Gå til innhold
Hundesonen.no

Købers


Gro og Sienna
 Share

Recommended Posts

Eg tenkte å prøve købers foret på hunden min en gang, og så lurte eg på kva erfaring andre har. veit av andre som har prøvd det og dei er veldig fornøyd, virka ikkje som eit ille for :-) hunden er ein belgisk fårehund med "stålmage",  har aldri reagert på noko av mat tidligere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Gro og Sienna said:

Eg tenkte å prøve købers foret på hunden min en gang, og så lurte eg på kva erfaring andre har. veit av andre som har prøvd det og dei er veldig fornøyd, virka ikkje som eit ille for :-) hunden er ein belgisk fårehund med "stålmage",  har aldri reagert på noko av mat tidligere :-)

Har bare dårlig erfaring. Har prøvd det på flere hunder jeg har hatt. Noen fikk magesjau, og noen ville rett og slett ikke ha det etter å ha spist det et par ganger. Aldri mer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.11.2016 at 4:26 PM, Carpediem skrev:

Har foret på købers i tillegg til vom og hundemat på min i ca 1 år nå. Fungerer fint på det, litt mer avføring, men ellers er alt ok. Har prøvd to ulike, og bruker nå den med lama og ris ( kroketter).

Mente selvsagt lam og ris 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
På 2.11.2016 at 2:04 PM, Gro og Sienna skrev:

Eg tenkte å prøve købers foret på hunden min en gang, og så lurte eg på kva erfaring andre har. veit av andre som har prøvd det og dei er veldig fornøyd, virka ikkje som eit ille for :-) hunden er ein belgisk fårehund med "stålmage",  har aldri reagert på noko av mat tidligere :-)

Er det det fôret som skal ligge i bløtt og som ser ut som frokostblanding? Jeg har aldri brukt det selv, men kjenner noen som bruker det. De er forsåvidt veldig fornøyd, men da det ikke gir særlig tyggemotstand så har de hundene fått mye tannstein. Så det kan være lurt å være litt obs på:)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
På 12.12.2016 at 0:12 PM, Aulie skrev:

Er det det fôret som skal ligge i bløtt og som ser ut som frokostblanding? Jeg har aldri brukt det selv, men kjenner noen som bruker det. De er forsåvidt veldig fornøyd, men da det ikke gir særlig tyggemotstand så har de hundene fått mye tannstein. Så det kan være lurt å være litt obs på:)  

Du har hvertfall en variant der du kan gi uten utvanning. Lam og ris ( kroketter), brukte det til min. Akkurat nå holder han på å spise opp forpremier fra 2016 sesongen. RC 4300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...