Gå til innhold
Hundesonen.no

Nybegynnerbok om agility? (Agility 1-2-3?)


MerlePerle
 Share

Recommended Posts

Jeg får valp om noen måneder som skal bli fremtidig agilityhund, og jeg kunne gjerne tenkt meg å lese en bok eller to om temaet. Gjerne hvordan man introduserer en fersk hund til øvelsene og slikt.

Har allerede "Lydighetstrening i teori og praksis", og der står det allerede en del, men kunne ønsket meg en bok spesielt rettet mot agility.

Ser det er en norsk bok som heer Agility 1-2-3, noen som har lest den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nuka skrev:

Jeg får valp om noen måneder som skal bli fremtidig agilityhund, og jeg kunne gjerne tenkt meg å lese en bok eller to om temaet. Gjerne hvordan man introduserer en fersk hund til øvelsene og slikt.

Har allerede "Lydighetstrening i teori og praksis", og der står det allerede en del, men kunne ønsket meg en bok spesielt rettet mot agility.

Ser det er en norsk bok som heer Agility 1-2-3, noen som har lest den?

Har den. Tenker at den er helt ok, og at den viser en måte å gjøre ting på, men at det sikkert er flere metoder. Sånn vil det jo alltid være; en bok eller et kurs viser jo bare den forfatterens/ instruktørens " måte". Også er den vel en av de få (den eneste?) nybegynnerbøkene i ag som er norsk) For en som har ganske lite erfaring med ag var den helt ok. Forøvrig kjøpte jeg den mest fordi det er bilder av meg og gamlehunden i den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...