Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, desember


Stine
 Share

Recommended Posts

11 minutter siden, Raksha skrev:

Viste seg å være rusk i rørsystemet. Han får plutselig vondt når han ligger (spretter opp som om noen har stukket en nål i han), pluss at han har endret tissemønster, og blitt ekstremt masete og urolig. Tatt masse prøver, utelukket masse skummelt og sitter igjen med strutvittkrystaller i urinen, forhøyet ph og betennelsesceller, samt veldig konsentrert urin (dehydrert). Så tvangsvanning, + c-vitaminer og smertestillende og så bør han være  seg selv igjen om når vi tar han av smertstestillende, hvis ikke må vi sjekke om det er noe i selve blæra. 

Han er i tipp topp form ellers da, så det er neppe alvorlig, bare litt rusk. Men greit å finne utav det, han ville ikke legge seg ned i det heletatt i dag etter å ha hoppet ut av sofaen etter et "stikk" og endte med å legge seg ned med bare fremparten og stå der i 5 min. Da ringte jeg vet. :aww:  Så nå må jeg finne ut hvordan jeg skal lure i han vann. :lol:  Ørkenbikkjer ass!

 

 

 

Spiser han isbiter? Evt isbiter med smak (utvannet vom o.l)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk mye fint og nyttig til jul. Veldig fornøyd med alle gavene, og en må  jeg bare dele her inne. Mannen har laget/malt meg med alle våre 10 hunder i spannet

Endelig hjemme etter en lang lang lang tur til og fra Stockholm. Utslitt, sulten, tørst, trøtt, stiv og støl! Men det er SÅ verdt det når jeg kommer hjem med en ny svensk, nordisk og INTERNASJONA

"Tror du det er dødelig?" "Nei." Den følelsen av lettethet.

Posted Images

10 minutter siden, 2ne skrev:

Det kan jeg aldri tenke meg? Må man ikke velge å være tispemenneske eller hannhundmenneske? :o 

Jo, egentlig må man selvsagt det, men vi kan gjøre et unntak for deg vøtt :D 

10 minutter siden, 2ne skrev:

Det hørtes slitsomt ut :P Har dere snø nok til skitur altså? Her er det fortsatt barmark her.. Det er nesten så selv jeg ønsker meg litt snø nå :o:lol: 

Jeg er redd det kan bli litt slitsomt ja, jeg må vel ratt få for egen maskin når det er Yasmine som skal være med :aww:. Vi har ikke så mye snø her, men det skal visst være bra på Budor - Hedmarksvidda vet du :D 

5 minutter siden, enna skrev:

2.desember er årets mørkeste dag, hvert år, de siste 20 årene, men jeg har kommet  meg greit gjennom i dag.

:console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pixie skrev:

Spiser han isbiter? Evt isbiter med smak (utvannet vom o.l)?

Aner ikke. Tviler faktisk, men går an å prøve. :) Har noe billig boksemat stående og som jeg kan prøve å vanne ut skikkelig. Han får alltid vann i tørrforet fordi han drikker dårlig, men somregel fisker han bare ut bitene og går og drikker vann fra skåla til Hottie etterpå.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg først spise sammen venninner, og så skal vi på teater etterpå. Jeg tvinger meg til å gjøre litt sånne ting. Etterpå er jeg alltid glad for at jeg gjorde det, for det er jo kjempekoselig å henge litt sammen andre enn pelstrynene av og til. Resten av helga skal og vil jeg være sammen dem da. Håper veldig at beina tillater litt lengre turgåing i løpet av helga, de kjennes ikke helt gode ut i dag. (Jeg har vondt i det kneet som er ferdigoperert, det har jeg aldri hatt før og det bekymrer meg, jeg har jo planlagt at når det andre kneet også er operert så skal jeg bli så god som ny! :aww: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom jeg på noe, som skjedde i dagtidlig. Som til og med jeg som gal hundedame stussa litt over.

Deli lå å sov i senga mi, hun la strak ut på ryggen med bakfotene halvveis oppi ansiktet mitt. Jeg kan tydeligvis sove med munnen på glipp, fordi jeg våkna av en bakfot halvveis inn i munnen.

