Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

Vi har masse godis, men slo av utelyset og ignorerte ringeklokken i går ... Godteri er dyrt, ikke søren om jeg deler det ut til tilfeldige unger :P Gjerrigknark, jepp. Og så må man jo utnytte muligheten til å lære bikkja at det ikke skjer noe spennende hver gang det ringer på, ikke sant :innocent:

Ellers så lurer jeg på når vi kan trene agility igjen, siden vi er forvist pga. løpetid. Jessie blør så lite at jeg begynte å lure på om hun faktisk hadde løpetid, så hvordan vet man da når det er slutt? Jeg er vant med labradoren som blør masse i tre uker, tar av seg trusa ved første anledning og logrer så det spruter langt oppover veggene (jeg har måttet tørke blod i øyehøyde flere ganger - MIN øyehøyde altså :|). Så dette er noe ganske annet :ahappy: Men når kan jeg våge meg tilbake på trening? Har veldig lyst til å dra på søndag, som er 3 uker og 1 dag etter at løpetiden begynte ...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ola hilser sonen

Se så kul han er da! 

Herregud, så mye meme-materiale          

Posted Images

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Usj, god bedring :hug: 

Det er jo nettopp da du trenger fine vintersko. Når du ligger der med bena til værs så er det jo de som vises best! Duuu-uuuh :aww: 

:lol: 

Ikke gjengkjennelig i det hele tatt det der :whistle: 


Dagen startet med at Aragon hadde tisset en svær dam på gulvet. Og på et stolbein. Blir tydeligvis mye gulvvask fremover. 

Denne måneden starter med vind, regn, og et litt ubestemmelig vær utover det. Flott sol på ene siden av huset, og mørke skyer på den andre. 
Godt det finnes både regnklær og støvler. Og at det er mulighet for å åpne jakker det i tilfelle steikende sol :aww: 

Hvis jeg først har falt, så kan jeg love deg at det er ikke skoa mine som fanger oppmerksomheten til folket :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
6 minutter siden, Emmy skrev:

Vi har masse godis, men slo av utelyset og ignorerte ringeklokken i går ... Godteri er dyrt, ikke søren om jeg deler det ut til tilfeldige unger :P Gjerrigknark, jepp. Og så må man jo utnytte muligheten til å lære bikkja at det ikke skjer noe spennende hver gang det ringer på, ikke sant :innocent:

Etter å ha sett dette innlegget delt på Facebook så tror jeg jammen meg ikke at jeg er veldig interessert i å dele med de som kommer på døra de neste årene heller. 
Mange som er enig med henne ser jeg i kommentarfeltet, men jammen er det motbør å få også ser jeg :P 

 

6 minutter siden, Krutsi skrev:

Hvis jeg først har falt, så kan jeg love deg at det er ikke skoa mine som fanger oppmerksomheten til folket :P 

   

:lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt meg fri denne uka så jeg kan rydde og vaske før jeg skal operere på fredag . I går var jeg avgårde noen timer og slappa av resten, idag orker jeg ikke noe og har gjort noe i tyve minutter før jeg konkluderte med at rumpa ville i sofaen..  Knuste glass og fikk glasskår i foten så gjør vondt å stå også.. Det er så tiltak å gjøre noe! Vasker og skifter sengetøy torsdag, men er jo småpusling og rydding som må til, som egentlig ikke er så mye som jeg bare utsetter fordi jeg er så sliten. Har nesten ikke jobbet siste ukene , hatt fri siden torsdag og fortsatt er jeg utslitt og tom av all driten der. .  

Utrolig hvor mye energi en dårlig arbeidsplass suger ut av deg , når du til og med ikke er der og vet du ikke må se noen på lenge .. 

