Gå til innhold
Hundesonen.no

Sele til pelshund


Kaisen
 Share

Recommended Posts

Har en Y-sele til henne nå. Står ikke på hvilket merke det er, men den har samme bredde på reimene som hurtta sine seler. Problemet er at denne lager store floker/tover på brystet, ved frambeina.(Albuene?) Er ute etter en sele som kanskje ikke har reimer akkurat der, eller om de eventuelt er litt tjukkere. Step in seler går ikke fordi hun kommer seg ut av alle jeg har prøvd. Noen gode tips? Har tenkt litt på om puppia kunne vært noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Grim skrev:

Solgte en Hurtta adventure sele til en med cocker, og hun er veldig fornøyd! Den laget ikke floker. Sett på den?

Den så ikke så dum ut...:Djeg klarte ikke å vente på svar her, så jeg dro til dyrebutikken og forhørte meg. Hehe. Hun anbefalte ikke puppia pga mengden stoff. Det kunne lett bli statisk og når det regna så ble selen gjennomvåt. Hun anbefalte vanlig hurtta Y-sele pga reimene var plassert litt lengre bak enn rett under albuene. Kjøpte den, men syns den sitter dårlig på henne. Bare sklir til siden.. nå er hun ikke ferdig utvokst så jeg vil vente å se det an litt før jeg eventuelt kjøper ny...hun anbefalte også ruffwear selen, men jeg kjøper ikke en sele til 800 til en valp som fortsatt vokser:blink:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...