Wtf liksom, at sånt skjer :lol:

 

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dina var jo min første tispe, og jeg trodde inntil da at jeg var et hannhundmenneske - og hun var jo Tispe med stor T, og allikevel syns jeg hun var morsom, så jeg antar jeg ikke er et hannhundmenneske allikevel :lol: 


Du skulle hatt en Khal du! [emoji173]️Det er hannhunden sin det! Alle skulle hatt en Khal i sitt liv. Enkel å ha med å gjøre, hører etter med løpetisper i nærheten, kosegris og sovetryne. Så lenge han har oss i nærheten gir han blanke i hva vi gjør. Maser aldri om noe bortsett da kos og middagen din :D

Tvers gjennom enkel hund. Leela har vært ti ganger vanskeligere og ti ganger mer hormonell enn han :P


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
9 timer siden, JeanetteH skrev:

Sch skal jeg ALDRI ha tispe av... aldri... ever. Hatt en det rakk i lange baner for meg. Kelpie tar jeg helst tisper. Schäferhund skal være hannhund. 

 

Det kan godt hende at det har noe med rase å gjøre. Men hun der skremte meg bort fra å ha tisper igjen. Jeg skal heller ha kronisk kåte hanner enn periodisk sure tisper som plutselig får det for seg at de hater alle hannkjønn. .

Greit nok at beauceron er en såkalt "konfliktsky" rase som heller går ut av konflikter enn inn i dem om de ikke er helt nødt. Men så er jeg av den typen som liker de store og kraftige hannene. Helt annet uttrykk, og mer selvsikker væremåte generelt føler jeg uavhengig av rase. 

6 timer siden, mokken skrev:

 

Litt perioder med hormoner på snurr hører jo med, men jeg elsker det at de er stabile og jevne når de har landet. Fine gutta altså :wub:

 

Selv Aragon som jukket på alt han kom over av individer med mye hår eller pels ble jo ferdig med det der til slutt. Må bare ha litt mer humor og tålmodighet før man ser hvor enkle og greie disse hannene er   :whistle: 

6 timer siden, Siri skrev:

Willy er skikkelig stabil... stabilt snusete på fellesdekk... stabil på pissing i feltet... han er ganske forutsigbar da, han skal ha for det :lol: 

Ja, du vet jo hva du har :lol:  
Du demonstrerte poenget godt der ;) 

 

5 timer siden, mokken skrev:

Meget mulig jeg har hatt maks uflaks med mine 2 tisper, men jeg kjenner jeg blir helt matt av tanken på å kunne få tilsvarende en gang til. Nå sist løpetid brukte jeg iharmoni på Lykke før og i begynnelsen av løpetiden. Fikk da en bekreftelse på at jeg antageligvis har hatt rett i tanken på at hun ikke klarer å mestre stress og hormoner. Hun var betraktelig mindre bråsint på andre hunder enn hun var forrige løpetid.  

Joda hun er sikkert en ustabil drittbikkje men siden hun bare er knappe 4 år så får vi gjøre det beste vi kan resten av hennes tid. 

Så lenge du er klar over det, så bør det ikke bli et stort problem. 
Da vet du jo hva du eventuelt skal unngå allerede nå dersom det viser seg at det ikke er noen bedring. 

 

Nå er det leggetid. Seriøst :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, 2ne skrev:

Jeg tviler ikke på at det finnes hormonelle tisper, om man skal tro disse diskusjonene på sonen så er jo alle tisper purkete hormontroll som er innbilte eller løper minst 2/3 av året. Så da fastslår jeg at jeg har hatt flaks med mine tisper, for av 5 tisper, så er det bare en av dem som har vært innbilt. Hun var rett nok hormonell under løpetid også, men hun var så tam i utgangspunktet at litt hormoner gjorde henne bare morsommere :P Så er det jo Nora, som er hormonell når pudlene har løpetid, men hun er jo noe for seg selv, så jeg tipper at det har mer med henne å gjøre enn at hun er ei tispe ;) 

Jeg har derimot hatt 4 hanner, der 2 av de ble avlivet før de rakk å bli 2 år, og 1 ble omplassert rett etter at han ble 2 år, så egentlig burde jeg jo tenke at hannhunder flest har noen brister på den sosiale biten. Det er vel mer sannsynlig at jeg har hatt uflaks med mine hanner enn at alle hanner er ræva mentalt, antar jeg :)  

