Gå til innhold
Hundesonen.no

Lune muckboots selges


SFX
 Share

Recommended Posts

Jeg har et par Lune muckboots fra Felleskjøpet til salgs - støvlene er noen år, men de ble sjelden brukt fordi de ikke var kompatible med mitt ankelbrudd. De har vært med på et flyttelass eller to, men ellers ikke sett så mye av verden. De er i størrelse 38.

Jeg aner ikke førpris, og finner de ikke til salgs noe sted i Norge lenger, men jeg håpte 200 kroner ikke var en urimelig pris.

(Jeg får ikke til å poste bilder, men det er bildelenke øverst i teksten.)

Kjøper dekker eventuell porto, eller så kan vi sikkert få til en overlevering - jeg bor en halvtime nord for Gardermoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Shlush skrev:

Hmm. Kanskje jeg skulle hatt et par slike? ? Hvordan er de i størrelsene?

Helt normale, tenker jeg - jeg bruker 38-39 i alt annet, og det er ikke størrelsen som gjør at jeg ikke kan bruke den ene støvelen, det er andre forhold som beinet sliter med.

@Kristiin som bruker de fast kan kanskje si mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, SFX skrev:

Helt normale, tenker jeg - jeg bruker 38-39 i alt annet, og det er ikke størrelsen som gjør at jeg ikke kan bruke den ene støvelen, det er andre forhold som beinet sliter med.

@Kristiin som bruker de fast kan kanskje si mer?

Normale vil jeg si :) Jeg bruker 39, men har disse i 40, så har jeg plass til ullsokker :D

Forresten, jeg har prøvd 38, og de blir for trange for en "39"er som meg :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle hatt noe sånt, men littegrann usikker på om det er det jeg burde bruke penger på nå. :lol: Impulskontroll er derimot noe dritt, så jeg stiller meg i kø bak shlush om ikke hun vil ha dem. :) 

Joggesko i stallen er liksom ikke alltid optimalt på vestlandet. :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Rocket skrev:

Jeg skulle hatt noe sånt, men littegrann usikker på om det er det jeg burde bruke penger på nå. :lol: Impulskontroll er derimot noe dritt, så jeg stiller meg i kø bak shlush om ikke hun vil ha dem. :) 

Joggesko i stallen er liksom ikke alltid optimalt på vestlandet. :lol: 

Muckboots er generelt helt supre, jeg bruker dem (i ulike varianter) gjennom store deler av året! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tuvane skrev:

Muckboots er generelt helt supre, jeg bruker dem (i ulike varianter) gjennom store deler av året! :D

Ja jeg har hørt så, men ikke prioritert det rett og slett, men når tilbudet er her og i rett størrelse så må jeg jo nesten. :lol: (Hvis slush ikke skal ha dem that is) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...