Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ola hilser sonen

Se så kul han er da! 

Herregud, så mye meme-materiale          

Posted Images

3 timer siden, Siljus skrev:

Vi har bursdagvalp i hus, lille Goliat har blitt voksenvalp, hele 1 år gammel! :heart:

Hujjaaaa! :flowers:

 

Ferdig med dekkenet! :D

IMG_8718.JPG

IMG_8700.JPG

IMG_8699.JPG

Og inni er det sånn pustestoff:

IMG_8721.JPG

Beklager spammingen :icon_redface:

  • Like 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med tur og dusj, har spist og sortert nonstop som skal på pepperkakehuset. Vet dere, det er ganske mange nonstop som ikke er røde og grønne. Vel, de er nå i min mage :lol: Er vel en grunn til at det heter nonstop. Må rydde vekk de jeg har sortert, ellers blir de også borte :P Ja, så nå skal jeg se om jeg etterhvert klarer å sette sammen et sånt hus da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SFX skrev:

Og det er derfor jeg trenger deg - jeg tenkte først estetikk, og deretter praktisk i forhold til hva jeg har i hus og hva jeg må ut i skogen for å finne. Du er fornuften min <3 

 

Er noe som heter "fornuftig til det kjedelige".

Spinner litt videre på den vi :P 

6052.jpg

 

 

8 timer siden, 2ne skrev:

*feil sitat*

Men ja, hjemmesykepleier kan gjøre slikt. Gjor det i alle fall i "min tid" :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Annik skrev:

Jeg orket ikke å invitere til noe bursdagsselskap, så da har jeg bare fått meldinger fra folk om at de kommer innom iløpet av dagen. Så da sitter jeg her og venter da, og føler at jeg ikke kan gjøre noe. Tenk om jeg går i dusjen, også kommer noen med gaver og ballonger på døra liksom? Kan ikke ta imot slikt naken :aww:

Gratulerer med dagen :) 

7 minutter siden, SaraS skrev:

Hujjaaaa! :flowers:

 

Ferdig med dekkenet! :D

IMG_8718.JPG

IMG_8700.JPG

IMG_8699.JPG

Og inni er det sånn pustestoff:

IMG_8721.JPG

Beklager spammingen :icon_redface:

Det ble jo veldig fint! 

 

Fått utnyttet finværet :) Deilig vær ute nå, sol fra skyfri himmel :ahappy: Men du verden så glatt det er enkelte steder! Gikk skikkelig på ræva, bare sjeleglad for at jeg ikke ødela ryggen igjen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Annik skrev:

Takk! :D

Smekklås på ytterdøra, som jeg ikke kan slå av :lol:

Men det der mannebeinet burde jo stå opp snart, selv om det ikke er mange timene siden han la seg. Så får han sitte vakt :aww:

Han kan være slumrende dørvakt når det er bursdagen din, helt klart.

39 minutter siden, JeanetteH skrev:

Er noe som heter "fornuftig til det kjedelige".

Spinner litt videre på den vi :P 

6052.jpg

Vi kan utbalansere hverandre ;)

Det var i hvert fall en annens fornuft - eller "fornuft" jeg ikke skulle lyttet til nå. Jeg har ei hylle jeg vil ha opp på murveggen over vedovnen, og den fikk ikke et visst familiemedlem til å skru fast fordi muren er for porøs, selv om han brukte sånne gule plastdingser og alt det der. Men han påsto at jeg kunne lime hylla på veggen, det fantes et superlim som tok alt, det skulle han lett fikse for meg neste gang de var innom. Og siden de er på besøk sånn cirka en gang i halvåret, så kjøpte jeg det limet selv, og skulle nå lime fast hylla. Jeg fulgte instruksene, både til den familiære rådgiveren, det som ble sagt der jeg kjøpte den, og i forhold til det som sto på boksen. Men da jeg etter angitt tid slapp hylla, så seg den sakte nedover veggen før jeg fikk tak i den og lagt den vekk. Så nå har jeg skrubbet på den nymalte muren for å få bort seigt, grått lim, med det resultat at jeg har fått bort malingen noen steder og limet noen steder, og jeg må male over på nytt etterpå når alt er tørt. ****.

Nå lurer jeg på om det er en løsning å henge hylla etter kjetting eller hamptau i to kroker i taket. Hvis jeg kan finne noen punkt i taket som holder. 

Eller så finner jeg gaffateipen.

Jeg ble bare så grinete, for noen sier med all verdens verdensmesterstemme at det bare er å gjøre sånn og slik, og det ikke går, så føler jeg meg så innmari teit og mislykket som ikke har fått til noe som åpenbart må være verdens mest simple idiotplan. Selv om en del av meg mistenker at det er idiotplanen som var en... idiotplan. 

