Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå -oktober


Gjest
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ok, folkens, nå jukser jeg og hopper over massevis av sider, men jeg må bare si det.   Musikeren og jeg forlovet oss i går!! Det er litt skummelt, litt surrealistisk og et par-tre år frem i

Dere er sikkert lei av kjolepratet mitt nå, men ville bare dele at jeg har hentet den, og den passet!    

Nico forsvant plutselig ut i gangen, så jeg måtte gå etter for å sjekke hva han dreiv med... Kurva har stått der i evigheter, og han har ikke engang vært i nærheten av den tidligere. Så jeg aner

Posted Images

1 time siden, *Kat84* skrev:

Tydeligvis ikke Stavanger som er den berømte "feil side av fjorden" nei :whistle:  :lol:  

Skulle virkelig vært bedre kollektivtilbud her sånn at jeg også kunne fått med meg slikt :P 

Absolutt noe som lyser opp hverdagen ja :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter jeg og tenker på at elbiler er de nye PC-ene.. går fort ut på dato og det er alltid kommet nyere og bedre modeller..  Blir spennende å se hvor greit det blir å resirkulere dem, spesielt batteriene deres.

Det er frost ute, det blir tidlig mørkt og verre skal det bli når vi skrur om til vintertid - hvorfor kan vi ikke ha sommertid hele året???  Hater å gå tur i tussmørke med hodelykt, jeg synes det er råskummelt - vet aldri hva slags monstre kan dukke opp i lyskjeglen der foran *grøss*

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TonjeM skrev:

Sitter jeg og tenker på at elbiler er de nye PC-ene.. går fort ut på dato og det er alltid kommet nyere og bedre modeller..  Blir spennende å se hvor greit det blir å resirkulere dem, spesielt batteriene deres.

Det er frost ute, det blir tidlig mørkt og verre skal det bli når vi skrur om til vintertid - hvorfor kan vi ikke ha sommertid hele året???  Hater å gå tur i tussmørke med hodelykt, jeg synes det er råskummelt - vet aldri hva slags monstre kan dukke opp i lyskjeglen der foran *grøss*

Jeg vil og ha sommertid hele året! Spesielt nå når jeg må jobbe neste natt, den siste timen blir laaaang...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er på hyttetur og det er snø her :blink: det var mørkt og kveld når vi kom så vet ikke riktig hvor mye enda. Ungene var begeistret og hundene likeså. Bobs første møte med snø og han satte seg på rumpen og gomlet :) Blir en fin helg!

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det bare å hive hundene i bilen og tutle avgårde til Sande, da :ahappy:

Norsk Nursery (mesterskap for hunder under 3 år) starter om en liten time, gurimalla så spent på om alt har falt på plass arrangement-messig. Dog enda mer spent på å se masse dyktige og lovende folk og hunder. Lyn er glad hun er over 3 år og ikke går klasse 3, hun :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Jeg skal være på jobb klokka 10.30. Jeg våknet klokka 9 :blink:
Da blir det ikke rare turen før jeg skal på jobb. Men tenkte jeg skulle kompensere med en ekstra lang tur når jeg er hjemme fra jobb før jeg skal i middag til broren min. 
Egentlig skulle Aragon være med dit, men så kom jeg på at han blir så stresset rundt tisper. Og det er mye trapper der. Og han skal ikke utsettes for stress og fysiske påkjenninger. Så da får begge to være hjemme. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, mushi skrev:

Agria dekket trekking og operasjon av tann som knakk i festet på min hund. 

 

14 timer siden, Pringlen skrev:

Agria dekker tanntrekk etter fraktur, ja.

Takk, da satser vi på det :) Er ei knekt rovtann, og google forteller meg at det er en helsikes jobb å få ut rovtenner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal aldri ta det å kunne ta på seg truse delv som en selvfølge igjen,  eller nå frem til do i tide, eller gjør noe som helst i mer enn utrolig slow motion... :aww: bare mørbanket er fryktelig vondt. har en mistanke om at det blir legevakta tur i kveld på jakt etter sterkere smertestillende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Skulle hente medisiner til Aragon på apoteket jeg. Så jeg sjekket åpningstider. Det stod jo klart og tydelig at det var åpent fra klokka 09.00 mandag til fredag. 
Først når jeg stod utenfor døra og lurte på hvorfor jeg verken så folk eller dørene ville åpne seg skjønte jeg at det er jo faktisk lørdag i dag! :pinch: 

Merker at jeg har våknet alt for mange ganger i natt og ikke er helt med ja :hmm: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 En ny dag med sol- det er så godt for sjelen. Nå er ørene til Prima pimpet, øyet skyllet og renset, jeg har klippet potene, fønet henne og sett etter utøy eller rød pels. 

