Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå -oktober


Gjest
 Share

Recommended Posts

11 timer siden, Argyr skrev:

Takk! :D Helst uten ku, Jeg har tenkt å ha dyr i den driftsbygningen altså, men ikke ku, og ihvertfall ikke kua til naboen! Det er innredning til ku i overetasjen, kanskje kua gikk feil? 

Er det utleieenhet til ku?

3 timer siden, Tricolor skrev:

Det skulle stå inni kua. Jeg skreiv feil.

Jeg formodet det var en skrivefeil, men jeg ble så gruelig nysgjerrig - det falt meg ikke inn at det kunne være inni kua en gang, jeg så for meg en houdini-kalv gjemt et morsomt sted :P 

1 time siden, Siri skrev:

Endelig ei hel natts søvn UTEN hosting!!! Våkna også i dag kl halv ti men kunne sikkert sovet enda lengre. Trøtt og sliten kropp ja. I dag bør jeg få kasta veden min inn i vedskjulet, fikset campingvogna før vinteren og kastet en del planter som har tatt kvelden... men egentlig har jeg mest lyst til å bare sitte i godstolen og lese :aww: 

Det kan se ut til at champagne funker mot hosting, altså.

Jeg spiser pizza- og vaffelrester til frokost, så skal jeg ta oppvasken etter gårsdagens sosiale utskeielse siden mamma og samboeren kommer på besøk i morgen formiddag. Så skal hundene få en lang tur hvis det ikke er elgjakt i dag. Jeg burde også rydde i ballsalen, siden jeg dyttet en del rot inn i det rommet før gårsdagen, men hvor gjør jeg av ting når jeg ikke har flere rom å stappe det inn i? :D Jo, også må jeg hente opp fra fryseren og partere 20 kg vom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ok, folkens, nå jukser jeg og hopper over massevis av sider, men jeg må bare si det.   Musikeren og jeg forlovet oss i går!! Det er litt skummelt, litt surrealistisk og et par-tre år frem i

Dere er sikkert lei av kjolepratet mitt nå, men ville bare dele at jeg har hentet den, og den passet!    

Nico forsvant plutselig ut i gangen, så jeg måtte gå etter for å sjekke hva han dreiv med... Kurva har stått der i evigheter, og han har ikke engang vært i nærheten av den tidligere. Så jeg aner

Posted Images

Akkurat nå, laikamor skrev:

Bare flytende i forseglet pose? Snop osv er nok i vanlig pose og kvittering,  eller? :)

Ja, for det som er problemet er å gå gjennom security på nytt (ergo ingen væske tillatt...men i forseglet pose er det greit :D ).

Ellers er det bare å putte i vanlige poser og ta vare på kvittot :)  De i taxfreen kommer til å putte det som må i forseglet-posen i forseglet-posen, det er iallefall sånn de gjør det på arlanda :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, SFX skrev:

Det kan se ut til at champagne funker mot hosting, altså.

Jepp - helt klart :lol: 

15 minutter siden, SFX skrev:

Jeg spiser pizza- og vaffelrester til frokost,

Namm :drool:

15 minutter siden, SFX skrev:

men hvor gjør jeg av ting når jeg ikke har flere rom å stappe det inn i? :D 

Kaster ? :whistle: 

Nei, nå MÅ jeg få ræva i gir... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på hotellrommet i Edinburgh og spiser havregryn med ekkel melk, gubben har kost seg med full engelsk frokost. Kjedelig med matallergi i utlandet ass, vanskelig å vite hva som er trygt. 

Andre natta borte, vi har sovet som steiner i en helt fantastisk seng i superior-rom hos Radisson Blu. Egentlig langt over budsjett men vi var så ødelagt etter første natta i steinhard seng på budsjetthotell der vi kunne høre samtalene til folk som gikk i gangen utenfor rommet samt lydene fra toalettet til naboen at vi gladelig la i ekstra penger for å sove godt. Anvil-konserten i går var helt konge, kom hjem med tre t-skjorter og en signert CD :D

Ringte kennelen i går for å høre hvordan det gikk med Uno, han koser seg og alt går bra :) Var jo ikke noe stress å dra fra ham, han tok alt på strak pote og surra rundt for å utforske på egenhånd med en gang vi kom. Jeg var mest spent på hvordan han håndterte nettene, men det hadde også gått helt fint :sweat:

Nå skal jeg pakke om og stappe så mye som mulig i min nye store koffert, så setter vi oss på toget til Glasgow for å treffe gamle farmor og annen slekt og få overlevert litt taxfree-whisky!