Nei, julebrus og marsipan, også hente ved til vedovnen jeg lot brenne ut for å få hengt opp den fordømte hylla, også furte litt i sofakroken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blåser det godt og jeg synes det er deilig med vind uten regn. I hvert fall veldig koselig å våkne flere ganger i løpet av natta pga vinden herjet. Elsker å høre på det! 

Hundene har fått en god tur i skogen og samboern har dratt på jobb. Julestjerner er hengt opp og klesvasken satt på. Så da får jeg vel bare slappe av i sofaen da? 

Gratulerer med dagen, @Annik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, 2ne skrev:

Jeg veit ikke om det er noe hjemmesykepleier kan administrere? Jeg har jo i utgangspunktet dem innom to ganger om dagen for banasjeskift og sårspyling, så jeg antar at om de kunne gi meg sånt, hadde det blitt nevnt? :) Men jeg blir her til i morgen uansett, jeg ser visst sliten ut i dag :lol: Tidenes understatement, spør du meg, selv jeg krymper meg litt når jeg ser meg i speilet *flir*

 

Flir.. lat som at du er vampyr og egentlig ikke ses i speilet i det hele tatt! Men (og nå maser jeg fælt her..), hva om du fikk en såkallt venekateter/port  (slange ut av siden på halsen eller ut av brystet på godt norsk..).  Den finnes i 2 utgaver, en som ligger under huden, men da innebærer stikk hvis man skal ha noe inn, og en som er en slange ut  av hals eller bryst (høy dekorativ faktor :P ). Disse løsningene er ment å være permanente over lengre tid, datteren min hadde slike, den ene satt i i 1,5 år. Med slange-utgaven slipper du nålestikk, og oppsettet er slik at det er lett å koble til hva det skulle være. Den kunne du få væske gjennom etter behov (og kan også brukes til å gi næring gjennom.. det finnes sånn næring man gir i blodet). Uansett, sånt kan man fikse selv, eller la hjemmesykepleien ordne (på datteren min, ordnet vi selv). Da ville det være lettere for deg å være hjemme, samtidig som du kan føle deg mere vel (viktig å føle seg vel!).  Det er et lite inngrep under narkose for å få satt inn en slik en, men du verden så mye enklere verden blir etterpå hvis man lever i en "stikke-tilværelse"! Kanskje det kunne vært noe for deg? (De er muligens ikke vant til å tenke på slikt på gastro-kirurgisk.. ved barnekreft fikk alle ungene slike veneporter, men det var mest fordi at cellegiftene de fikk, "brant" opp blodårer og måtte settes i pulsårer med god gjennomstrømning for å tynne det ut. Men de var jo praktiske til alt annet også, ta blodprøver, gi væske, antibiotika, næring, blod osv).

Nå skal jeg jobbe, har jobbet i formiddag men så vært ute med biskene og nå må jeg jobbe igjen, gleder meg til ferier og avspasering.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, 2ne skrev:

De er ikke så smale syns jeg, men madrassen bærer preg av å være godt brukt :lol: 

Be om en madrass til - si at du er prinsessen på erten eller noe :lol: 

3 timer siden, 2ne skrev:

Hundefolk er omtrent like hårsåre som de er kjappe til å slenge med leppa om hverandre, sånn ca :P 

Omtrent sånn ja :lol: 

16 minutter siden, Tonje skrev:

Her blåser det godt og jeg synes det er deilig med vind uten regn. I hvert fall veldig koselig å våkne flere ganger i løpet av natta pga vinden herjet. Elsker å høre på det! 

Det er kjempedeilig! Men nyt det mens du kan - det er ikke ofte det blåser sånn på disse trakter :) 

21 minutter siden, SFX skrev:

Det var i hvert fall en annens fornuft - eller "fornuft" jeg ikke skulle lyttet til nå. Jeg har ei hylle jeg vil ha opp på murveggen over vedovnen, og den fikk ikke et visst familiemedlem til å skru fast fordi muren er for porøs, selv om han brukte sånne gule plastdingser og alt det der. Men han påsto at jeg kunne lime hylla på veggen, det fantes et superlim som tok alt, det skulle han lett fikse for meg neste gang de var innom. Og siden de er på besøk sånn cirka en gang i halvåret, så kjøpte jeg det limet selv, og skulle nå lime fast hylla. Jeg fulgte instruksene, både til den familiære rådgiveren, det som ble sagt der jeg kjøpte den, og i forhold til det som sto på boksen. Men da jeg etter angitt tid slapp hylla, så seg den sakte nedover veggen før jeg fikk tak i den og lagt den vekk. Så nå har jeg skrubbet på den nymalte muren for å få bort seigt, grått lim, med det resultat at jeg har fått bort malingen noen steder og limet noen steder, og jeg må male over på nytt etterpå når alt er tørt. ****.

