Gå til innhold
Hundesonen.no

Secret Santa 2016


SFX
 Share

Recommended Posts

  • Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Regler for Secret Santa 2016 Første frist: Innen 09.11 skal navn og adresse være sendt på PM til meg (@SFX). Jeg fordeler senere påmeldte mellom meg og @Snoffe, og dere får beskjed om hvem dere e

Jeg blir seriøst rørt, jeg! Sonen, altså! Eller nissen, alt ettersom  

Henta pakke idag. Selve innpakningen var så fin at gaven egentlig er vellykket bare pga den, måtte ta den ut av posen for å se litt på den (Så det var kort i posen men så ikke på det,  så ikke væ

Posted Images

6 timer siden, Ozzy skrev:

Henta pakke idag. Selve innpakningen var så fin at gaven egentlig er vellykket bare pga den, måtte ta den ut av posen for å se litt på den :lol:

(Så det var kort i posen men så ikke på det,  så ikke vær redd Hemmelig nisse, jeg har ikke juksa) 

Snapchat-1252399995.jpg

så fin innpakning!

Her har det ikke kommet noe enda, men har fått sendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.12.2016 at 9:17 AM, Artemis skrev:

Hehehe, jeg har fått pakken sendt til en annen adresse enn der jeg bor, så jeg kan ikke sniktitte på den. :P Må ringe og høre om den har kommet kanskje, for det aner jeg ikke. 

Ditto! Lurer på om den er kommet frem, bare at det er glemt å gi beskjed til meg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint om folk bekrefter i tråden når pakken er kommet, slik at vi kan ta en oppsummering om et par dager og se hvem som ikke har fått, for å finne ut om noe er borte, på vei til administratorene eller reiser via Nordpolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...