Gå til innhold
Hundesonen.no

Jaktgolden Vilje


Vilje
 Share

Recommended Posts

Verdens beste valp fortjener sin egen tråd. For en måned siden hentet vi hjem en herlig jaktgolden-valp fra Kennel Vårvinden. Nå er han blitt tre måneder gammel, og er en tøff, selvstendig og veldig grei valp. Målet er at han skal bli redningshund, og vi har kommet litt i gang med trening. Har også planer om å trene litt jakt. 

 

 

20161112_124133.jpg

20161107_113750.jpg

20161106_141336.jpg

20161201_113651.jpg

received_10154849844877859.jpeg

received_10206783559741963.jpeg

received_10154851283392859.jpeg

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

8 timer siden, Shlush skrev:

Hvilken oppdretter?? ??

Som Krutsi skriver, Vårvinden. :) Har møtt en del hunder fra oppdrettet nå, trygge og stabile hunder alle sammen, og veldig trivelig oppdretter. :)

1 time siden, Artemis skrev:

Næmmen :wub:  Noe så nydelig!

Så spennende at han skal bli redningshund. Er det sommer- eller vintergodkjenning(eller kanskje begge deler?) dere satser mot?

Vi starter nok med sommer først. :) Det er flere hunder på laget som er trippel-godkjent så muligheten er der for å trene det meste etter hvert. Foreløpig stopper det seg litt på at jeg har bil som ikke egner seg helt på vinterføre i fjellet, men får se om jeg kan få skyss med noen andre eller om det blir ny bil på sikt. Men laget trener året rundt uansett i lavlandet også.:)

1 time siden, Puttiva skrev:

Hei Vilje. Du er sykt søt

Han sier han ville komme innom å hilse på deg en dag! :)

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sofie & Aska skrev:

Så nydelig! Dere bor i Tromsø? Så et bilde av en valpen din på lokallaget sin fb-side :) Jeg bodde og trente der før :) 

Nei, vi bor i Bærum og trener med Østfold/Follo. Men han har tre søsken som også trener i NRH, så sikkert en av de du har sett bilde av. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Vilje skrev:

Nei, vi bor i Bærum og trener med Østfold/Follo. Men han har tre søsken som også trener i NRH, så sikkert en av de du har sett bilde av. :)

Åja, så pussig, for den het Vilje nemlig! Da finnes det flere søte jaktgolden-valper som heter Vilje og skal bli redningshund! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AstridN skrev:

Så søt! emoji171.png Har dere begynt med organisert trening på laget?
Jeg har en jaktgolden på ni måneder og trener med NRH i Oslo :)

 

Ja, vi har vært med helt siden vi hentet han (jeg var også med en del en måneds tid før). Vi har bare startet litt smått med overværssøk men det er veldig gøy! :D Jeg ville jo helst trene i Oslo siden vi bor i Bærum, men siden ingen av de lagene tar inn nye medlemmer ble det Østfold. :)

 

Er det du som er venninne med Marie? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har vært med helt siden vi hentet han (jeg var også med en del en måneds tid før). Vi har bare startet litt smått med overværssøk men det er veldig gøy! [emoji3] Jeg ville jo helst trene i Oslo siden vi bor i Bærum, men siden ingen av de lagene tar inn nye medlemmer ble det Østfold. [emoji4]
 
Er det du som er venninne med Marie? [emoji4]


Ja, det er nok meg :)

Så kjedelig at det er så vanskelig å få plass på lag! Men bra du kom med der i hvert fall - og vi reiser jo som oftest langt for å trene, vi også.

Jeg bor på grensen til Bærum (Røa), kanskje vi kunne ha trent litt sammen med@Marie en dag, hvis du kjenner henne :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AstridN skrev:

 


Ja, det er nok meg :)

Så kjedelig at det er så vanskelig å få plass på lag! Men bra du kom med der i hvert fall - og vi reiser jo som oftest langt for å trene, vi også.

Jeg bor på grensen til Bærum (Røa), kanskje vi kunne ha trent litt sammen med@Marie en dag, hvis du kjenner henne :)

 

Vi bor på Jar, med Øvrevoll som nærmeste nabo. Så da bor vi i nærheten. Kjenner Marie ja, og blir gjerne med å trener litt! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...