Valpegjengen 2017

628 innlegg i emnet

1 time siden, Kristin_nord skrev:

Så søøt emoji7.png

Sent fra min SM-T550 via Tapatalk

Jeg veit, dør litt innvendig hver gang jeg ser bilde :lol: Gleder meg såå mye til å se hu på ordentlig :D

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg veit, dør litt innvendig hver gang jeg ser bilde Gleder meg såå mye til å se hu på ordentlig

Det vil jeg tro

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg venter i spenning på beskjed fra oppdretter om det skjer noe... skulle ha løpetid des./jan. Så vanskelig å ikke mase😝

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som vi henter vår 2017-hund i januar :shocked::wub: Ikke valp da riktignok. 

6 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 minutter siden, Heidihj skrev:

Ser ut som vi henter vår 2017-hund i januar :shocked::wub: Ikke valp da riktignok. 

mer info!!!!!  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
29 minutter siden, Meg skrev:

mer info!!!!!  :)

Offentlig gjør mer når ting er helt klart :) Men kan si at det dreier seg om en litt mindre hund denne gangen! 

6 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, Heidihj skrev:

Offentlig gjør mer når ting er helt klart :) Men kan si at det dreier seg om en litt mindre hund denne gangen! 

:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

*melder meg inn her*

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg venter på en løpetid jeg har ventet på siden april, så jeg håper hun både er villig og billig når den først kommer :) 

3 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
31 minutes ago, Snøfrost said:

Jeg venter på en løpetid jeg har ventet på siden april, så jeg håper hun både er villig og billig når den først kommer :) 

Jeg venter på en løpetid jeg har ventet på i tre år nå.......

5 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
16 timer siden, enna skrev:

Jeg venter på en løpetid jeg har ventet på i tre år nå.......

Håper 2017 blir et fint år for alle det ventes på :)

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det bare rett over en uke til jeg henter:wub:

4 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan jeg med sikkerhet melde meg inn her, etter noen måneders tenking og grubling. I midten av februar blir Blitz storesøster til en liten whippetjente ^^ 

16 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
7 minutter siden, Sprettballen skrev:

Da kan jeg med sikkerhet melde meg inn her, etter noen måneders tenking og grubling. I midten av februar blir Blitz storesøster til en liten whippetjente ^^ 

Samme oppdretter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 minutt siden, Krutsi skrev:

Samme oppdretter?

Jepp :) Blitz blir tante til disse valpene :)

3 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå som 2017 er kommet for å bli ble det hele plutselig litt mer ekte, krysser fingrene på en Mini-Lyn (er litt stuck på navn, forslag mottas gjerne!) etter disse to :ahappy: 

IMG_1246.JPG

De har forøvrig fått seg egen tråd på sonen her.

6 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig har det blitt mitt år :) Jeg blir omringet med valper :) Blir utrolig vanskelig og bare ha en og ikke tre :) Fyfasan det blir et morsomt år 

3 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er så innmari valpesyk og har lyst på en valp snart..... men nå har det seg at jeg har fire hunder fra før av så.... :blink: Bitt av hundebassillen her ja :blink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når løpetida lar vente på seg og du er så valpesjuk å utålmodig atte fyyyyy😥

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag er det 24dager til moren til min fremtidige valp har termin! :drool: Er litt bekymret om det ikke kommer nok tisper til at jeg skal få, men gleder meg til alle valpene har kommet til verden! :ahappy:

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil også ha valp 🙄🤗🤗🤗 men det er vell minst 5 år til neste gang 😞😟

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper på noe egenprodusert mot slutten av året :jump:

8 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig kan jeg også melde meg inn her! Jeg og samboeren min står høyt opp på listen på et kull der tispen har løpetid i mai/juni! Hvis det blir 3-4 valper er vi garantert valp, og både mor og far kommer fra store valpekull. Det er hennes første kull, og vi krysser alle fingrer for at alt går i orden. Jeg gleder meg så fryktelig at jeg ikke klarer å tenke på noe annet!! 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken valp da@Mio1234 ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Nei, da blir det litt verre.. Hjelper det ikke at det er med andre hunder heller? Er hun vant til å gå lengre turer? Tenker bare sånn at viss det er bare du som går langt innimellom så kanskje hun ikke er helt i form til det og at det kanskje kan bli bedre om det blir mer jevnt med trening? (om det er tilfellet). Viss ikke holder jeg nok med deg i at hun kanskje bør bli igjen hjemme, det er ikke så enkelt med hunder som krever så forskjellig at man kanskje ikke får gått skikkelig tur med den som trenger det fordi den andre vil hjem. For de fleste av oss synes vell heller ikke det er så givende å gå to halvlange runder etterhverandre i nærområdet, og samvittigheten kan jo og fort bli dårlig om man må sette igjen den ene hunden hjemme (ihvertfall blir den det hos meg) og da blri det jo heller ikke så hyggelig. 
    • Kanskje det er det beste. Hun er dessverre ikke altfor turglad, noe som gjør saken verre. Skal ikke være lett! Hu blir fornøyd etter 1 t som regel. Er liksom ikke full fart. Så jeg gleder meg jo egentlig til å få en mer turglad hund som lett blir med på lengre turer 
    • Grattis!  Pjuh. Jeg satt her og svetta litt, for jeg trodde jeg hadde gått ut offentlig med noe politisk som ikke skulle være offentlig. Men nå har SV og SP gjort det samme, så da har jeg i alle fall noen å dele skyld og skam med. Det er så flaut å gjøre tabber fordi man er litt ny i gamet. DA kan Symra og jeg gå en kveldsrunde.
    • Teit dag. 🙃 Eg fekk feil pakke utlevert på posten, nokon i tollen har klistra min toll lapp på feil pakke, og den kom til meg. Så den vart levert tilbake, og min pakke er visst ikkje mulig å finne, dessutan står den registrert som utlevert. Yay!  Gløymde ta med soveposen fra campingvogna då eg køyrde forbi, kom på etter 45 min og måtte snu.  Nøkkelen min passar ikkje i campingvogna lengre, måtte reise utan sovepose.  Kom fram, campingplass har gløymt legge ut nøkkel til meg. Og det regnar.  Dessuten var eg oppe halv sju. 😆 
  • Nylig opprettede emner