Gå til innhold
Hundesonen.no

Secret santa: gjettetråd


Snoffe
 Share

Recommended Posts

1 time siden, SandyEyeCandy skrev:

Niks, ikke meg, så nå er jeg spent på de tegningene! :lol: 

De to små tegningene er hint, det var fargene som fikk meg til å tenke på hundene dine.

Profilen kan jo være en finsk lapphund også, så @Siljus?

Jeg er virkelig ikke flink til hjernevirksomhet i dag, hodet er slitent av for mye å tenke på...

20161225_191619.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk masse fint! Godis til Damir, godis til meg, sokker og neglakker   Hintet var blant annet at vedkommende bor i en by det regner i, har to hunder etter tv-serier og den ene var oppk

Jeg har også åpnet min pakke, og den var kjempe fin akkurat det jeg ønsket meg! Tusen takk Så kommer hintet, jeg er veldig usikker på hvem det kan være *klø seg i hodet* Kan det være @Artemis

Åpnet pakke. Her var det masse godt!  Til både to og firbeinte. Tusen takk!! Hintet var masse forskjellige dyr. Siden det er med marsvin, tipper jeg Paranomia?

Posted Images

Akkurat nå, Pixie skrev:

De to små tegningene er hint, det var fargene som fikk meg til å tenke på hundene dine.

Profilen kan jo være en finsk lapphund også, så @Siljus?

Jeg er virkelig ikke flink til hjernevirksomhet i dag, hodet er slitent av for mye å tenke på...

*klippet bilde*

Jepp! :D Håper du ble fornøyd med gaven, og beklager at konvolutten revnet! :o Post-dama pakket den for meg, og mente det ble god plass.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Siljus skrev:

Jepp! :D Håper du ble fornøyd med gaven, og beklager at konvolutten revnet! :o Post-dama pakket den for meg, og mente det ble god plass.. 

Både jeg og Uno ble fornøyd :ahappy: Sokkene er jo supre! Sånt skjer, posten er litt hardhente nå i julestria!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Malinka skrev:

Jepp! Bra det falt i smak. :)

Det gjorde det, og tusen takk! Vi blir gjerne med på tur i april, eller før om du er i området!

6 timer siden, Siri skrev:

Skitt - var jeg så gjennomskuelig? :lol: Egentlig var hintet litt til hva jeg jobber med, men det var jo mer genialt med referanse til Yasmine :lol: Når mottakeren er smartere enn giveren liksom :lol: Men jeg må si som til WelshenNemi at de sokkene antakelig er for små... :( 

Jeg var langt fra sikker og måtte bare starte et sted - men det er jo kult at hintet ditt fungerte på flere vis, det avslører jo bare din intelligente og kreative tenkning, vøtt ;) Tusen takk! Jeg har små føtter, så de sokkene går sikkert bra. Alt av gaver er pakket ned i diverse poser siden jeg er hos pappa, men jeg skal få testet de så snart jeg er hjemme igjen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SFX skrev:

Jeg var langt fra sikker og måtte bare starte et sted - men det er jo kult at hintet ditt fungerte på flere vis, det avslører jo bare din intelligente og kreative tenkning, vøtt ;) 

Det var sånn det var selvsagt :aww: ... :lol: 

Akkurat nå, SFX skrev:

Tusen takk! Jeg har små føtter, så de sokkene går sikkert bra. Alt av gaver er pakket ned i diverse poser siden jeg er hos pappa, men jeg skal få testet de så snart jeg er hjemme igjen.

Og om de skulle bli for små, så kan jeg ta dine, så kan du få en bunt nye i større størrelse :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Snøfrost skrev:

sonenpakke1.jpg

Pakken fra min Secret Santa ble med til foreldra og koste seg under treet noen timer.

sonenpakke2.jpg

Kjempeflott innhold!
2 magiske kluter, noen varme sokker, pukka te som dessverre hadde fått litt hard medfart i posten, men ser frem til å prøve den :)
En krimbok som jeg satser på er brukt pga pristaket, ser frem til å lese den! 
og noen dentastix til hundene. Fikk også av flere så det er nok til alle her totalt sett :)
Samt et fint kort med hint i

sonenpakke3.jpgDette var da mitt hint, løs kryssordet og finn nissen regnet jeg med :)
Kom frem til:
Pakke
Lute(fisk)
Ur
???? grublet lenge på denne, men måtte til slutt kaste inn håndkledet og innrømme at den tok jeg ikke :P 
Tårn (i sjakk)
Eple

PLU?TE, @plutte ?

:D

Det skulle liksom vere ei tann, (munn) men eg måtte jammen fundere lenge før eg såg det sjølv, haha!

(Boka er eit gratiseksemplar frå jobb, forresten. Eg likar billige gåver. :D )

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, plutte skrev:

:D

Det skulle liksom vere ei tann, (munn) men eg måtte jammen fundere lenge før eg såg det sjølv, haha!

(Boka er eit gratiseksemplar frå jobb, forresten. Eg likar billige gåver. :D )

Derfor den ser så ny ut! 
Tusen takk for veldig flott gave :D 

Bra det ikke bare er jeg som sleit med den tanna. :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tmp skrev:

Jepp :Laugh: Håper det falt i smak!