Dina var jo min første tispe, og jeg trodde inntil da at jeg var et hannhundmenneske - og hun var jo Tispe med stor T, og allikevel syns jeg hun var morsom, så jeg antar jeg ikke er et hannhundmenneske allikevel :lol: 

Kanskje jeg bare skal gå over til gullfisk eller kaniner istedenfor :P 

Neida, jeg er nok et hannhund menneske.  Jeg må bare avskrive de rasene med veldig høy kjønnsdrift for grisegutter liker jeg ikke. 

6 timer siden, Raksha skrev:

Viste seg å være rusk i rørsystemet. Han får plutselig vondt når han ligger (spretter opp som om noen har stukket en nål i han), pluss at han har endret tissemønster, og blitt ekstremt masete og urolig. Tatt masse prøver, utelukket masse skummelt og sitter igjen med strutvittkrystaller i urinen, forhøyet ph og betennelsesceller, samt veldig konsentrert urin (dehydrert). Så tvangsvanning, + c-vitaminer og smertestillende og så bør han være  seg selv igjen om når vi tar han av smertstestillende, hvis ikke må vi sjekke om det er noe i selve blæra. 

Han er i tipp topp form ellers da, så det er neppe alvorlig, bare litt rusk. Men greit å finne utav det, han ville ikke legge seg ned i det heletatt i dag etter å ha hoppet ut av sofaen etter et "stikk" og endte med å legge seg ned med bare fremparten og stå der i 5 min. Da ringte jeg vet. :aww:  Så nå må jeg finne ut hvordan jeg skal lure i han vann. :lol:  Ørkenbikkjer ass!

Så bra at de fant ut av det da! God bedring til Lupin :ahappy:

På varme stevnedager så rører jeg ut litt v&h eller våtfór i vann, for Harly drikker litt lite. Det fungerer fint her :)

3 timer siden, *Kat84* skrev:

Selv Aragon som jukket på alt han kom over av individer med mye hår eller pels ble jo ferdig med det der til slutt. Må bare ha litt mer humor og tålmodighet før man ser hvor enkle og greie disse hannene er   :whistle: 

Jeg ser at jeg kan utelukke endel gr 9 raser og :lol:

3 timer siden, *Kat84* skrev:

Så lenge du er klar over det, så bør det ikke bli et stort problem. 
Da vet du jo hva du eventuelt skal unngå allerede nå dersom det viser seg at det ikke er noen bedring. 

Det største problemet er all de som "bare mååååå hilse", eller de som ikke har kontroll på hunden sin enten den er i bånd eller løs. Hun driver heldigvis ikke oppsøkende virksomhet, men det er jo jevnlig en eller annen hund som kommer innom og det er ikke noe særlig kult. 

 

 

Jeg våknet 05.15 i dag, på en lørdag! :huh:Ikke kan jeg skylde på hverken barn eller hunder, nå gir jeg opp å få sove mer så det er bare å komme seg opp av sengen. I formiddag skal Harly være med på oppvisning/ agility knock out konkurranse på dyreklinikken 15 års jubileum. Håper det kommer endel folk! :ahappy:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Takk for klemmer (ga opp sitering på telefon) 

Ad tispe v.s hannhund  - her blir det ny hannhund. Definitivt. Ikke det at tispene mine har vært, eller er sære hormontroll - de er og har vært greie, jeg bare synes tisper er sluere og ikke så ærlige som hannhunder.  Jeg har muligens vært heldig med gutta. Ikke har de vært pubertale, ikke har de vært pissenisser, ikke har de jokka eller vært kranglete med andre. De har vært easygoing og greie. Og rimelig greie rundt løpetisper også.  Her blir ny hannhund til våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, TonjeM skrev:

HUMF! "Veldig fin tispe", "feminin hannhund" - stakkars Stridergutt! Han som er guds gave til damene etter egen oppfatning (ispedd en kraftig dose optimisme.. hvis man prøver å hoppe på en tispe mens hun snuser på ting i gresset, kunne man kanskje få til et aldri så lite nyp uten at hun merker det..  ).

