Gå til innhold
Hundesonen.no

Trengte politibeskyttelse-dyrevideo førte til netthets


Stine
 Share

Recommended Posts

13 timer siden, Shlush skrev:

Skulle ønske den som filmet dette leverte film hos politiet sammen med anmeldelse samt hadde sendt den til mattilsynet ? det hadde vært så mye bedre enn å lage en netthets av det hele... jeg såg bare deler av videoen og synes ikkeden var grei! Men netthets er jeg ikke for uansett, man kommer ingen vei med det... man må ta saken riktig vei!! 

Har lest igjennom mye av FB kommentarene og etter som jeg har skjønt har denne jenta som filmer fått forespørsel fra nettopp mattilsynet om hu klarte å få filmet noe av det som skjer der. Regner med at grunnen til at det ble lagt ut på nettet var for å prøve å få litt fortgang i ting. 

Ene søsteren til hun på filmen som er i fosterhjem jobber også nå med å få hjulpet disse hundene.  

Men uten om dette så har kommentarfeltet gått helt av skaftet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2016 at 11:05 PM, Lappisen skrev:

Har lest igjennom mye av FB kommentarene og etter som jeg har skjønt har denne jenta som filmer fått forespørsel fra nettopp mattilsynet om hu klarte å få filmet noe av det som skjer der. Regner med at grunnen til at det ble lagt ut på nettet var for å prøve å få litt fortgang i ting. 

Ene søsteren til hun på filmen som er i fosterhjem jobber også nå med å få hjulpet disse hundene.  

Men uten om dette så har kommentarfeltet gått helt av skaftet!

Men jeg regner ikke med MT ba henne poste videoen offentlig på facebook og gå ut med fullt navn på dem filmen omfatter. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2016 at 11:05 PM, Lappisen skrev:

Har lest igjennom mye av FB kommentarene og etter som jeg har skjønt har denne jenta som filmer fått forespørsel fra nettopp mattilsynet om hu klarte å få filmet noe av det som skjer der.

Om så er tilfelle at MT har bedt henne om dette, så er det rart at MT etter besøket der nå i helgen som var ikke fant noen grunn til å hente ut hundene. MT var hos vedkommende i Mai i år og fant da heller ikke noe urovekkende, i følge rapporten som er delt på Facebook. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Emilie skrev:

Men jeg regner ikke med MT ba henne poste videoen offentlig på facebook og gå ut med fullt navn på dem filmen omfatter. 

Nei selvfølgelig ikke. Skal heller ikke si at jeg vet om MT i det hele tatt var blandet inn i denne filmingen, kan kun være et rykte. Men uansett så regner jeg med som sakt at det å legge det ut på nett var for å prøve å få litt fortgang i ting. Er ofte det at det er lite som skjer før ting havner i media. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise
28 minutter siden, Lappisen skrev:

Er ofte det at det er lite som skjer før ting havner i media. 

Vesentlig forskjell på media og sosiale medier her. 

Selv de verste tabloidene har en varsomhetsplakat å følge og blir jo rene prakteksempler på folkeskikk og etikk å regne i motsetning til svineriet som foregår på sosiale medier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...