Gå til innhold
Hundesonen.no

Fôr fra rema 1000


Sam
 Share

Recommended Posts

Rema 1000 har jo lansert et fôr, vetivo? Vet ikke om dette er ganske nytt, eller om jeg bare henger etter som alltid :innocent:

Lurer bare på om noen har noen erfaringer med det? Det står ikke så mye om det, og det får meg til å stusse litt.

Også lurer jeg på...Står at det er rikt på omega 6 også, og dette er jo ikke forbundet med noe bra hos mennesker, men har det altså positive egenskaper for hunder? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk to prøvepakker på 500 gram på rema 1000 her om dagen. Jeg bruker ikke butikkfor men tenkte siden det var gratis så kunne jeg bruke det som godbiter. Men fy søren for en størrelse på forknottene. Ble helt satt ut. Skal nevnes at jeg er vandt med valpefor da, men syns vetivo så større ut en andre "voksenfor" også. Min sluker all mat men her brukte hun en evighet på en forkule...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Kaisen skrev:

Jeg fikk to prøvepakker på 500 gram på rema 1000 her om dagen. Jeg bruker ikke butikkfor men tenkte siden det var gratis så kunne jeg bruke det som godbiter. Men fy søren for en størrelse på forknottene. Ble helt satt ut. Skal nevnes at jeg er vandt med valpefor da, men syns vetivo så større ut en andre "voksenfor" også. Min sluker all mat men her brukte hun en evighet på en forkule...

Men dette er vel kanskje en positiv ting? Jeg tenker at det ihvertfall kan være gunstig om en har en hund som spiser alt for fort, siden de da blir tvingt til å spise saktere sånn at de ikke sluker masse luft. ?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sam skrev:

Men dette er vel kanskje en positiv ting? Jeg tenker at det ihvertfall kan være gunstig om en har en hund som spiser alt for fort, siden de da blir tvingt til å spise saktere sånn at de ikke sluker masse luft. ?

 

 

Ja det er jo positivt :) har lenge slitt med å finne godbiter som hun bruker tid på å tygge i forbindelse med kloklipp. Vetivo funka supert til det:D synd det blir så dyrt å kjøpe en hel sekk når jeg bare skal bruke det til kloklippen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kaisen skrev:

Ja det er jo positivt :) har lenge slitt med å finne godbiter som hun bruker tid på å tygge i forbindelse med kloklipp. Vetivo funka supert til det:D synd det blir så dyrt å kjøpe en hel sekk når jeg bare skal bruke det til kloklippen... 

Du får gå fra rema 1000 til rema 1000 og spør om flere slike prøvepakker :wink:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...