Gå til innhold
Hundesonen.no

Refleksvest


Debbie
 Share

Recommended Posts

4 timer siden, Lola Pagola skrev:


Har ikke de borrelås? Eller har de fått ny type? Kjøpte der for noen år siden, skikkelig irriterende når vesten må festes i halsbånd synes jeg.

Den Toddy har er med skikkelige fester ( ikke borrelås,  står helt stille hva det heter)  og den er vanntett.  Genial.  Kjøpte den i fjor. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lola Pagola skrev:


Har ikke de borrelås? Eller har de fått ny type? Kjøpte der for noen år siden, skikkelig irriterende når vesten må festes i halsbånd synes jeg.

Var bare den jeg også fant.

På Høøks var det en som var borrelås foran og under buken- håpløst.

og jeg fant en på OBS Coop som jeg kanskje tror kan funke. Men å finne med bare strikk foran.... finner ikke

På XXL hadde de ikke inne vester en gang

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Annik skrev:

Jeg tror jeg skal ha en i Prima-størrelse liggende, som du kan få mot porto. Strikk og klips foran og under, kan eventuelt ta bilde slik at vi er sikre på at det blir riktig type :)

Må dobbelsjekke da, men mener iallfall at jeg skal ha :P

Det hadde jo vært supert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare den jeg også fant.

På Høøks var det en som var borrelås foran og under buken- håpløst.

og jeg fant en på OBS Coop som jeg kanskje tror kan funke. Men å finne med bare strikk foran.... finner ikke

På XXL hadde de ikke inne vester en gang

 

Men hvorfor vil du ikke ha borrelås under? Setter det seg fast i pelsen kanskje? Jeg kjøper fra chlas Olsson, billige og greie, men med borrelås rundt hals og mage. Holder bare en sesong kanskje, men refleks er jo litt forbruksvare, iallefall på hund [emoji4] synes iallefall de vestene sitter bra, også på løs hund :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lola Pagola skrev:

Men hvorfor vil du ikke ha borrelås under? Setter det seg fast i pelsen kanskje? Jeg kjøper fra chlas Olsson, billige og greie, men med borrelås rundt hals og mage. Holder bare en sesong kanskje, men refleks er jo litt forbruksvare, iallefall på hund emoji4.png synes iallefall de vestene sitter bra, også på løs hund :)

Det er forbruksvare. Jeg vil ikke ha borrelås fordi de løsner så fort, og blir fort slitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Debbie skrev:

Var bare den jeg også fant.

På Høøks var det en som var borrelås foran og under buken- håpløst.

og jeg fant en på OBS Coop som jeg kanskje tror kan funke. Men å finne med bare strikk foran.... finner ikke

På XXL hadde de ikke inne vester en gang

 

Jeg har den fra coop obs, veldig fornøyd med den. Har hatt tre stk nå og den første holdt i tre år, mens den andre ble makulert av en viss kelpievalp og nå har jeg en til. Synes de er lette å regulere. Det svake punktet på dem er ikke strikken eller borrelåsen foran, men selve tøyet over skulderen, det revner ved slitasje (men tok tre år)... også bruker jeg dem med den oransje siden ut for jeg liker oransje vester bedre og jeg liker at de har den lille hempa til å feste lys i :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fra Coop obs, veldig fornøyd med de. Er jo borrelås foran og strikk under, men borrelåsen sitter like godt nå som da den var ny for to år siden. Men jeg trer den over hodet på hunden, så den blir ikke åpna og lukka noe særlig. Den ser fortsatt ny ut, selv med lav hund og vest som har vært gjennom skog, kratt og vært mye våt :) 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.10.2016 at 8:02 PM, tutle skrev:

Dersom det ikke løser seg, så har Rukka en versjon også :) Den skal ikke være så stygg i pris.

Den er helt elendig. Den selen som går rundt buken henger jo nesten løs, så vesten faller jo nesten av. Drittvest.

På 25.10.2016 at 8:14 PM, Turb skrev:

Jeg har den fra coop obs, veldig fornøyd med den. Har hatt tre stk nå og den første holdt i tre år, mens den andre ble makulert av en viss kelpievalp og nå har jeg en til. Synes de er lette å regulere. Det svake punktet på dem er ikke strikken eller borrelåsen foran, men selve tøyet over skulderen, det revner ved slitasje (men tok tre år)... også bruker jeg dem med den oransje siden ut for jeg liker oransje vester bedre og jeg liker at de har den lille hempa til å feste lys i :) 

Jepp, den virka tålig okei. Skal teste den mer.

3 timer siden, Monikawt skrev:

Jeg har fra Coop obs, veldig fornøyd med de. Er jo borrelås foran og strikk under, men borrelåsen sitter like godt nå som da den var ny for to år siden. Men jeg trer den over hodet på hunden, så den blir ikke åpna og lukka noe særlig. Den ser fortsatt ny ut, selv med lav hund og vest som har vært gjennom skog, kratt og vært mye våt :) 

Godt å høre at den funker da. For til nå er den det beste jeg har funnet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...