Gå til innhold
Hundesonen.no

Secret santa: gjettetråd


Snoffe
 Share

Recommended Posts

Nå har jeg og åpnet gave! :D

Begynte med kortet, og min første tanke var @JeanetteH. Når jeg hadde åpnet gavene så ble jeg i grunnen ganske sikker på at magefølelsen stemte. Men siden jeg er så skråsikker så er jeg muligens helt på jordet! :lol:

Jeg fikk belgiske trøfler, kelpienøkkelring og se jerky til hundene. 

20161224_161955.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk masse fint! Godis til Damir, godis til meg, sokker og neglakker   Hintet var blant annet at vedkommende bor i en by det regner i, har to hunder etter tv-serier og den ene var oppk

Jeg har også åpnet min pakke, og den var kjempe fin akkurat det jeg ønsket meg! Tusen takk Så kommer hintet, jeg er veldig usikker på hvem det kan være *klø seg i hodet* Kan det være @Artemis

Åpnet pakke. Her var det masse godt!  Til både to og firbeinte. Tusen takk!! Hintet var masse forskjellige dyr. Siden det er med marsvin, tipper jeg Paranomia?

Posted Images

88991c57e004ceba44895a4fb34ee524.jpg

8c8f2905ff1fde78ee1dfd2813a61020.jpg

da9ec3931919ffde40fb8f6d82ca8963.jpg

Jeg fikk en presang med kjempefint gavepapir, så det måtte jeg også spare på. Mocca har vært skikkelig på gaven hele tiden, så den var gjemt bort.
Nå skjønner jeg jo hvorfor :D

Grisehalen ble Mocca's frokost og jeg gleder meg til å smake teen og godisen :)

Ut fra hintet gjetter jeg at det er fra@Poter

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi feiret jul den 22 (tradisjon når guttungen skal være med faren i jula) så da åpnet jeg pakken fra den hemmelige nissen. 
Julemarsipan, flaxlodd (som jeg vant 100,- på) og snadder til hundene. 
Tusen takk for koselig og smakfull julegave @Cavalierflat
 
15697354_10154115978150544_5163272304166818679_n.jpg


Så bra at den falt i smak! Og grattis med vinnerlodd. Da ble jo gaven litt ekstra kul :D

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Cavalierflat skrev:

88991c57e004ceba44895a4fb34ee524.jpg

8c8f2905ff1fde78ee1dfd2813a61020.jpg

da9ec3931919ffde40fb8f6d82ca8963.jpg

Jeg fikk en presang med kjempefint gavepapir, så det måtte jeg også spare på. Mocca har vært skikkelig på gaven hele tiden, så den var gjemt bort.
Nå skjønner jeg jo hvorfor :D

Grisehalen ble Mocca's frokost og jeg gleder meg til å smake teen og godisen :)

Ut fra hintet gjetter jeg at det er fra@Poter

Ja, det stemmer :) Eine digger den halen, så kan tenke meg Mocca var interessert! Håper godisen og teen blir å falle i smak :) Koselig du likte gaveinnpakningen!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC_1190.jpg

Superdupert! Tusen takk kjære nisse :). Jeg har stort forbruk av slike sokker - så det var midt i blinken. Hundene simpelthen elsker sånne lekedyr - og jeg gleder meg over at mine tøfler nå får avløsning mht å bli med ut på lufterunde (små prinsesser må jo alltid ha med seg "noe" når hun skal ut :)) - og sjokolade... say no more :drool:

MEN... jeg finner ingen andre hint enn "Sonennissen" - så kanskje det er Snoffe eller SFX? Evt må jeg bruke elimineringsmetoden :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

DSC_1190.jpg

Superdupert! Tusen takk kjære nisse :). Jeg har stort forbruk av slike sokker - så det var midt i blinken. Hundene simpelthen elsker sånne lekedyr - og jeg gleder meg over at mine tøfler nå får avløsning mht å bli med ut på lufterunde (små prinsesser må jo alltid ha med seg "noe" når hun skal ut :)) - og sjokolade... say no more :drool:

MEN... jeg finner ingen andre hint enn "Sonennissen" - så kanskje det er Snoffe eller SFX? Evt må jeg bruke elimineringsmetoden :lol: 

Tror du må til med elimineringsmetoden :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WelshenNemi skrev:

20161224_214627_zpsmdiu2pry_edit_1482612

Fikk helt super presang :) kan det være fra @Siri ?