Litt sytete idag kjenner jeg,  føler meg så tafatt og ubrukelig . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@*Kat84* Trym blir 8 år om 2 mnd, det er jo ingen alder! Men ifølge rasebeskrivelsen har han da kun 2-4 år igjen å leve, det går jeg dessverre ikke med på :sleep: Den hunden som døde nå har alltid vært full av liv og faenskap så stopper bare hjertet hans... :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Turb skrev:

Ellers så er jeg mer negativ til vintertid igjen - jeg kjenner at jeg ikke akkurat har behov for den lyse tiden på morgenen. Men hadde satt veldig pris på lyset etter jobb... jaja det er heldigvis ikke jeg som bestemmer

Jeg går gjerne i tog for å få ha sommertid hele året :flag:

52 minutter siden, Krutsi skrev:

Ja, innimellom :lol: og så er jeg for gjerrig til å kjøpe ordentlige som funker også, for flere ganger har ikke broddene mine funket engang på den ***** stålisen! Det har vært så glatt her at bilene har sklidd inni andre biler på parkeringsplassen etter de har vært parkert :P 

Unge frøkener nå til dags altså.... man kjøper seg sko med pigg til vinteren. Da går man trygt og godt, selv på blankis :P 

Har jeg vært i møte - og skal i nytt møte nå!!!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
23 minutter siden, Stine skrev:

@*Kat84* Trym blir 8 år om 2 mnd, det er jo ingen alder! Men ifølge rasebeskrivelsen har han da kun 2-4 år igjen å leve, det går jeg dessverre ikke med på :sleep: Den hunden som døde nå har alltid vært full av liv og faenskap så stopper bare hjertet hans... :no:

Oi, det er jo helt sprøtt hvor livlige de kan være ene dagen og så plutselig er det bare stopp :o  Er det noe underliggende sykdom de ikke har oppdaget? 

Nei, hunder skal bli 50. Fordi noe annet er helt utenkelig. Og det starter med Sjef. Fordi det har jeg bestemt! I løpet av 7 år  har jeg mistet (snart) 2 hunder, og 5 katter. Påkjørsler på 3 av kattene, og de siste 4 dyrene er sykdom. Teite levende vesener med puls. Kunne godt vært mer forutsigbare :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Siri skrev:

Jeg går gjerne i tog for å få ha sommertid hele året :flag:

Unge frøkener nå til dags altså.... man kjøper seg sko med pigg til vinteren. Da går man trygt og godt, selv på blankis :P 

Har jeg vært i møte - og skal i nytt møte nå!!!

Men da ødelegger det gulv når jeg må gå inn i BHG :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
4 minutter siden, Krutsi skrev:

Men da ødelegger det gulv når jeg må gå inn i BHG :P 

Det er slike problemstillinger bare vi med små barn eller barn i tidlig skolealder kan forstå :P 

Er en egen rase vi med helt egne problemer som bare VI har greie på. Så det så :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Høh? ?

:D Hahahaha :D Ev får du trampe hardt på sånne lammeskinnssåler og ta de med deg inn :P
*sorry retter prøver igjen og da blir jeg ovettas kreativ*

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Emmy skrev:

 

Ellers så lurer jeg på når vi kan trene agility igjen, siden vi er forvist pga. løpetid. Jessie blør så lite at jeg begynte å lure på om hun faktisk hadde løpetid, så hvordan vet man da når det er slutt? Jeg er vant med labradoren som blør masse i tre uker, tar av seg trusa ved første anledning og logrer så det spruter langt oppover veggene (jeg har måttet tørke blod i øyehøyde flere ganger - MIN øyehøyde altså :|). Så dette er noe ganske annet :ahappy: Men når kan jeg våge meg tilbake på trening? Har veldig lyst til å dra på søndag, som er 3 uker og 1 dag etter at løpetiden begynte ...

Dersom det har gått 21 dager og hun ikke blør så hadde jeg antatt at løpetiden var ferdig og reist på trening :)

Jeg hadde gjerne gitt henne en runde eller to med shampo i dusjen for å få vekk evnt godlukt. Bare for å være litt på godfot med de i klubben som mener at løpetid er et problem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@LØJ Schåll! 