Prøver å stagge hønemoren i meg som sier at hun ikke har allergi, fordi hun har litt sopp i ørene. Og så gledeangrer jeg meg på at jeg har meldt meg på så mange kurs...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig timing at godværet kommer nå som jeg har lesedag, da.. Håper det holder seg til senere i ettermiddag, da blir det en god tur med Kenzie, en chihuahua gutt jeg skal passe, og ei venninne som kommer på besøk. Koselig! :ahappy: Endelig får jeg prøve hvordan det er å ha to firbeinte i hus også, det kan nesten bli litt farlig om det går greit for så valpesyk er jeg.. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turet med hundene og tatt bilder, stått på døren til Kvik kl.10 og sett på kjøkken, handlet i favoritt butikken min når det kommer til grønt og ost (dessverre er det Meny så det blir aldri billig... men de har så mye annet jeg har lyst på som feks jordskokk.) Skiftet sengetøy og støvsuget 2.etg og klokken er knapt 12 :lol: 

 

Angående begravelse som var diskutert: min mamma planla sin ned til minste detalj. Både hvem som skulle synge, hva som ikke var lov å snakke om i talene, hvilken plass hun skulle ha på kirkegården, kiste, klær, gravstein, hva som skulle stå på gravsteinen, hva som skulle serveres og hvor dette skulle bestilles fra, det var lov til å filme og ta bilder, at det skulle være 5 ballonger (no kidding) i hennes begravelse som skulle illustrere de 5 nærmeste hun forlot osv osv you get the point. 

11406504_10155648192290072_7997567925207

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, JeanetteH skrev:

Angående begravelse som var diskutert: min mamma planla sin ned til minste detalj. Både hvem som skulle synge, hva som ikke var lov å snakke om i talene, hvilken plass hun skulle ha på kirkegården, kiste, klær, gravstein, hva som skulle stå på gravsteinen, hva som skulle serveres og hvor dette skulle bestilles fra, det var lov til å filme og ta bilder, at det skulle være 5 ballonger (no kidding) i hennes begravelse som skulle illustrere de 5 nærmeste hun forlot osv osv you get the point. 

11406504_10155648192290072_7997567925207

:heart: Det er jo faktisk veldig greit å forholde seg til når noen har planlagt sin begravelse på den måten. 
Da mamma døde visste vi bare at hun neppe ville ha noe sentimentalt og kliss... det eneste punktet vi kranglet mht begravelsen var at jeg visste at mamma ikke ønsket at det skulle være en minnestund etterpå, mens pappa insisterte på at det skulle vi ha. Jeg er egentlig glad jeg ga etter for det kravet, for det ble en veldig fin minnestund med flere taler som viste hvor stor pris folk rundt oss satte på mamma, spesielt "naboungene" som holdt taler. Jeg hadde jo noen idéer om hvordan begravelsen skulle være, men vi måtte krangle oss til å få spilt musikken jeg hadde valgt ut for presten var veldig "prest" og ikke åpen for å dra inn ikke-religiøse innslag i begravelsen. Jeg insisterte og fikk gjennom at vi skulle spille "Over the Rainbow" med Eva Cassidy - både fordi jeg visste at mamma elsket den sangen, og var veldig begeistret for Eva Cassidy. Etter begravelsen hadde visst organisten kommet bort til pappa og spurt om både artist og plate - han syntes det var så vakkert :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Siri skrev:

:heart: Det er jo faktisk veldig greit å forholde seg til når noen har planlagt sin begravelse på den måten. 
Da mamma døde visste vi bare at hun neppe ville ha noe sentimentalt og kliss... det eneste punktet vi kranglet mht begravelsen var at jeg visste at mamma ikke ønsket at det skulle være en minnestund etterpå, mens pappa insisterte på at det skulle vi ha. Jeg er egentlig glad jeg ga etter for det kravet, for det ble en veldig fin minnestund med flere taler som viste hvor stor pris folk rundt oss satte på mamma, spesielt "naboungene" som holdt taler. Jeg hadde jo noen idéer om hvordan begravelsen skulle være, men vi måtte krangle oss til å få spilt musikken jeg hadde valgt ut for presten var veldig "prest" og ikke åpen for å dra inn ikke-religiøse innslag i begravelsen. Jeg insisterte og fikk gjennom at vi skulle spille "Over the Rainbow" med Eva Cassidy - både fordi jeg visste at mamma elsket den sangen, og var veldig begeistret for Eva Cassidy. Etter begravelsen hadde visst organisten kommet bort til pappa og spurt om både artist og plate - han syntes det var så vakkert :wub:

Det var faktisk veldig praktisk i den situasjonen. Å bare kunne levere listen til byrået og si "dette vil hun ha". (at hun også klarte ha ett møte med både presten og begravelsebyrået uken før hun døde gjor jo også at de forsto hvor bestemt hun var på dette :P ) Men så detaljerte begravelser er sykt dyre, men det var fikset det også :lol: 

Nå 1,5 år etter så ler jeg av det. For det var slik hun var, "pittelitt" kontrollerende,  og det til siste slutt :P 

Ost og kjekt til lunsj, også har jeg studert Liz litt og håper (og tror) hun har begynt vise tegn på at løpetiden er på gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...