:whistle:                                        :D Det ante meg at det hintet var LITT i enkleste laget ja :lol: 
Men de sokkene er jeg redd kan være litt små... hvem søren er det som har funnet ut at man skal ha sånn størrelsesspenn på 36-38 og 39-41 liksom? Jeg kjøpte meg sånne selv, men kjørte på størrelsen 39-41 - og de er ikke direkte svære (jeg har liten 38-fot liksom :aww:). 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Siri skrev:

:whistle:                                        :D Det ante meg at det hintet var LITT i enkleste laget ja :lol: 
Men de sokkene er jeg redd kan være litt små... hvem søren er det som har funnet ut at man skal ha sånn størrelsesspenn på 36-38 og 39-41 liksom? Jeg kjøpte meg sånne selv, men kjørte på størrelsen 39-41 - og de er ikke direkte svære (jeg har liten 38-fot liksom :aww:). 

 

Tusen takk :) det ser vi nå :) er rundt 38 her også. Kulen med bilde av Nemi var kjempestilig :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror noen flere har kjørt secret santa i god stil! Til å med så hemmelig at nissene på sonen ikke visste det :o

Lå en pakke i bilen min for en stund siden, fra secret santa. 

Åpna dette! 

1482614651986.jpg

Hintet fantes visst i måned 3, så slo opp mars - nånn har bursdag gitt!!

1482614699043.jpg

...til å med klistremerker! :D

20161224_222108.jpg

Tusen takk @Christine :heart:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Hvis hunden klør ville jeg sjekket for allergi hos dyrlege. Og om hunden er konstant sulten kan du tilføre feks litt kokt ris, kokt brokkoli eller gulrøtter i foret for å gi mer metthetsfølelse uten mye kalorier.  Ang bæsjespising ville jeg vært nøyere på å ha kortere kobbel og mer kontroll på tur . Trene på å avlede med en kommando og godbiter. 
    • Hei Jeg har en hund som er 2 år og Og jeg har følgende utfordringer med min hund.  - hun er ca. 2 - 3 kg for mye  - hun kan ha tendens til å klø  - hun spiser bæsj ute når vi går tur. Akkurat som hun går å leter  - hun er for tiden veldig opptatt av å stjele og søke etter mat - hun virker for tiden veldig stresset Nå bruker vi pure natural fra Musti. Jeg valgte en med kun lam for å se om det hjalp på kløen. Det synes jeg det har gjort. Men hun har blitt ekstrem til å spise bæsj ute når vi går tur, og ellers veldig stresset og matgal. Jeg lurer på om det kan ha sammenheng med foret? Er det noen som kan anbefale et for dere tror kan passe min hund, og om dere tror dette kan ha en sammenheng?  Det er en engelsk springer spaniel.     
    • Joda, men synes det var en rar kommentar, ingen andre fikk det.. Fått dårlige nyheter om gamla, første gang jeg har gammel hund- og det er vondt når de får aldersplager.
    • Det virker jo som at de det er snakk om i artikkelen tar godt hensyn til valpenes behov og utøver god dyrevelferd, og det er vel og bra. Uansett synes jeg det er skummelt med slike trender som involverer dyr, spesielt fordi man aldri vet hvordan det kan utvikle seg. Med en såpass stor etterspørsel, kan vi liksom ikke se bort ifra at det kan skapes mange useriøse aktører som ikke setter valpenes velferd i absolutt første rekke. Forholdene man har sett i utlandet som blir beskrevet i artikkelen er jo ren tortur…
    • Hvis han gjør fra seg rimelig raskt om morgenen så tenker jeg at han faktisk må ut da. Du sier ikke hvor ung, men det kan ta litt tid før de lærer seg å sove hele natta. Men det kan være at han også bare har behov for å røre litt på seg eller bytte liggested, så jeg ville prøvd uten bur.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...