Jaaaa veldig! Trøflene er halvspiste allerede, og kelpisene innhalerte fisken! :lol: Tusen takk! 

(Og ja, jeg er skrekkelig dårlig på å ta hint :icon_redface: )

 

@Snoffe

Så bra at de falt i smak, jeg kunne tenkt meg sånne selv og! De hadde veldig mange fine så det var ikke helt enkelt å velge:ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, mokken skrev:

Jaaaa veldig! Trøflene er halvspiste allerede, og kelpisene innhalerte fisken! :lol: Tusen takk! 

(Og ja, jeg er skrekkelig dårlig på å ta hint :icon_redface: )

 

@Snoffe

Så bra at de falt i smak, jeg kunne tenkt meg sånne selv og! De hadde veldig mange fine så det var ikke helt enkelt å velge:ahappy:

Så bra :) Om du ikke har noe forhold til Bob Hund  (bandet) så var det nok i overkant vanskelig tenkte jeg..derfor måtte jeg fylle på med ett til :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg må ha litt hjelp til å gjette. :icon_redface: Har tydeligvis sosa vekk lappen med hint på under reis fram og tilbake. Var bilde av ein liten og søt brun og kvit hund på lappen.

 

Kan ellers melde om at eg (med litt hjelp) har gnafsa i meg sjokoladen, den var digg! Ikkje smakt den før! Og bikkjene har ete opp pinnane. Dei andre godbitane falt og i smak så me fekk trent litt på tur i dag. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, plutte skrev:

Eg må ha litt hjelp til å gjette. :icon_redface: Har tydeligvis sosa vekk lappen med hint på under reis fram og tilbake. Var bilde av ein liten og søt brun og kvit hund på lappen.

 

Kan ellers melde om at eg (med litt hjelp) har gnafsa i meg sjokoladen, den var digg! Ikkje smakt den før! Og bikkjene har ete opp pinnane. Dei andre godbitane falt og i smak så me fekk trent litt på tur i dag. :D 

Det er en som har vært på sonen veldig lenge. Har gruppe 1 hund. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, plutte skrev:

Eg må ha litt hjelp til å gjette. :icon_redface: Har tydeligvis sosa vekk lappen med hint på under reis fram og tilbake. Var bilde av ein liten og søt brun og kvit hund på lappen.

 

Kan ellers melde om at eg (med litt hjelp) har gnafsa i meg sjokoladen, den var digg! Ikkje smakt den før! Og bikkjene har ete opp pinnane. Dei andre godbitane falt og i smak så me fekk trent litt på tur i dag. :D 

Nå har nissen din sendt meg hintet :) 

Skjermbilde 2016-12-27 kl. 21.54.23.png

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Lill med Perfect image er fremdeles aktiv med collie oppdrett både med lang og korthår. Enklest er nok å ta kontakt på Facebook med henne privat, tror ikke hun har tilgang på Messenger på kennel siden sin dessverre. Hun venter et korthårskull i disse dager (uke 17) og jeg vet hun har noen spennende planer fremover også. Verdt å ta kontakt, eventuelt mase litt om du allerede har sendt henne en melding! Ikke sikkert du får svar sånn helt med en gang da den dama har mange baller i luften, kan ikke annet enn å bøye meg i støvet for arbeidet hun gjør. 😂    Tine (kennel laabanden) som er tagget over her har i hvert fall 1 om ikke 2 korthårs hannhunder ledig akkurat nå, og er vel ikke utelukket at det blir en kort/langhårsparring der i fremtiden, men det kommer helt ann på hvilken hannhund det blir på kortis tispa hennes i fremtiden.  Ann Gjertrud (Kennel NoorWay) er jeg usikker på om avler fremdeles, men er ikke sånn kjempe kjempelenge siden jeg så en annonse fra henne så sant jeg husker rett. Hun var aktiv her inne før, om du søker på Noor, Ninja eller Miyagi (usikker på hvordan det skrives) så finner du henne nok. Men er ellers vanskelig å finne på nett om dagen svjv.  Hadde anbefalt @Kensington Gate , men tror ikke hun avler pr.d.d.    Du kan søke opp norsk collie markedsplass på Facebook, der deles det annonser. 😊 NCK fikk ny nettside for ikke så kjempelenge siden, men oppdateringene har gått sakte dessverre.   
    • Jeg kan ikke se å finne Kennel NoorWay noe sted - verken gjennom Google eller Facebook. Har du mulighet til å sende en lenke? Ellers noterer jeg meg resten av det du skriver, og vil legge stor vekt på gemytt! Takk for hjelpen 
    • Tusen takk for gode tips! Her har jeg litt å sjekke ut 
    • Jeg soser rundt i valpefeber, feriefeber og ferieplanlegging...
    • Ja, det kommer til å bli brukt sekk til valpen. Men vi har lyst til å kanskje leie en hytte og ta små dagsturer med både valp og godt voksen hund.  Sykkelturer utgår pga det blir for tungt med 30+ kg i sykkelvogn.  Alt kommer til å gå på valpens premisser.  Men vi vil gjerne ha turterreng som er ganske flatt, pga eldre hund med hofteplager, og pga tung sekk i krevende, kupert terreng er skummelt.  Setter gjerne tips på turrterreng, eller lettgåtte turer: hele sørlandet, Telemark og Asker område På forhånd tusen takk
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...