Gå til innhold
Hundesonen.no

Handlingkurs i Bergen? Utstilling


Snoffe
 Share

Recommended Posts

Er det noen her som vet som det skal holdes noen kurs for utstillings handling i Bergen og omegn det neste halvåret? 

Har selvfølgelig prøvd å google selv, men finner ingen ting.

Er helt nybegynner og ønsker rett og slett å lære endel teknikker. Også har jeg litt lyst å lære å fristille. Samtidig som at jeg trenger å lære hvprdan jeg best kan stille ut min hund selvom jeg sliter med mine bevegelser. Hjelper ikke meg så mye når jeg får høre jeg må ha lange skritt, hvis ikke blir jeg ledd av, når hoftene og knærne mine er stive og vonde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk opp gruppen "Støpeskjeen Hundetrening" på Facebook. Det er en gruppe frivillige som holder utstillingstrening 1-2 ganger i mnd. Veldig koselig gjeng som hjalp meg mye med min.

Mener også at BSBK bruker å avholde et årlig handler-/utstillingskurs, men det er kanskje det som skal være på Sotra?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snoffe skrev:

Takk for svar :) 

Det på sotra har jeg ikke muligheten til å være med på, dessverre. Så regner ikke med det blir noe før over nyttår på oss uansett. 

Ikke kurs direkte, men treningene til collieklubben er greie å være med på. Hver torsdag fra 19:30 ved Sparkjøp på Kokstad. Du får hjelp og tips :) Koster 20kr pr gang for ikke medlemmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ingidano skrev:

Ikke kurs direkte, men treningene til collieklubben er greie å være med på. Hver torsdag fra 19:30 ved Sparkjøp på Kokstad. Du får hjelp og tips :) Koster 20kr pr gang for ikke medlemmer. 

Myndeklubben har samme opplegget :) Men kunne helst tenkt meg et kurs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...