Gå til innhold
Hundesonen.no

Erfaring med Canelana-senger/tepper?


Tuvane
 Share

Recommended Posts

Jeg tenkte jeg skulle investere i ullunderlag, både til hundehus og bilbur, sånn at det blir litt mer behagelig for bikkja til vinteren. Er det noen som har noe erfaring med sengene og teppene til Canelana? Varmer de mer enn vetbeds, og hvordan er de å rengjøre?

På forhånd takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WelshenNemi skrev:

Jeg har trekket til biabed og er godt fornøyd. Har ikke prøvd å vaske det da. Men min hund liker det i alle fall godt, særlig om vinteren. Hun lå aldri i bia beden uten.

Godt å høre! :) Min er ikke noe glad i varme sånn i utgangspunktet, men vil tro at det vil være godt å ha noe annet enn vetbed i hundehuset og i bilen. Kan ikke påstå at han frøs i fjor vinter, men jeg merket at han var litt stiv når han kom ut fra bilen etter å ha ligget der noen timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uno er også en sånn som heller ligger på gulvet enn på tepper, men han elsket Canelana-trekket til Biabed.  Jeg vasket det før bruk på ullprogram, ingen problemer. Dessverre har dusten gravd et hull i den så den ligger på vent til jeg får reparert hullet...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Tuvane skrev:

Godt å høre! :) Min er ikke noe glad i varme sånn i utgangspunktet, men vil tro at det vil være godt å ha noe annet enn vetbed i hundehuset og i bilen. Kan ikke påstå at han frøs i fjor vinter, men jeg merket at han var litt stiv når han kom ut fra bilen etter å ha ligget der noen timer.

Min har veldig dårlig pels og fryser lett ute, og har hd. Hun bruker den mer enn forventet egentlig. Hun nekter å ligge på vetbed inne.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et canelana ulltrekk i en biltema-"biabed", og den er gull! Den er varm på vinteren og sval på sommeren, og mine bruker den året rundt. Selv dronning Ganzie som mener at alt som er mindre enn en sofa er under hennes verdighet bruker den.
(og jeg har sovet mer enn en ettermiddag for å si det sånn, god, varm og myk:innocent::lol: jeg og Inya spooner i hundesenga:lol:)

Har vasket den på ullvask, gikk helt fint:)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ganzie skrev:

Jeg har et canelana ulltrekk i en biltema-"biabed", og den er gull! Den er varm på vinteren og sval på sommeren, og mine bruker den året rundt. Selv dronning Ganzie som mener at alt som er mindre enn en sofa er under hennes verdighet bruker den.
(og jeg har sovet mer enn en ettermiddag for å si det sånn, god, varm og myk:innocent::lol: jeg og Inya spooner i hundesenga:lol:)

Har vasket den på ullvask, gikk helt fint:)

Så bra, da blir det nok det på Fluffen også. :) Ull er jo det beste ifølge meg selv, men bikkja har aldri hatt noe ullgreier, han fortrekker å ligge på det kalde murgulvet i kjelleren. XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Tuvane skrev:

Så bra, da blir det nok det på Fluffen også. :) Ull er jo det beste ifølge meg selv, men bikkja har aldri hatt noe ullgreier, han fortrekker å ligge på det kalde murgulvet i kjelleren. XD

Ull er gull:ahappy: Vurderer å kjøpe et til for å ha det i bilburet, kjekt på vinteren som du jo også nevnte:ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte ulltrekk på biabeden for en stund siden. Pigg elsker den :) snuffler nesa ned i ulltrekket når han skal kose :) Angrer på at jeg ikke kjøpte to - de var på tilbud når jeg kjøpte pga en feilfabrikasjon.

Eneste jeg reagerer litt på er at det røyter noe helt vannvittig. Finner sånne små ulldotter overalt :) røyter mer enn bikkja :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...