Gå til innhold
Hundesonen.no

Poters adventskalender - 2. desember


Poter
 Share

Recommended Posts

1 time siden, Siri skrev:

Og jammen fikk ikke Talli prøve et bittelite søk også :D 

 

Hun er jo litt på fjusk hun da, ettersom hun er godkjent B-rundering før min interesse forsvant :P 

Men hun husket gamle kunster og både fant-meldte og påviste (og gjor det hun ikke fikk lov til før - attakkere figurant med susser når det var belønningstid :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, JeanetteH skrev:

Hun er jo litt på fjusk hun da, ettersom hun er godkjent B-rundering før min interesse forsvant :P 

Men hun husket gamle kunster og både fant-meldte og påviste (og gjor det hun ikke fikk lov til før - attakkere figurant med susser når det var belønningstid :lol: )

Hun visste utmerket godt hva hun drev med, hun der ja - og gamle damer har lov til å gjøre ting de ikke får lov til, de :D Leverposteisusser over hele ansiktet var jo baaaare kos :lol: 

Willy fikk selvsagt også leke med tante Jeanette :D 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her kommer gårsdagens, gjennomført i dag. Hadde ikke medhjelper tilgjengelig, så ble sitt og bli. Hadde akkurat ropt da filmen starter. Tror ikke vi skal ut på menneskejakt med det første :lol: men artig og ha prøvd ut. Da vet jeg at vi skal teste dette litt mer neste gang vi har turfølge :) 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var først i dag at jeg hadde tilgang på figuranter, så derfor kommer det video fra denne kanten først i dag. :)

Det var riktignok både vind, sne og mørkt, så kvaliteten er deretter...

 

 

Vi tok lavinevarianten: finne folk under sneen. :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...