Gå til innhold
Hundesonen.no
  • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ville bare vært helt rolig med han og tatt han vekk fra situasjonen. Enten avledet eller be han legge seg. Ikke la han stå og bjeffe, men samtidig ikke lage noe særlig mye utav det. Min erfaring er at de kan være mer vaktsomme i perioder både på grunn av hormoner og andre ting. Så lenge han ikke får stå og belønne seg selv med å bjeffe i tide og utide så tror jeg det der vil gå helt fint.
    • Forrige hannhunden her ble kjemisk kastrert pga forstørret prostata, merket ingen bivirkninger på han, han hadde endel redsler fra før, men de merket jeg heller ikke noen forverring av selvom han var kjemisk kastrert, men han var vel rundt 8-9år gammel da det ble satt første gangen da.
    • Nå er det lenge siden jeg har vært her inne. Får vel komme med en liten oppdatering. 15.november var siste dagen min som rekrutt på Madla, og jeg fløy opp til Ørland for å gå på vakt- og sikringskurs som flysoldat. Helgene her oppe har vært litt ensomme da jeg gjennom hele rekrutten har dratt hjem til mor og kjæreste. Men jeg har både fått besøk her oppe, i tillegg til å ha dratt hjem på overraskelsesbesøk. Uka som var nå har jeg vært ute i felt. Og fy søren så kaldt det har vært. Å stå på observasjonspost i -10 grader mens vinden har røsket i klærne, det har ikke vært gøy. I tillegg til et mestringsløp som endte med hypotermi og froskskader på flere. Det endte med at jeg spanderte på meg ei helg på hotell alene. Så nå skal jeg tre inn i den femte og siste uka her oppe i Midt-Norge, før jeg drar hjem på juleperm. Det gledes!
    • SUPERTILBUD!
      Julenissen Miriel vil gi alle kunder en super førjulegave!
      Fraktfritt PLUSS 20% rabatt på hele nettbutikken ved bruk av koden Advent.
      Tilbudet gjelder kun til og med søndag 16.12, så løp og kjøp på www.stinashundemoro.com.
    • Året 2018 har snart gått, og det har vært innholdsrikt med tanke treninger og aksjoner. Vi har også prøvd oss på søk i vann og søk fra båt. En spennende søksform, som vi kommer til å utdype mer fremover. Vi har vært på en god del aksjoner, og har fått prøvd oss på det meste. Ivo har fått mange nye utfordringer, som han har tatt på strak labb. Vi har blitt transportert ut med alt fra militære kjøretøy til atv og beltevogn. Mange lange søk under vanskelige forhold, og han har virkelig vist arbeidsvilje og utholdenhet.  IPO har vi lagt litt på is i år, trente en del tidlig på året, men ikke startet i år. Klarer nok ikke helt å gi det helt opp, så det er ikke umulig at vi kommer oss til start neste år. Da er det forresten ikke IPO lenger, men IGP, som er det nye navnet på IPO.  Oppsummert har det vært et år som absolutt har vært i redningstjenestens tegn, med masse trening og oppdrag. Og ikke minst, det største målet for i år er oppnådd, Ivo har fått sin avlskåring! 
  • Nylig opprettede emner