Gå til innhold
Hundesonen.no

GALGO SPANSK MYNDE


loulou1706
 Share

Recommended Posts

HEI

jeg har adoptert to galgos til norge fra spania. har altid vært myndefrelst fordi jeg hade two whippeter tidigere. for fem år siden  fick jeg vite om  den tragiske skjebne av  galgos i spania

og bestemte meg å adoptere..,min første galga har jeg hentet selv i alicante i  August 2013. hon er nå  over 3 år gammel og heter Lola. Den andre galgo/greyhound mix  hentade jeg 17 oktober . Han er 2 år gammel hvit med mørk grå tecken og heter Lou Lou. Jeg syntes at Lola savnade å ha en kamerat å leke med  og likte ikke å være alene hjemme. å adoptere dem to er min liten bidrag for den mest misbrukte rasen i spania  om man bortser fra podencos.

 

myprincessn myprince25oct2016.jpg

LOLAAND LULU 29TH OCT 2016.jpg

lola n loulouyawning 24nov2016.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vi tenker også på å adoptere en Galgo fra Spania, men vil gjerne vite mer om rasen fra en som har førstehåndserfaring. Har en Basenji på 2 år fra før som elsker å leke og løpe med andre hunder, men reagerer negativt på hannhunder som er ukastrert. Hvordan er galgoen med mindre hannhunder f.eks? Og er du fornøyd med prosessen til de du adopterte fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...