Navneforslag?

10 innlegg i emnet

Her er min sjokoladebrune valp, og som alltid har jeg valgt ut den tjukkeste og mest egenrådige valp.

Men, jeg vil ikke kalle han sjokolade, har vært innom Bruno i hjernen min - men det er litt kjedelig også.

OG det må jo matche resten av gjengen som heter Meeko (miko), bustern, bror og veslemor.

Slenger med de nyeste bilder

7b483320ba1c08d0b9f2d06a92576435.jpg65c3f3868ba3968778fd98490713a43d.jpg

Sent fra min SM-T550 via Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjokkis/Tjokkis, Brownie, Snickers, Nougat/Nugatt, Hobby, Cuba, Java, Latte, Doppio, Cortado, Bjønn, Bjørn. 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg likte nugatt

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nugatti :D  kan forkortes til Gatti - hilsen treåringen i huset.

4 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Jeg havner litt og litt mer mot Bruno, han er en Bruno så da er vel det riktig navn uansett hvor kjedelig jeg tenker det er
4aa81ca42f6c2daa158ba0887149247a.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så nydelig han er. :wub: Bruno er ett fint navn. Hvilken rase er han? :)

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Så nydelig han er. :wub: Bruno er ett fint navn. Hvilken rase er han? 

Takk for det han er blanding, mor er springer spaniel og jämthund, far er rottweiler schæfer og labrador.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Blir lite søvn i natt, tror jeg. Mye tung pesing og hun finner ikke helt roen. Begynt å grave, med det er samtidig noe hun alltid har gjort før hun legger seg til rette. Må i utgangspunktet på jobb om 5 timer, men blir seff hjemme om hun føder. Avtale med sjefen på det.
    • Uhm.. når det TU rapporten vedr dieselbiler, er den noget farget: De antar (uten å rødme en gang) at dieselbiler kjører 25 % lengre enn bensinbiler!!! Og da blir det høyere utslipp. Snakker om å lage seg politisk korrekte konklusjoner altså..  Nå har det seg slik at diesel er et mer effektivt drivstoff, dieselmotorer utnytter diesel bedre enn bensin motorer utnytter bensin, Dvs har man en diesel bil og en bensin bil som veier det samme, vil forbruket være mindre på diesel bilen målt i liter diesel vs liter bensin. Så fra ren energiutnyttelsesperspektiv burde man nesten forby bensinbiler! Dieselbiler er forfulgt disse dagene. Man tror kanskje det har med CO2 å gjøre - men egentlig ikke - det er på grunn av alle grumsepartiklene en dieselmotor spytter ut, det gir dårlig bymiljø - og det er en helt annen diskusjon enn CO2-argumentasjon. Og @Kåre Lise,  jeg forstår ikke at du kan si at man ikke behøver dieselbil når man bor på landet????  Du vet at det finnes ikke ladestasjoner her? Eller at å utbygge kollektivtransport vil være et helt idiotisk foretagende pga lav befolkningstetthet og lange avstander? Jeg har 3 mil til toget jeg, ingen ladestasjon på p-plassen til toget heller. Og i Nord Norge er 3 mil ingenting, så der er de enda mer avhengige. Og elbiler er ikke så grusomt motstandsdyktige mot sterk kulde heller.. Og diesel er bedre enn bensin, så derfor diesel bil på landet! Kutter man diesel/bensin biler i byene, får gods over på tog, og lokale el-lastebiler til å transportere fra tog til butikk, så tror jeg det går helt fint at folk på landet får kjøre diesel en stund til. Båttrafikken er det jo verre med, og fly likeså. Hvis man legger inn restriksjoner på private flyreiser (og bevares for et himla liv det ville blitt men.. bare 1-2 ferieturer med fly folkens!), så ville det også monne en masse.  Nå merker jeg at jeg er fortsatt litt skeptisk til all denne el-bruken.. strømmen skal jo komme fra et sted liksom.. kanskje kjøpe det fra gass- eller kull-kraftverk når vi ikke produserer nok, slik at man kan kjøre rundt utslippsfritt her! Eller produksjonen av batteriene til elbiler, så en artikkel tidligere i uka her (en svensk artikkel, noen som så den og har referanse til den?) om at selve produksjonen av batteriene medførte enorme CO2-utslipp - man kunne kjøre de verste bilene i 20 000 km pr år 4-5 år, før CO2-utslippene kom på samme nivå som fra batteri-produksjonen. I det store hele bør det nok ryddes litt opp her og der i CO2-kampen.  Men den kampen må tas, det blir varmere her!
    • Jeg har opplevd at jeg som er ti år eldre enn de som tok høgskole rett fra vgs og er relativt nyutdannet er mer attraktiv enn en på 22 med like lang arbeidserfaring.

Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk

Redigert: Ikke bare å se på, men også i jobbsammenheng
    • Fantastisk. What the health, Sophie Elise? 
    • Da minstejenta var ett år delte hun, mannen, to bikkjer, to puser og jeg et lite hus med ett soverom, kjøkken, stue og bad. På størrelse med en liten leilighet. Da sov vi på stua på sovesofa som vi dro ut, hadde sjeselong (?) med mulighet for å oppbevare dyne og pute i. Jeg savner den sofaen enormt, den var gull!! Så sovesofa funker.  Nei. I klassen min da jeg studerte sist, var de aller fleste over 35, flere på rundt 50. Gikk deltid over fire år med jobb i tillegg.  De fleste i klassen min opplevde det samme som meg, det var så mye mer interessant og med mer motivasjon vi studerte som voksne enn da vi var i tyveårene. Se om du kan gå deltid? Jeg studerte samlingsbasert over fire år istedet for tre, hadde ikke råd til å være uten lønn kun med stipend og lån. Lån får du mest sannsynlig, lånekassen har greie vilkår. Jeg måtte av samme grunn som deg, har nå 80 % fast stilling som vernepleier, gikk ut av studiene i 2016. 
  • Nylig opprettede emner