Valpegjengen 2017

648 innlegg i emnet

Mix av hva da?

Rottweiler, labrador, jämthund & schäfer. Mye sterke raser. Men rolige og nydelige foreldre. Så jeg gleder meg

Sent fra min SM-T550 via Tapatalk

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står på sikker plass hos storpuddeloppdretter med bestemt kjønn, men vi får se om det blir valp på våren eller høsten :ahappy:

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
19 timer siden, Rora skrev:

Står på sikker plass hos storpuddeloppdretter med bestemt kjønn, men vi får se om det blir valp på våren eller høsten :ahappy:

Nysgjerrig på oppdretter:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
17 timer siden, puddellover skrev:

Nysgjerrig på oppdretter:D

Catwalk :ahappy:

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann! :wave: Vi får mest sannsynlig en liten valp i hus i starten på nyåret, da hunden til søsteren min fikk valper for litt over en ukes tid siden og vi vurderer sterk å ta imot en. Jeg hadde egentlig sett for meg en hannhund, men der kom det bare tisper gitt. Meen, jeg tenker at det kanskje er like greit siden vi har ei tispe fra før, og jeg kan se for meg at det kunne blitt litt travelt de periodene hun har løpetid:rolleyes:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

I januar henter vi hjem pluggen til høyre! :wub:

bureodin.jpg

10 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
37 minutter siden, Sona skrev:

bureodin.jpg

Oj så spennende? En prosjekthund? (Unnskyld om jeg tar feil) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det blir nok valp/valper i 2017 på oss også, har bare ikke bestemt om det blir egenprodusert eller kjøp.

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
15 minutter siden, Garp skrev:

Oj så spennende? En prosjekthund? (Unnskyld om jeg tar feil) 

Det stemmer! :ahappy: Han er andregenerasjonskrysning :)

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
9 timer siden, Sona skrev:

Det stemmer! :ahappy: Han er andregenerasjonskrysning :)

Så gøy! Gleder meg å se utviklingen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sniker seg inn her:) Henter en liten jodlervalp i midten av januar:wub:

9 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
15 timer siden, Sona skrev:

bureodin.jpg

Finingen:wub: Gleder meg til å hilse på :D 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg endte opp som bare nesten 2017 valpis, fikk min natt til i går

b24749d94ffcf5c315729b7010fd6dd4.jpg

3 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser lovende ut for valp i 2017 her, enten toller eller (jakt)golden. Faktisk 4-5 spennende kull de neste mnd. Fikk også tilbud om valp før helgen, men takket nei, finner liksom ikke helt magefølelsen. Har så fryktelig lyst på toller, men jeg "feiger" vel ut og velger golden, avreageringen her i hus er ikke særlig bra med tanke på forrige opplevelse med toller :P 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå spyr jeg litt av valper... Men korthåren er paret for sitt siste kull, og beholder vi ikke valp etter henne, er vi dumme. Meningen er at den skal til fôrvert, men han bor i leilighet med hundeforbud. Så jeg håper han flytter derfra før bikkja blir hauggammal :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
27 minutter siden, Pringlen skrev:

Akkurat nå spyr jeg litt av valper... Men korthåren er paret for sitt siste kull, og beholder vi ikke valp etter henne, er vi dumme. Meningen er at den skal til fôrvert, men han bor i leilighet med hundeforbud. Så jeg håper han flytter derfra før bikkja blir hauggammal :P

Sendes hit de første 6 mnd 😁😁

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 minutt siden, Shlush skrev:

Sendes hit de første 6 mnd 😁😁

Deal :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Pringlen skrev:

Deal :D

Ehm. det ekke dachs? det er støver, sant? 😂😂😂

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 minutter siden, Shlush skrev:

Ehm. det ekke dachs? det er støver, sant? 😂😂😂

Ha ha, nei, korthårsdachs. Ombestemte du deg, nå? :P 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ha ha, nei, korthårsdachs. Ombestemte du deg, nå? :P 

Søren!! 😂😂 det ble bare så feil 😅 var så sikker på at det var en eller annen støver.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 minutt siden, Shlush skrev:

Søren!! 😂😂 det ble bare så feil 😅 var så sikker på at det var en eller annen støver.

Neste gang vi skal ha hygenvalp, så skal jeg sende den i barnehage hos deg :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste gang vi skal ha hygenvalp, så skal jeg sende den i barnehage hos deg :D

Weee 😃😃 de er skikkelig fine

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel jeg skulle få gyldenpels, men Ted flyttet inn :lol:

3 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første helga i januar kommer hu her til Norge :wub:

IMG_20161209_195512.jpg

13 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Første helga i januar kommer hu her til Norge :wub:
IMG_20161209_195512.jpg

Så søøt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, vi snakker lang tid med konsekvent trening av hundene enkeltvis før du kan regne med å ha dem sammen uten å bråke. Også fordi de påvirker hverandre. Om du har tre som går fint og stille og den fjerde bråker så er sannsynligheten stor for at den drar med seg resten. Da vi fikk nr 2 var den første hunden fortsatt tidvis utagerende i bånd, og vi gikk ikke med hundene på tur sammen før den yngste var 6 mnd, og ikke regelmessig før han var et år gammel. Etter det har det vært mye trening med de å gå sammen, siden det er en ny setting de må håndtere og hvor de påvirker hverandre. De kan forsåvidt fortsatt finne på å utagere mot en og annen hund (nå er yngste 7, så vi har jobbet med det en stund...), men er ikke hver uke.
    • Småkald her og, riktignok krøpet opp til -16 nuh. Var -24 på kaldeste på tunet her i natt. Glad vi ikke bor i kuldehøla i bygda her, de har sikkert vært nede i -30.     Sendt mann og barn ut døra, nå skal jeg ha i meg kaffe og glane på litt meningsløs tv og så ut til utedyra og ordne litt. Så har Bonden lovet mora at jeg skal inn og rydde litt hos dem før hjemmehjelpen kommer i morgen. Så får se om formen sier jeg må sove før det eller om det går å ta det etter dyrestell og hvil uten soving. Veldig bra tegn at hun bekymrer seg for rot der når hun ligger på sykehus i trondheim enda.   
    • Det er kjørt opp løyper innover fra Totland. Men hundeforbud
    • Med tanke på at millioner av mennesker følger religioner/ideologier som har ett menneske/kvinnesyn som hører hjemme i gud veit hvilken tidsalder, så tror jeg at vi  helt kan se bort fra den påstanden..  Jeg ville nesten sagt heller tvert om..
    • Skamme seg? Man vet vel ikke hvorfor hunden var løs? Tviler litt på at han bare har sluppet den løs for litt selvlufting.  For de hundeeiere som er så uheldige å komme i en slik situasjon pga uheldige omstendigheter, så hjelper det lite å skamme seg.  Slike ting som skjedde her skal ikke skje, men uansett hvilken hund man har, eller hundehold, man kan aldri garantere at ikke noe galt kan skje. Mange av hundeeiere liker å tro at de alltid har 100% kontroll og at deres hund aldri kan gjøre noe galt, dessverre så viser det seg ofte å ikke være slik.  Så lenge hundeeier ikke har opptrådt uansvarlig, som vi ikke vet noe om, synes jeg man kan la være å komme med utsagn om å "skamme seg".  Men, uavhengig av om eier har vært ansvarsfull eller ikke, etter en slik hendelse tar man beslutningen om å avlive hunden, uten noe om og men. Det er å ta ansvar! 
  • Nylig opprettede emner