Gå til innhold
Hundesonen.no

502 error oppleves ofte


Recommended Posts

  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dette problemet har tatt lengre tid å løse enn ønsket, men det beveger seg stadig mot en endelig løsning. Jeg kan ikke dette fra før, det er årsaken til at problemet ikke er løst allerede.  Setter

Geek er bare så hot. "Max children"... "Slow request".. "Pool"... Hva mer kan man be om liksom?  

Fra kl 01:00 i kveld vil vi gå gjennom serveren skikkelig. Forumet vil kunne være utilgjengelig fra kl 1 og i 1-3 timer. Beklager de ulemper dette måtte medføre. Forhåpentligvis er dette enden på 5

Posted Images

13:45 - +++. Opplever det mest på pc. Men slik jeg forstår det er det et serverproblem, så hvilken nettleser og hvilket operativsystem man er på skal vel egentlig ikke ha noe å si? Med mindre serveren diskriminerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, RAH skrev:

Det stemmer @Kangerlussuaq, problemet er med serveren. Mobil/pc og nettleser har ingenting å si.

Jeg har fått et tips om at det kan være cache driveren, så jeg skal forsøke å bytte denne. Supert at dere rapporterer tilfeller, takk! :)

Gidder ikke å lage ny tråd så spørr bare her jeg :)

Har plutselig fått to flekker på skjermen når jeg går inn på hundesonen. Er kun her de dukker opp. Noen aning om hva det kan komme av?

 2016-11-21.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Siri skrev:

Og jeg har ikke opplevd meldingen på veldig lenge... :) Sikkert et par uker siden sist. 

Det er egentlig irrelevant at enkelte ikke opplever det. Det er x antall aktive brukere, og i de øyeblikkene denne erroren skjer så er det kun pga serveren, og det er da tilfeldig hvem det tilfaller. Ergo kan det være noen som får mange, og noen som ikke opplever det i det hele tatt. It's all random (hvis serveren ikke "diskriminerer", men det virker det jo egentlig ikke som at den gjør). Sånn, siden jeg følte at du følte behov for å si du ikke hadde opplevd det og kanskje ikke helt forstår hvorfor (ikke ment bitchy :P  ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...