen, vaska klær og bretta klær, pakket ned litt julestæsj og ryddet noe i 2.etasje også, samt turet og dusjet Decoy. :ahappy:  :wub:  Veldig deilig å komme hjem da ja, for det så ikke ut her da jeg dro.

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...