 

@Tricolor aha - jeg har ikke behov for sykepenger og sånt. Så høres uansett ikke ut som vi kvalifiserer - men har de ledige folk så sender de sikkert uansett, så får samdrifta ta den regningen. Er bare kveldene som er problem, på dagtid er lillemor i barnehagen. Helga håper jeg virkelig at jeg er bra nok selv til å kunne være alene med ungen min og føle at jeg er kvalifisert til det.  

 

Kan noen komme og legge teppe over hottie? hun lider og jeg orker ikke reise meg :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, mokken skrev:

Dersom det har gått 21 dager og hun ikke blør så hadde jeg antatt at løpetiden var ferdig og reist på trening :)

Jeg hadde gjerne gitt henne en runde eller to med shampo i dusjen for å få vekk evnt godlukt. Bare for å være litt på godfot med de i klubben som mener at løpetid er et problem. 

Takk, var akkurat det svaret jeg ville ha :D Dusj var smart, det skal jeg gjøre :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Emmy skrev:

Takk, var akkurat det svaret jeg ville ha :D Dusj var smart, det skal jeg gjøre :) 

Ingen årsak! :) Lykke skal dusje når vi kommer hjem siden vi skal ha privattime med 2 unge høye mørke gutter litt senere. Om det hjelper vet jeg jo ikke 100% men da har jeg ihvertfall gjort det jeg kan. :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Aragon fikk lufte seg før jeg gikk tur med Sjef. Men stakkaren forstår jo ikke at det er en grunn til at han ikke får gjøre som før, så han lå forventningsfullt innenfor døra og hadde til og med rotet fram båndet sitt når vi kom tilbake.

Søte lille gullgutten :heart:    

 

14917224_10154451164290465_4897701440668201771_o.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, *Kat84* skrev:

Aragon fikk lufte seg før jeg gikk tur med Sjef. Men stakkaren forstår jo ikke at det er en grunn til at han ikke får gjøre som før, så han lå forventningsfullt innenfor døra og hadde til og med rotet fram båndet sitt når vi kom tilbake.

Søte lille gullgutten :heart:    

 

14917224_10154451164290465_4897701440668201771_o.jpg

 

Nåmmen! Sånt smelter hjerte mitt av, dakkar lille dutten! Også det blikket da! Akk og ve! :wub: Sucker for sånne altså. 

Jeg skal egentlig på kurs etter jobb, men det har vært travelt og jeg har ikke rukket å rørt så mye på meg og det merkes, så jeg tror jeg står over og heller drar på joggetur med påfølgende styrkeøvelser for overkroppen. Forbaska tull  å plages med i en alder av 30...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Tonje skrev:

Nåmmen! Sånt smelter hjertet mitt av, dakkar lille dutten! Også det blikket da! Akk og ve! :wub: Sucker for sånne altså. 

 

Ja jeg fikk litt vondt av ham når han lå slik. Og med båndet pent foran seg da :heart:  
Så glad og så lyst til å være med selv om han ikke kan. For en tøff liten gutt :wub: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Krutsi said:

Ja, innimellom :lol: og så er jeg for gjerrig til å kjøpe ordentlige som funker også, for flere ganger har ikke broddene mine funket engang på den ***** stålisen! Det har vært så glatt her at bilene har sklidd inni andre biler på parkeringsplassen etter de har vært parkert :P 

For å si det sånn; jeg har vært så mange ganger gravid og søt her forrige vinter at jeg har lagret nummeret til teknisk vakt til kommunen og flere ganger delt mine følelser :aww: 

https://www.vitusapotek.no/nordic-grip-running-pro-lopebrodd-str%3a-l/p/935758 Funker som bare juling. Kvalitetssikra i nedoverbakke med en 25 kg BC, 35 kg Golden, bælglatt samt en katt ca 100 meter lengre frem :D

Sitter på jobb og glaner ut på fine været og rett på Gaustadtoppen med sukker på. JEGVILHJEEEEM! NÅÅÅ! Hrrmf...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...