Gå til innhold
Hundesonen.no

Secret santa: gjettetråd


Snoffe
 Share

Recommended Posts

  • Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk masse fint! Godis til Damir, godis til meg, sokker og neglakker   Hintet var blant annet at vedkommende bor i en by det regner i, har to hunder etter tv-serier og den ene var oppk

Jeg har også åpnet min pakke, og den var kjempe fin akkurat det jeg ønsket meg! Tusen takk Så kommer hintet, jeg er veldig usikker på hvem det kan være *klø seg i hodet* Kan det være @Artemis

Åpnet pakke. Her var det masse godt!  Til både to og firbeinte. Tusen takk!! Hintet var masse forskjellige dyr. Siden det er med marsvin, tipper jeg Paranomia?

Posted Images

Jeg fikk masse fint! Godis til Damir, godis til meg, sokker og neglakker :D  

DSC_0871.JPG

Hintet var blant annet at vedkommende bor i en by det regner i, har to hunder etter tv-serier og den ene var oppkalt etter en i game of thrones (okei sto ikke det men fra mest sette serie på HBO :P )  Så det MÅ være Kahl Drogo og Leela til @Wachita :D  Tusen takk :wub:   

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi feiret jul den 22 (tradisjon når guttungen skal være med faren i jula) så da åpnet jeg pakken fra den hemmelige nissen. 
Julemarsipan, flaxlodd (som jeg vant 100,- på) og snadder til hundene. 
Tusen takk for koselig og smakfull julegave @Cavalierflat

 

15697354_10154115978150544_5163272304166818679_n.jpg

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey!! Vi har fått fin(e) pakker! Pøbel fikk en bamse fra Kong med to piper i seg som han elsker - han viser den til alle på sin vei. :lol: Den var en slager, altså. Så fikk han masse godbiter som var slagere og og og!

Det var også et kubbelys, tannpirkere, 5 håndlagde nisser (som det er hull i hver av nissene, som jeg tolker at nissene skal være tannpirkeholdere?) og godis til Bananen! :D Vi er kjempefornøyd med alle pakkene!!

31724149321_cb2e95890c_c.jpg

31000067214_5ff99682b6_c.jpg

31724150371_d29ed7710e_c.jpg

Hintet. Om jeg skal tolke bilde rett, har personen mynder. Jeg tolker det som om myndene til damen er jakthunder? Hmh! Jeg har veldig lyst til å gjette på @tutle?

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk fine pakker!
af252051804cc912d424933b2aa131e4.jpg
b9d0bc353044d9126e2103b1e768fa96.jpg

Hundene er helt gal etter grisen, så den måtte legges til siden etter hvert!
Neglelakken har perfekt farge, elsker den! Og lakrisene er yndlingslakrisen min! Så spot on!

Hintene var:
- Bor i Hordaland men ikke Bergen
- Har en brun og hvit hund
- Ikke så aktiv men skriver i AN innimellom.

Så jeg gjetter på@WelshenNemi


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk masse fint! Godis til Damir, godis til meg, sokker og neglakker [emoji3]  
DSC_0871.JPG
Hintet var blant annet at vedkommende bor i en by det regner i, har to hunder etter tv-serier og den ene var oppkalt etter en i game of thrones (okei sto ikke det men fra mest sette serie på HBO [emoji14] )  Så det MÅ være Kahl Drogo og Leela til @Wachita [emoji3]  Tusen takk :wub:   


Hihi, du traff! [emoji16] og værsegod! Jeg håper sokkene er god! Vurderer å kjøpe de selv! [emoji23] Sea jerky'en er en stor favoritt her i huset både hos hunder og katter!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wachita skrev:

 


Hihi, du traff! emoji16.png og værsegod! Jeg håper sokkene er god! Vurderer å kjøpe de selv! emoji23.png Sea jerky'en er en stor favoritt her i huset både hos hunder og katter!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

Sokkene er gode! Gubben ble misunnelig :lol:  Damir får smake litt på fisken i kveld! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_0338.thumb.JPG.ec97b36fd2203383d53beIMG_0337.thumb.JPG.39a96dfa0743d94c4aa24IMG_0336.thumb.JPG.070899ab62370cd145f06

Jeg fikk julete, en flott telysestake og lady fikk lys (som jeg faktisk har tenkt å kjøpe men glemt gang på gang) og et øre som hun allerede nå ligger og spiser på. Jeg må innrømme at jeg så hintet mitt for en stund siden og etter litt forvirring over colakorken som var klistret på så så jeg plutselig et innlegg til@tutle og bildet av hunden med rød frisbee :lol: så tipper det er hun jeg. Og så var det en lapp i lady sin pakke med løfte om enda mer som følge av "stalking" men som ikke rakk frem i tide. Hmmm...


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Wachita skrev:

Jeg fikk fine pakker!
af252051804cc912d424933b2aa131e4.jpg
b9d0bc353044d9126e2103b1e768fa96.jpg

Hundene er helt gal etter grisen, så den måtte legges til siden etter hvert!
Neglelakken har perfekt farge, elsker den! Og lakrisene er yndlingslakrisen min! Så spot on!

Hintene var:
- Bor i Hordaland men ikke Bergen
- Har en brun og hvit hund
- Ikke så aktiv men skriver i AN innimellom.

Så jeg gjetter på@WelshenNemi


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Det stemmer :ahappy: bra gavene falt i smak :) Nemi var også helt vill etter grisen før jeg fikk pakket den inn :lol: hun var dypt fornermet for at hun ikke fikk leke med den :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer :ahappy: bra gavene falt i smak [emoji4] Nemi var også helt vill etter grisen før jeg fikk pakket den inn :lol: hun var dypt fornermet for at hun ikke fikk leke med den :lol:

Her har hundene gått gjennom 2 griser fra før av, det er helt fantastisk syns de! De kranglet en del om den [emoji23]


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Artemis skrev:

@Snoffe Ikke meg. :)

Hmm.. Da må jeg fortsette å tenke :D 

2 timer siden, Enits skrev:

58d3eb09be3e3fc33f27c8a81fe0ba45.jpg

For en fantastisk gave! Elsker vottene! Og mine første klistremerker :D og lysene lurer jeg på om er hjemmelaget?


Hintene:
7c860f88c60f299c7918ceb83caad1b6.jpg

Jeg må gruble litt på denne men regner med det er noen i bergensområdet/vestlandet :)

Kan det være@snoffe ?
Sent from my iPhone using Tapatalk

Bare hyggelig! Lysene og vottene er hjemmelaget :) Jeg er så dårlig på å stikke så måtte sy istedenfor :lol: Vottene kan forresten brukes begge veier ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...