Gå til innhold
Hundesonen.no

"Diffus"/uklar tekst på mobil


Recommended Posts

Siden denne feilen ikke har blitt borte i AN på mobil, drar jeg opp en egen tråd for dette. Før var problemet bare i Akkurat nå-tråden, men nå har det dukket opp i flere tråder.

Klipp/limer det jeg skrev i den andre tråden om 502-errorsaken;

På 10/27/2016 at 0:07 AM, Bananen skrev:

Sett den jeg også. Og opplever samtidig at AN henger seg og ser "diffus"/uklar ut. Uklar tekst når den henger seg, og så kommer det en lang remse med bare bakgrunnen og ikke noe annet.

Nå er det som skrevet ikke bare AN (den holder fortsatt på med dette der), men det gjelder mange andre tråder også nå i forhold til tidligere. Dette gjelder bare mobil, ikke PC (ikke opplevd det der, i alle fall!).

Flere som har opplevd dette på mobil? Mener @tmp sa at det også var opplevd der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her @RAH.

Den lange blå remsa jeg snakker om (den går lenger enn det bildet viser, altså. Men jeg ville bare illustrere).

30265424394_c16186ca23_z.jpg

Og den diffuse/uklare teksten. Den var absolutt ikke så ille her som den kan være, men det var noe. Men som @Tricolor sier, så pleier det å henge seg opp når dette dukker opp. Dette, også med det andre jeg skrev over.

30596313870_1ef6ca3f76_z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, RAH skrev:

Takk Bananen, men det er litt vanskelig å se her.

Hvilken Android versjon og nettleser + versjon bruker du? @Bananen og @Tricolor

Skjer dette på noen andre nettsider? Hvis ikke bruker dere noen andre sider like mye som sonen? :)

Jeg har Windowstelefon. Har ikke problemer på andre nettsider. En ting som også ofte skjer, er at Hundesonen faller ut før alt er lastet opp. Da blar telefonen seg tilbake til skrivebord, og adresselinjen tømmes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...