Gå til innhold
Hundesonen.no

Secret Santa 2016


SFX
 Share

Recommended Posts

  • Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Regler for Secret Santa 2016 Første frist: Innen 09.11 skal navn og adresse være sendt på PM til meg (@SFX). Jeg fordeler senere påmeldte mellom meg og @Snoffe, og dere får beskjed om hvem dere e

Jeg blir seriøst rørt, jeg! Sonen, altså! Eller nissen, alt ettersom  

Henta pakke idag. Selve innpakningen var så fin at gaven egentlig er vellykket bare pga den, måtte ta den ut av posen for å se litt på den (Så det var kort i posen men så ikke på det,  så ikke væ

Posted Images

Tralalalalala lala la la! 

Tusen takk for fin julegave [emoji173] 99% sikker på det er deg? Bror knerta desverre kattepakka som lå høøøøøyt på ei hylle mens jeg var borte, men han var veldig fornøyd - det var deler av den over hele stua [emoji23]

Ellers fikk jeg 981314278e98d6145f5be9dadb204d94.jpg

Sent fra min SM-T550 via Tapatalk

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kristin_nord skrev:


Tusen takk for fin julegave emoji173.png 99% sikker på det er deg? Bror knerta desverre kattepakka som lå høøøøøyt på ei hylle mens jeg var borte, men han var veldig fornøyd - det var deler av den over hele stua emoji23.png

Ellers fikk jeg 981314278e98d6145f5be9dadb204d94.jpg

Sent fra min SM-T550 via Tapatalk
 

Stemmer,  håper det falt i smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ahappy:  Gobitene er 100% kaninkjøtt/innmat - ingenting tilsatt. 
 

Så gøy, meeko spiste bein i går kveld så da får godisen i kveld bli kanin på dem begge [emoji2] det kattene fikk, det var også kanin? Selv om det var hvite ulldotter i hele stua tippa jeg kanin [emoji23]

Sent fra min SM-T550 via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kristin_nord skrev:


Så gøy, meeko spiste bein i går kveld så da får godisen i kveld bli kanin på dem begge emoji2.png det kattene fikk, det var også kanin? Selv om det var hvite ulldotter i hele stua tippa jeg kanin emoji23.png

Sent fra min SM-T550 via Tapatalk
 

:lol: Ja det var en tørka kaninhale med snor i da, som de egentlig skulle leke med :lol: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...