Jeg har for meg at jeg liker tisper best, men gjør absolutt unntak hvis de er som Strider.. ikke tisser han ned ting, ikke jokker han, ikke har han forhudsgruff, ikke tisser han seg på forbeina og  ikke krangler han med andre hunder, og så er han så skikkelig! Husker han var en livat valp med 100 % oppetid fra kl 08 om morgenen til 22:00, men hans "mye og gjøre og mye og føre" var på en måte mye greiere enn noen valp jeg noensinne har hatt.. han puslet stortsett med sitt og kunne holde på med den samme tingen lenge av gangen, litt ramperi var det jo - men det var liksom ikke Striders skyld, han bare "havnet oppi sånt" han. Shy derimot.. å fy hun var slitsom i sin foretaksomhet.. 

Strider tar jeg "anytime" :wub: Han var fin som valp og er fin enda! 

11 timer siden, Perfect Image skrev:

Jeg føler bedre kjemi med hannhunder, men her blir det bare tisper fremover :) Bare Ivy, den eldste er hormontroll, resten har jeg aldri hatt hormonproblemer med.

Det vil alltid før eller siden dukke opp ett hormontroll, om det så er tispe eller hannhund. Rett og slett! 

 

10 timer siden, Siri skrev:

Minesnusenissen skal IKKE lære av storsnuser'n - deal :D 

 

Deal! Og ettersom alle skyller på kelpiene for div greier så er det endelig min tur til å skylle på noen om jeg får problemer :lol: 

9 timer siden, 2ne skrev:

Det kan jeg aldri tenke meg? Må man ikke velge å være tispemenneske eller hannhundmenneske? :o 

Selvsagt må du velge *fniser* 

Egentlig ganske enkelt, på kelpie er jeg tispe menneske - derfor sitter jeg her nå med en hannhund valpe ( :lol: ) og på schaferhund er jeg hannhundmenneske. 

Og jeg tror egentlig det at jeg har tisper er mer pga jeg vil drive avl :P Ellers er vel mine "likes" mer individbasert enn rasebasert når alt kommer til alt. Tenk at det kan være så enkelt :o 

Frokost, ut med hest og Talli, så er det mini julebord i kveld. Mulig jeg kommer på julebord i stallklær om tiden blir knapp, men jeg tror muligens ikke dette er folkene som ser stygt på meg om det blir slik. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Turb skrev:

Søren Pigg har fått kennelhoste og tar det som en mann...

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
 

Håper det går fort over. :) Her merkes det knapt og har ikke hørt noe host på 2 dager nå :) 

Den andre som var på D4A som ble ganske dårlig (ikke veterinær dårlig, men løy og sleit med hosten) er bedre nå, men hoster litt fortsatt. Hun var faktisk dårlig i 5 dager før det var tilbake til normal tilstand. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Raksha skrev:

 Har noe billig boksemat stående og som jeg kan prøve å vanne ut skikkelig. Han får alltid vann i tørrforet fordi han drikker dårlig, men somregel fisker han bare ut bitene og går og drikker vann fra skåla til Hottie etterpå.  

Taco, som er generelt dårlig til å drikke når vi er på farten, drikker det hun får når jeg har oppi frysetørret vom. Kanskje verd å prøve?
----


I dag tørker jeg siste rest av slintrene etter oppdelingen av hjorten (1/4) vi kjøpte. Namnam hilsen hundene :)

 

20161203_092600[1].jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk akkurat spørmål om jeg hadde noen anelse om hvordan slå opp en sånn trillevogn for småbarn. En kar som sto litt fortvilet i veikanten med sin niese. Han hadde bare fått bilnøkler og ungen for å dra i dyrehagen uten instrukser på hvordan vogna skulle slås opp :lol: Det var en sånn veldig fancy vogn som sikkert har en magisk låsemekanisme for jeg fikk den heller ikke opp. Ikke de to damene med barnevogner som kom forbi heller.

Jeg ba han om å søke det opp på YouTube! :lol: 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går fort over. [emoji4] Her merkes det knapt og har ikke hørt noe host på 2 dager nå [emoji4] 
Den andre som var på D4A som ble ganske dårlig (ikke veterinær dårlig, men løy og sleit med hosten) er bedre nå, men hoster litt fortsatt. Hun var faktisk dårlig i 5 dager før det var tilbake til normal tilstand. 

