Gå til innhold
Hundesonen.no

Syprosjekt - kondomdress


Elise K
 Share

Recommended Posts

Jeg skal sy en dress lik jegerens kondomdress, bare med et lag ullfrotte innerst. Men jeg har ingen tegninger å sy etter.. Noen som har den orginale kondomdressen til hannhund, og som kunne lagt ut bilde av hvordan den ser ut på undersiden og ved rumpe? Evt. er det noen dyktige syerske som kunne hjelpe meg å ressonere rundt tegningen? :D 

Tanken er at min gårdshund skal kunne være med på skiturer uten å få et snev av snø inn i dressen. I tillegg skal baller og mage være godt beskyttet, mens penis og rumpe skal kunne gjøre sitt. Den skal også være varm for en korthåret hund i opp til 15 minus. Stor oppgave? JA! :|

Har kjøpt 1,5 meter lycrastoff og 1,5 meter ullfrotte fra ull på rull, så håper jeg har litt å gå på. 

Takk på forhånd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen slik dress, så kan ikke hjelpe deg med det. Men jeg syns det virker best å ha åpent hele undersiden, altså dekket over brystkassa under, og åpent rett foran penis og helt opp til halefestet. Om du forsto hva jeg mente her? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min kondomdress (eller bikkja si da..) så er det bare en liten glippe som man må få penis ut igjennom om du skjønner, ellers heldekkende foruten et hull til hale som er laget noe romslig slik at rumpehullet også blir med

Jeg har Swix sin kondomdress da, ikke Jægerens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Carro92 skrev:

Jeg har ingen slik dress, så kan ikke hjelpe deg med det. Men jeg syns det virker best å ha åpent hele undersiden, altså dekket over brystkassa under, og åpent rett foran penis og helt opp til halefestet. Om du forsto hva jeg mente her? :)

Ja, skjønner! Har tenkt tanken, men er redd det blir for kaldt når vi kjører ned fra fjellet og han springer i løssnø, dårlig vær og kulde..

3 timer siden, SiriEveline skrev:

På min kondomdress (eller bikkja si da..) så er det bare en liten glippe som man må få penis ut igjennom om du skjønner, ellers heldekkende foruten et hull til hale som er laget noe romslig slik at rumpehullet også blir med

Jeg har Swix sin kondomdress da, ikke Jægerens.

Ah, takk :) Kommer det ikke inn noe snø inn rundt penis? Hadde du hatt mulighet til å lagt ved et bilde? :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Elise K skrev:

Ja, skjønner! Har tenkt tanken, men er redd det blir for kaldt når vi kjører ned fra fjellet og han springer i løssnø, dårlig vær og kulde..

Ah, takk :) Kommer det ikke inn noe snø inn rundt penis? Hadde du hatt mulighet til å lagt ved et bilde? :D

Skal se om jeg finner den ;) så skal du få bildet.

Har ikke testet min enda, men moren mik er veldig fornøyd med samme drakten.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...