Gå til innhold
Hundesonen.no

Planning/planlegging (hobby)


MonicaT
 Share

Recommended Posts

3 minutter siden, Raksha skrev:

Ah tilbud i mars hørtes perfekt ut, fant nemlig ut at min personlige almanakk som har ligget bortglemt et par mnd (den er ikke helt seg selv etter et bad i iste...) varer ut april. Så da får jeg bare vente :=)  Heller leke meg med litt klistermerker og sånt ja. Egentlig ganske fornøyd med personlig almanakk altså  - og ganske mye billigere. Men åh forelska meg skikkelig i den der, typisk... 

Sånn var det her også. Jeg klarte ikke la være å tenke på den, så tilslutt gav jeg etter :P 
Men en kan leke litt med klistremerker i mellomtiden. Skal si i fra om/når jeg hører om tilbud på den, kan ha deg i bakhodet. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 754
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjøpte nytt cover til min EC på etsy. 

Fått siste klistremerkene fra Sticky Drawings.  

Fikk "seasonal suprise box" i boks levert på døra i dag. 

Posted Images

Akkurat nå, MonicaT skrev:

Sånn var det her også. Jeg klarte ikke la være å tenke på den, så tilslutt gav jeg etter :P 
Men en kan leke litt med klistremerker i mellomtiden. Skal si i fra om/når jeg hører om tilbud på den, kan ha deg i bakhodet. 

 

Deal :D   Får snoke på linker til klistermerker i mellomtiden og bruke den litt mer aktivt. 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt litt klistremerker på etsy og dermed måtte jeg registrere meg der. Har klart å la være frem til nå. :aww:  Det virker litt illevarlsende når de selv skriver i velkomstmailen:  Welcome to Etsy! We've got a hunch you'll fall in love with us. :o  Må glemme påloggingen der, tror jeg :aww: 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8. november 2016 at 0:20 PM, SandyEyeCandy skrev:

De har visst en sånn referanse-greie gående, så de av dere som har blitt inspirert til å kjøpe Passion Planner etter å ha sett mine lyriske anmeldelser må gjerne oppgi meg som referanse, for da kan det hende jeg kan vinne en gratis! :lol: sandra.janzso (a) gmail.com 

Da bestilte jeg og putta en mynt på deg. Får håpe det utretter noe :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Raksha skrev:

Aldri handlet på etsy - linker og how to - for dummies? 

 

Det er masse lenker litt lengre bak i tråden her. :) Trykk på det du vil ha, betal og få det sendt hjem. En av de enkleste nettbutikkene jeg veit om, og der jeg har min egen når jeg selger armbånd. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SandyEyeCandy skrev:

Det er masse lenker litt lengre bak i tråden her. :) Trykk på det du vil ha, betal og få det sendt hjem. En av de enkleste nettbutikkene jeg veit om, og der jeg har min egen når jeg selger armbånd. :) 

Snoker litt, men finner ikke helt det jeg vil ha. :lol: Men snoker sikkert ikke nok :aww:  Går an å søke på stickers eller noe sånt? trenger kanin/hest/hund osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MonicaT skrev:

Søk på eks planner stickers rabbit 

får ikke til å laste opp bilde 

Nå begynner jeg å skjønne greia :D Godt jeg er blakk, for dette blir dyrt *fnis* 

 

Bestilte for enkelhetsskyld noen fra personligalmanakk.no først, så får jeg bestille mer etterhvert.  Vet hva jeg vil ha, men den dumme boka mi er vertikal ikke horisontal, jeg liker ikke vertikal... hmpf. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Malinka skrev:

Da har jeg bestilt litt klistremerker på etsy og dermed måtte jeg registrere meg der. Har klart å la være frem til nå. :aww:  Det virker litt illevarlsende når de selv skriver i velkomstmailen:  Welcome to Etsy! We've got a hunch you'll fall in love with us. :o  Må glemme påloggingen der, tror jeg :aww: 

Jeg VET! :D De har jo alt! 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Raksha skrev:

Snoker litt, men finner ikke helt det jeg vil ha. :lol: Men snoker sikkert ikke nok :aww:  Går an å søke på stickers eller noe sånt? trenger kanin/hest/hund osv. 