Virker ikke veldig syk så langt heldigvis. Hostet en del i natt og hørte det på pusten på morgentur, men han virker ikke slapp. Noe som nesten kunne vært litt greit når han må holdes i ro [emoji6] men jeg er veldig glad om han ikke blir sykere enn dette.

En positiv ting er at jeg har oppdaget hvor mange hundekompiser han har. Antallet mennesker man må varsle om å se etter sine hunder [emoji1]

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Siri skrev:

Jo, egentlig må man selvsagt det, men vi kan gjøre et unntak for deg vøtt :D 

Fordi jeg er spesiell :ahappy: 

Sitat

Jeg er redd det kan bli litt slitsomt ja, jeg må vel ratt få for egen maskin når det er Yasmine som skal være med :aww:. Vi har ikke så mye snø her, men det skal visst være bra på Budor - Hedmarksvidda vet du :D 

Ja, på Hedmarksvidda er det nok nok snø :lol: 

9 timer siden, Wachita skrev:

Du skulle hatt en Khal du! emoji173.png️Det er hannhunden sin det! Alle skulle hatt en Khal i sitt liv. Enkel å ha med å gjøre, hører etter med løpetisper i nærheten, kosegris og sovetryne. Så lenge han har oss i nærheten gir han blanke i hva vi gjør. Maser aldri om noe bortsett da kos og middagen din :D

Tvers gjennom enkel hund. Leela har vært ti ganger vanskeligere og ti ganger mer hormonell enn han :P

 

Jeg skal neppe ha terv igjen, og jeg skal absolutt ikke ha terv hanne, det har jeg prøvd et par ganger og det gikk dårlig :P Jeg liker belgere altså, men jeg tror vi har en liten personlighetskonflikt - er de ikke rare når jeg får dem, så blir de rare når jeg har hatt dem en stund. Holder meg til pudler jeg, de er ikke så følsomme for hvordan jeg har det og tar det og sånt ;) 

3 timer siden, mokken skrev:

Kanskje jeg bare skal gå over til gullfisk eller kaniner istedenfor :P 

Neida, jeg er nok et hannhund menneske.  Jeg må bare avskrive de rasene med veldig høy kjønnsdrift for grisegutter liker jeg ikke. 

Jeg har vurdert gullfisk og kanin sjøl, men gullfisker er ikke noe ålreite å kose med, og kaniner er ikke helt min greie. Marsvin kanskje? De har jo morsomme lyder og de :lol: 

56 minutter siden, JeanetteH skrev:

Deal! Og ettersom alle skyller på kelpiene for div greier så er det endelig min tur til å skylle på noen om jeg får problemer :lol: 

:lol: Den yngste krapylvalpen hos Leahs oppdretter har ødelagt mobilen hennes, så en av kelpie-vennene hennes kommenterte at det kunne virke som at det gikk to kelpie-valper på en puddelvalp.. Jeg tenker jo at det ikke gjelder de kelpiene jeg kjenner :P 

Sitat

Selvsagt må du velge *fniser* 

Da velger jeg tisper. Holde seg til det man føler seg mest relatert til, liksom :teehe: 

Sitat

Egentlig ganske enkelt, på kelpie er jeg tispe menneske - derfor sitter jeg her nå med en hannhund valpe ( :lol: ) og på schaferhund er jeg hannhundmenneske. 

Og jeg tror egentlig det at jeg har tisper er mer pga jeg vil drive avl :P Ellers er vel mine "likes" mer individbasert enn rasebasert når alt kommer til alt. Tenk at det kan være så enkelt :o 

Ja, det var dette med avl som gjorde at jeg beholdt Ali og ikke broren hennes. Ironisk nok, for akkurat nå er jeg litt usikker på om Ali behøver å gå i avl :P 

@enna:hug: 