Nå lurer jeg på om det er en løsning å henge hylla etter kjetting eller hamptau i to kroker i taket. Hvis jeg kan finne noen punkt i taket som holder. 

Min indre fornuft ville nok sagt at nei - å LIME ei hylle til en murvegg er et dødfødt prosjekt, selv om man bruker superdupergigalim. Du kan få lov til å slenge en fisk i bakhodet på det familiemedlemmet ved neste møte :aww: Men å henge hylla i taket synes jeg høres ut som en mye sikrere løsning - med mindre taket er pill råttent da :D 

Vi har vært på deilig lang tur i skogen. Masse is på skogsbilvegene da, men det går jo på et vis når man har piggsko, selv om steglengden nok kunne ønskes bedre (om man skal dra den til utstillingsterminologi). Litt ekkelt underlag for hundene tror jeg, skarp is, skarp skare - eller blankis. Jeg tror kanskje de er litt slitne, for å si det sånn :D. Det ble nesten 15 km da, så vi får være fornøyd med å ha brent litt kalorier :)

Nå skal jeg finne fram noen adventsstjerner og lysestaker - og pynte litt sånn forsiktig til advent. Også må jeg vel pakke gave også... 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessie har fått løpetid. Igjen. Hvilket vil si at det jeg trodde var løpetid for noen uker siden, må ha vært noe annet. Jeg syntes jo hun blødde veldig lite, men hun slikket seg en del, så jeg trodde det var derfor vi så så lite blod. Og det er vel variabelt hvor mye de blør, så jeg tenkte ikke så mye over det. Men nå blør hun altså igjen, og da mye mer enn sist. Og tydelig hoven bak, så dette ser mer ut som en "ordentlig" løpetid for meg. Men hva var det da hun hadde sist, som startet for 6 uker siden?

Vi oppdaget "løpetiden" fordi labradoren til foreldrene mine (tispe) oppførte seg dust mot henne sånn som ved forrige løpetid, maste på henne og prøvde å ri på henne, og så fant vi en blodflekk rett etterpå. I løpet av de tre neste ukene fant vi også små blodflekker innimellom, og det kom løse hannhunder bort et par ganger som var tydelig interessert. Noen som har noen teorier på hva dette kan ha vært, om ikke løpetid?

Ellers så har jeg innsett at det ikke er meningen at vi skal trene agility :aww: Først holdt vi oss hjemme fra trening fire ganger pga. "løpetid", deretter skadet hun seg da hun lekte med en annen hund, så vi holdt oss hjemme to ganger til på grunn av det. Og i dag, da vi endelig skulle på trening igjen, våkner vi til masse blodflekker i senga. Bare å gi opp, tydeligvis :gaah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme hvor rett det er, så er det surt å være den siste som blir takket av før dommer begynner å plassere i gruppefinalen :P Men Yumi avsluttet valpekarrieren i dag, og på 7 valpeshow har hun fått med seg 6 BIR, 2 x BIG2, og en BIS. Skal være godt fornøyd med utstillingsåret da, etter Audi sine gode resultater i tillegg til Yumi sine. Godt fornøyd med resultatene fra det lille kjøkkenoppdrettet mitt jeg :ahappy: 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Emmy skrev:

Jessie har fått løpetid. Igjen. Hvilket vil si at det jeg trodde var løpetid for noen uker siden, må ha vært noe annet. Jeg syntes jo hun blødde veldig lite, men hun slikket seg en del, så jeg trodde det var derfor vi så så lite blod. Og det er vel variabelt hvor mye de blør, så jeg tenkte ikke så mye over det. Men nå blør hun altså igjen, og da mye mer enn sist. Og tydelig hoven bak, så dette ser mer ut som en "ordentlig" løpetid for meg. Men hva var det da hun hadde sist, som startet for 6 uker siden?

Vi oppdaget "løpetiden" fordi labradoren til foreldrene mine (tispe) oppførte seg dust mot henne sånn som ved forrige løpetid, maste på henne og prøvde å ri på henne, og så fant vi en blodflekk rett etterpå. I løpet av de tre neste ukene fant vi også små blodflekker innimellom, og det kom løse hannhunder bort et par ganger som var tydelig interessert. Noen som har noen teorier på hva dette kan ha vært, om ikke løpetid?