Et kjapt søk på "planner stickers" ga snaut 200.000 treff. :P Om du søker på det samme og legger til feks "rabbit", kommer det opp masse! :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, SandyEyeCandy skrev:

Et kjapt søk på "planner stickers" ga snaut 200.000 treff. :P Om du søker på det samme og legger til feks "rabbit", kommer det jopp masse! :) 

Der ja, måtte bare søke på riktig ting :D Hjelpes meg så mye å  velge i :o  

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Raksha skrev:

Der ja, måtte bare søke på riktig ting :D Hjelpes meg så mye å  velge i :o  

Og så kan jeg jo hinte om halsbånd, mynde :P *vinker farvel til Raksha, mens hun stadig synker dypere inn i etsy*

Æsj nei, nå går jeg inn å kjøper en slik til meg å!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Margrete skrev:

Og så kan jeg jo hinte om halsbånd, mynde :P *vinker farvel til Raksha, mens hun stadig synker dypere inn i etsy*

Æsj nei, nå går jeg inn å kjøper en slik til meg å!

Grøss, skal ikke begynne å søke på andre ting, nei :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, SiriEveline skrev:

For ikke å snakke om ting til barn! OMG! :P

Tror klistremerker er billigere..

Oh noes! Tror jeg må slette kontoen :lol:  ! Jeg synes Ebay er vanskelig nok å begrense seg på... 

Ebay ja, de har sikkert klistermerker de og... *fnis* 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, jeg blir helt lost på etsy! Kan lett bli entusiastisk over alt fint, men mister fort piffen kjenner jeg..  Alt for mye å velge i og det meste jeg finner koster ca 30 kr for et brett klistremerker + frakt ca 30-100 kr.. Det synes jeg er fryktelig dyrt! Noen som har link til bra og billig (ere)?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tmp skrev:

Men altså, jeg blir helt lost på etsy! Kan lett bli entusiastisk over alt fint, men mister fort piffen kjenner jeg..  Alt for mye å velge i og det meste jeg finner koster ca 30 kr for et brett klistremerker + frakt ca 30-100 kr.. Det synes jeg er fryktelig dyrt! Noen som har link til bra og billig (ere)?

På feks Stickydrawings koster det det samme i frakt uansett hvor mange klistremerker du kjøper. Da blir det ikke så dyrt. Jeg pleier å bare plukke med så mye jeg kan for 350 kr, og få det sendt. På pakka merker de nemlig alltid bare prisen på varene, ikke totalt med frakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SandyEyeCandy skrev:

På feks Stickydrawings koster det det samme i frakt uansett hvor mange klistremerker du kjøper. Da blir det ikke så dyrt. Jeg pleier å bare plukke med så mye jeg kan for 350 kr, og få det sendt. På pakka merker de nemlig alltid bare prisen på varene, ikke totalt med frakt. 

Der var det mye fint og kul stil!

Når jeg så pregnancy stickers måtte jeg bare ta de med og fylle opp med endel annet! Nå gleder jeg meg bare masse til å få boka (som ikke shippes før 17.) og klistremerker og begynne å planlegge 2017!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
    • Gratulerer 😁 Gøy med enda en kelpievalp her 😍 Haha, uff, kanskje slemt å le 😂🙈 Hvorfor skal du aldri ha hannhund igjen? Hilsen hun som har hannhund for første gang og blir skremt her 😱 Åå ☺️ Litt godt å høre for oss som sitter her med de minste rakkerne. Jeg tenker det ofte faktisk, at det er bare nå han er så liten og snart faller den søte fleece pelsen av og han blir stor. Så man må prøve å nyte det og, selv om det er mye strev 😂
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...