--

AN venter jeg på hjemmesykepleier, hun skulle være her kl. 10, så hun er vel rett rundt hjørnet :ahappy: Føler meg flink på morran i dag, jeg har drukket Vi-Siblinen min, rydda og vaska litt og fora bikkjene sjøl (det har vært datterbarnets jobb i en måneds tid nå). Da har jeg vel antageligvis brukt opp det meste av energien min alt, men så lenge jeg kan føle meg flink så er jo det ett fett det *ler* 

Endret av 2ne
La til litt :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Symra&Pippin skrev:

I morgen skal jeg først spise sammen venninner, og så skal vi på teater etterpå. Jeg tvinger meg til å gjøre litt sånne ting. Etterpå er jeg alltid glad for at jeg gjorde det, for det er jo kjempekoselig å henge litt sammen andre enn pelstrynene av og til. 

Hhahaha, høres ut som meg det der. Jeg må tvinge meg selv til å bli med på slike ting, for i utgangspunktet har jeg jo aldri lyst til annet enn å være hjemme sammen med hundene, men så er jeg alltid såååå fornøyd etterpå da :) 

7 timer siden, *Kat84* skrev:

Ja, du vet jo hva du har :lol:  
Du demonstrerte poenget godt der ;) 

:whistle: 

2 timer siden, Belgerpia skrev:

 jeg bare synes tisper er sluere og ikke så ærlige som hannhunder.  Jeg har muligens vært heldig med gutta. Ikke har de vært pubertale, ikke har de vært pissenisser, ikke har de jokka eller vært kranglete med andre. De har vært easygoing og greie. Og rimelig greie rundt løpetisper også.  Her blir ny hannhund til våren.

Jeg digger jo de der litt slue, utspekulerte tispene, jeg :lol: Selv når de jokker og styrer på (ja, jeg har jo et sjarmtroll her som jokker på meg litt sånn dann og vann - og hun gjør det uavhengig av hormoner, stressede situasjoner etc etc... :lol:). 

1 time siden, JeanetteH skrev:

Deal! Og ettersom alle skyller på kelpiene for div greier så er det endelig min tur til å skylle på noen om jeg får problemer :lol:

:lol: Willywannabekelpie skal IKKE har skylda for minipissenissen - vi får sørge for det :lol: 

2 minutter siden, 2ne skrev:

Fordi jeg er spesiell :ahappy: 

Jepp :ahappy:

2 minutter siden, 2ne skrev:

Ja, på Hedmarksvidda er det nok nok snø :lol: 

Selvsagt... *overhører den litt ironiske tonen i det innlegget... hrmpf*. :P 

2 minutter siden, 2ne skrev:

Da velger jeg tisper. Holde seg til det man føler seg mest relatert til, liksom :teehe: 

Det er muligens DERFOR jeg også velger tisper :teehe:

Nå har jeg spist frokost, gledet meg over at det snødde i morgentimene - sånn derre "himmelsk korrekturlakk" :D, gledet meg over at det ser ut til at magen til hundene fungerer fint til tross for nytt fôr i går, gleder meg over at jeg har smurt skiene - og gleder meg over at det ser ut  til at det lysner opp litt nå når vi skal ut på skitur snart!!! En gledelig lørdags formiddag mao :D 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Jeg er trøtt... og venter på at passasjerene på dagens siste avgang som inngår i vakten skal komme. 

Etterpå gleder jeg meg til å gå tur og så slappe av  ? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos det å må tvinge seg til å ut å møte venner og være sosial, har dere hørt podcasten Big 5? Jeg lærer mye om meg selv ved å høre på den. For eksembel det at jeg bikker mot å være introvert. Jeg som ikke kan fordra å være alene! Men det er visst to veldig forskjellige ting det å være sosial og det å ikke være glad i å være alene. Jeg liker å henge med sambo eller en eller to av mine beste venner, men trives ikke like godt i sosiale sammenkomster med mange folk.

Og angående det å velge hannhund eller tispe neste gang, så må jeg si at det ikke spiller så stor rolle egentlig. Av og til tenker jeg at tisper er kulest, mens andre ganger synes jeg hannhunder er kulest. Så da er det vel kanskje ikke så farlig?

Og apropos ingenting, har dere sett disse fine halsbåndene før? Jeg har sååå lyst på. Eller prøve å sy lignende selv. LINK

Hadet, nå drar jeg til Sverige!

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...