Ellers så har jeg innsett at det ikke er meningen at vi skal trene agility :aww: Først holdt vi oss hjemme fra trening fire ganger pga. "løpetid", deretter skadet hun seg da hun lekte med en annen hund, så vi holdt oss hjemme to ganger til på grunn av det. Og i dag, da vi endelig skulle på trening igjen, våkner vi til masse blodflekker i senga. Bare å gi opp, tydeligvis :gaah:

Velkommen til livet som tispeeier ;) I vår klubb får man trene med truse. Man får jo starte med løpetisper, så da må man jo få trene med dem også, liksom. Utrolig mange som er helt hysteriske når de hører ordet løpetid altså. Som om ikke hannhunder kan lære seg å oppføre seg, liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Caroline skrev:

Ferdig med tur og dusj, har spist og sortert nonstop som skal på pepperkakehuset. Vet dere, det er ganske mange nonstop som ikke er røde og grønne. Vel, de er nå i min mage :lol: Er vel en grunn til at det heter nonstop. Må rydde vekk de jeg har sortert, ellers blir de også borte :P Ja, så nå skal jeg se om jeg etterhvert klarer å sette sammen et sånt hus da. 

Du veit du får poser med kun røde og grønne nonstop? :lol:

Vi har besøkt opphavstedet til C, det er ikke alle som har en egen gate! :teehe: 

IMG_20161127_102542.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

i natt så jeg King Kong på tv og satt hele tiden og lurte på når King Kong skulle klatre oppover høyhuset i svart hvitt. Det var en farge film. OGså husket jeg på at jeg var utrolig redd første gangen jeg så filmen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har bygget huset her har ikke tenkt på at jeg vil ha adventslys i vinduene :aww: Det finnes omtrent ikke en stikkontakt i nærheten av vinduene jo :huh: Blir vel en bedring om noen år når stuen skal pusses opp, men det vil si at jeg må leve noen år med nødløsninger med adventslysene :shocked: Også funker ikke snøkulen min lengre, den har vart lenge da det skal sies. Kjøpte den for 5 år siden for en hundrelapp :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JeanetteH skrev:

Men ja, hjemmesykepleier kan gjøre slikt. Gjor det i alle fall i "min tid" :P 

Okay, da skal jeg høre med legen på visit i morgen, for jeg blir visst her til da uansett :) 

23 minutter siden, TonjeM skrev:

Flir.. lat som at du er vampyr og egentlig ikke ses i speilet i det hele tatt! Men (og nå maser jeg fælt her..), hva om du fikk en såkallt venekateter/port  (slange ut av siden på halsen eller ut av brystet på godt norsk..).  Den finnes i 2 utgaver, en som ligger under huden, men da innebærer stikk hvis man skal ha noe inn, og en som er en slange ut  av hals eller bryst (høy dekorativ faktor :P ). Disse løsningene er ment å være permanente over lengre tid, datteren min hadde slike, den ene satt i i 1,5 år. Med slange-utgaven slipper du nålestikk, og oppsettet er slik at det er lett å koble til hva det skulle være. Den kunne du få væske gjennom etter behov (og kan også brukes til å gi næring gjennom.. det finnes sånn næring man gir i blodet). Uansett, sånt kan man fikse selv, eller la hjemmesykepleien ordne (på datteren min, ordnet vi selv). Da ville det være lettere for deg å være hjemme, samtidig som du kan føle deg mere vel (viktig å føle seg vel!).  Det er et lite inngrep under narkose for å få satt inn en slik en, men du verden så mye enklere verden blir etterpå hvis man lever i en "stikke-tilværelse"! Kanskje det kunne vært noe for deg? (De er muligens ikke vant til å tenke på slikt på gastro-kirurgisk.. ved barnekreft fikk alle ungene slike veneporter, men det var mest fordi at cellegiftene de fikk, "brant" opp blodårer og måtte settes i pulsårer med god gjennomstrømning for å tynne det ut. Men de var jo praktiske til alt annet også, ta blodprøver, gi væske, antibiotika, næring, blod osv).