 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen på C og meg når Tuva stikker av et at han går og leiter etter hu :sleep:

Jeg har masse kronestykker jeg tenkte å gi til bøssebæreren hvis de kommer, det er alt jeg har, men det er vel bedre enn ingenting? Nå gir jeg 200 kr hver mnd til Røde kors så har ikke dårlig samvittighet, men er jo koselig og gi noe uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg har glemt å ta ut penger til bøssebærerne! Veldig enkelt å bare sende penger på andre og mer moderne måter, men jeg synes liksom det er så kjipt for de som går rundt og håper på å fylle opp bøssa si!

Kom nettopp bøssebærer her og. Bonden hadde vært forutseende nok til å ta ut peng, og jeg forutseende nok til å spørre om han hadde. Er så teit å raide sparegrisen for kronestykker :lol: 

 

Kasko brummet på han, han lukter nemlig hanhund, lenge siden han har brummet på folk nå, så får sjekke litt med andre folk og så vurdere en tur til kiro. At kasko ikke liker folk pleier å være en indikasjon på at han har vondt en plass. 

Lupin derimot, syntes mannen var dødskul! Og pissa på bilen hans :aww: jeg prøvde å stoppe han da, men mannen bare sa at det gjør ingenting, den bilen er ferdigpissa fra før og han har nettopp bytta til vinterdekk så skal ikke ta på dekka igjen før til våren :lol:  Digger han! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjørt en liten biltur og tatt ut penger til bøssebærerne. Nå håper jeg at de kommer snart så jeg slipper å grue meg mer til spetakkelet når en hund vil hoppe opp og leke og en knurrer og bjeffer.   a082.gif

Begynne å lese sakspapirer til kommunestyremøtet om en uke, eller bla gjennom raseleksikonet enda en gang i håp om å finne den ultimate rasen for meg tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SFX skrev:

Nei, det er fremdeles lov til å definere det som flyttekaos - ikke skrot :P 

Bortsett fra de fem posene med papiravfall - det er skrot.

:lol: Viktige problemstillinger: Kommer du til å BRUKE noe av det som er i flyttekaoset? Hvis ja - finn det fram og ta det i bruk. Hvis nei - dytt det ned i kjelleren :aww: 

Har jeg ordnet i campingvogna og gjort den klar for vinteren, og veden har endelig kommet under tak. Nå kan bare vinteren kommer :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Wachita skrev:

@Lola Pagola

14713671_10209646736578959_4220295325098

Var det ikke et sånn skap du malte? Her er det ei som har fikset sitt hvertfall! 

Jo i samme stil iallefall! Ble mye bedre, og ser at hun har tatt av den øverste greia og, det hjalp veldig. Skal få gjort det på mitt og, definitivt. Ellers så blir resten kanskje litt for "ordentlig" for meg, men jeg trenger jo ikke dekorere på samme måte da :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Begynne å lese sakspapirer til kommunestyremøtet om en uke, eller bla gjennom raseleksikonet enda en gang i håp om å finne den ultimate rasen for meg tro?

Begynne å lese sakspapirer - du kommer til å ende opp på beardis igjen uansett :aww::lol: 

Tur gått. Sol, men vind og kaldt. Nå spekulerer jeg på om jeg skal lese gjennom noen og søtti sider oppgave, men er ikke sånn kjempemotivert for det siden jeg skal gjøre det samme sammen med veileder i morra formiddag. Spise, se litt Broadchurch, og sy litt senere istedenfor?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Line skrev:

Begynne å lese sakspapirer - du kommer til å ende opp på beardis igjen uansett :aww::lol: 

Tur gått. Sol, men vind og kaldt. Nå spekulerer jeg på om jeg skal lese gjennom noen og søtti sider oppgave, men er ikke sånn kjempemotivert for det siden jeg skal gjøre det samme sammen med veileder i morra formiddag. Spise, se litt Broadchurch, og sy litt senere istedenfor?

Jammen all børstingen da! All børstingen! :lol:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...