Gå til innhold
Hundesonen.no

Offentlig toalett med hund


Urvana
 Share

Recommended Posts

Hei!

Jeg har tenkt meg til Oslo denne uken, og skal da ta med meg hunden min. Vi har tenkt å gå rundt i parkene og være litt turister. :-)

Min største bekymring, er hva jeg skal gjøre hvis jeg trenger å gå på do.. Det er vel ikke lov å ha med seg hunden inne på toalettene ved Oslo S, frognerparken el.? Hva gjør jeg i såfall da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste jeg har gjort med hund er å gå på flyplasstoalett-bås.... herregud. Jeg hadde valpen i hendene for jeg syntes det var så skittent på gulvet. Det var helt... merkelig :lol: Og alle damene der inne så på meg som forsvant inn i båsen med valp :P Men når naturen kaller og handicaptoalettet er opptatt, what can ya do. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort det mange ganger selv. Ikke brydd meg om skilt alltid heller altså, binder ikke en liten hund hvertfall utenfor uansett hvor få mennesker det er i nærheten. Men aldri gjort på betalingstoaletter, som det jo er det som er på Oslo S? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt med hund på toalettet på Nationaltheatret, Oslo s og Oslo City, sikkert flere og som jeg ikke kommer på i farten. Aldri noen som har sagt noe ? Har hatt med store hunder som boxere og liten hund, 6 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...