Jeg later som at det ikke er meg, og tenker "god bedring, stakkars dame" når jeg passerer et speil :lol: 
Jeg har hatt venekateter, det fikk jeg forrige gang jeg lå inne, og det fungerte helt utmerket for ei som hater å bli stukket :lol: Men det er jo kraner og propper som skal administreres, jeg klarer så vidt å få på meg jakka når jeg har veneflon i armen, så jeg er litt usikker på om det hjelper *ler* Jeg trøster meg med at dette nålegreiene er min eneste dille når det kommer til sånn kroppsrelaterte innhug,  jeg har null problemer med at jeg har et hull inn i magen der vi kan se bukhinna (det er tydeligvis en lomme der, og i den lomma samler det seg gugg som vi helst vil ha ut), eller at de stapper 10 cm antibac eller spyler med halve kateteret inni osv. Men nåler, det er bare æsj og fysj og grøss og blæh :) 

15 minutter siden, Siri skrev:

Be om en madrass til - si at du er prinsessen på erten eller noe :lol: 

Har gjort det, hun skulle se hva hun kunne gjøre :ahappy: 

--

AN drikker jeg kakao og spiser Ritz-kjeks :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Caroline skrev:

Velkommen til livet som tispeeier ;) I vår klubb får man trene med truse. Man får jo starte med løpetisper, så da må man jo få trene med dem også, liksom. Utrolig mange som er helt hysteriske når de hører ordet løpetid altså. Som om ikke hannhunder kan lære seg å oppføre seg, liksom. 

Nesten så jeg vurderer hannhund neste gang! Bare nesten. Ikke egentlig ... :lol: Tror det bare er på nybegynnertreningene det ikke er lov å delta med løpetisper, håper i hvert fall det. Men vi kommer oss jo aldri videre til konkurransegruppa om vi ikke får trent, liksom :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Siljus skrev:

Vi har bursdagvalp i hus, lille Goliat har blitt voksenvalp, hele 1 år gammel! :heart:

15227999_10154611026966427_1574977626_n.jpg

(Og så må vi ikke glemme Yoshi, som også skulle fylt 1 i dag :heart: :cry: )

Gratulerer med dagen :wub: og Yoshi blir ikke glemt:hug:

3 timer siden, Annik skrev:

Jeg orket ikke å invitere til noe bursdagsselskap, så da har jeg bare fått meldinger fra folk om at de kommer innom iløpet av dagen. Så da sitter jeg her og venter da, og føler at jeg ikke kan gjøre noe. Tenk om jeg går i dusjen, også kommer noen med gaver og ballonger på døra liksom? Kan ikke ta imot slikt naken :aww:

Gratulerer med dagen!

Og god bedring til @2ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Siri skrev:

Min indre fornuft ville nok sagt at nei - å LIME ei hylle til en murvegg er et dødfødt prosjekt, selv om man bruker superdupergigalim. Du kan få lov til å slenge en fisk i bakhodet på det familiemedlemmet ved neste møte :aww: Men å henge hylla i taket synes jeg høres ut som en mye sikrere løsning - med mindre taket er pill råttent da :D 

Jeg tar med en råtten torsk neste gang :P Og jeg satser på at taket er ok - det har hengt ei tung lampe fra ei krok skrudd inn i taket i noen uker nå, og dette er bare noen meter bortenfor. Det får bli et prosjekt i dagslyset i morgen, i mellomtiden kan jeg se om jeg har noe bra tau eller bånd å henge hylla med.

Jeg trodde heller ikke at det var så enkelt - men når noen med pondus og overbevisning og passe tonefall sier at det går så bra så, da hører jeg litt for lett på om det er innenfor et felt hvor jeg selv føler meg usikker. Dritt, altså.

43 minutter siden, lijenta skrev:

i natt så jeg King Kong på tv og satt hele tiden og lurte på når King Kong skulle klatre oppover høyhuset i svart hvitt. Det var en farge film. OGså husket jeg på at jeg var utrolig redd første gangen jeg så filmen 

Det er så bra når hjernen gjør slike brainfarts - som å ikke skjønne at det ikke sorthvitt-scener i en fargefilm. Det er som når jeg får en sånn akutt "shit, hvor la jeg bilnøklene mine?"-panikk mens jeg ligger i 120 på motorveien...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...prøver jeg surfe meg rundt til hvordan jeg skal kontakte hjemmetjenesten i Fyllingsdalen. Ingen mail som er oppført er i funksjon. Hurra.

Jeg har store planer om å være det utrivelige barnebarnet som presser hjemmebesøk (minimum) på min morfar nå når jeg faktisk er nærmeste pårørende og han er 84 år og bor alene. I alle fall når jeg "tok" han nå i å ikke gitt beskjed at han har vært veldig dårlig denne uken uten å si noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Kjenner veldig på det samme. Da min var 11 tenkte jeg "jøss, er det dette som er gammel hund?", for jeg så ingen tegn til alderdom. Nå som hun er er 13 er det derimot veldig tydelig at hun er gammel i kroppen, mens hodet fortsatt vil så mye... Det knuser meg å se henne sånn.
    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...