Gå til innhold
Hundesonen.no

NuCH Shafaq Nachtanz Jinha


Bambii88
 Share

Recommended Posts

tanzejentami8xh.th.jpg

04/09/2000 - 28/01/2004

(trykk på bildet for å se det i full størrelse)

Shafaq Nachtanz Jinha, eller Tanz som hun het daglig, var verdens beste lille saluki. En mer pinglete, beskyttende, spretten, gla og omsorgsfull hund skal man lete lenge etter. Hun var av fargen Crèmehvit med rød snute og store mørke øyne :) Hun var ikke så veldig stor, men akkurat passe til å være lille pingla mi :) Tanz ble født som den minste i kullet, og det var egentlig ikke henne vi skulle ha, men søsteren. Er veldig glad for at oppdretteren bestemte seg for å beholde søsteren, for på den måten fikk vi Tanze-jenta vår :)

Jeg trente agility og utstilling med Tanz HVER dag :) Og hun elsket å trene med meg. Vi var verdens beste venner, og vi samarbeidet 100%. Sammen vant vi junior handlingen i kongsberg2003 og vi gikk Nm i junior handling for første gang i 2003 og kom på 4.plass :D Noe jeg tenker stolt tilbake på :D Tanz var blitt norsk utstillings champion, hadde 1x Cacib, 1x Res.Cacib, 3x Cert, mange Ck'er, 3xBir og noen Hp premier. Så hun gjorde det godt i utstillingsringen :D Vi trente agility i Holmestrand hundeskole. Noe som jeg er veldig glad for at vi gjorde, for der er det gode instruktører og kjempe godt miljø :wink: Fikk mange venner der, både jeg og Tanz :D

Sommeren 2004 skulle vi starte agility-konkuranse sammen og reise på NkkU's sommerleir, men det ble det ikke noe av. For i januar 2004 løp Tanz ut i en glatt vei og ble påkjørt :) Noen av de verste dagene i vårt liv fulgte på etter dagen Tanz døde. Både to-bente og fir-bente i huset sørget :x

(trykk på bildet for å se det i full størrelse)

pinsehelga2003tanzpsundvollen2.th.jpg

:PSavner Tanz så mye at det gjør vondt :PSavner deg og elsker deg jenta mi Love Hvil i fred :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...