Gå til innhold
Hundesonen.no

3-roms leilighet nær Trondheim i Klæbu sentrum, med marka som nærmeste nabo


LinL
 Share

Recommended Posts

Jeg skal selge leiligheten min, og legger like så godt ut litt info her. Har foreløpig ikke lagd avtale med mekler, men det blir kanskje etter hvert. Er altså åpen for å selge leiligheten noe rimeligere ved privat salg. Kanskje kjenner dere noen som er på utkikk etter en hundevennlig og rimelig leilighet nær Trondheim. Det er iallefall denne!

Leiligheten ligger i Klæbu sentrum, i umiddelbar nærhet til Klæbu Treningssenter, et par hundre meter til busstopp, to matvarebutikker, blomsterbutikk, interiørbutikk og dyrebutikk!

Leiligheten ligger i høy 1. etg og er en hjørneleilighet med godt lysinslipp! Den er 63 kvm, har to soverom, romslig bad, stor skyvedørsgarderobe i gangen og åpen kjøkken - spisestue - stue løsning. Leiligheten har en romslig og skjermet terasse med sol nesten hele dagen. Rett utenfor, ca 100 m ligger det skogsløyper som kobler seg på løypenettet til Gjenvollhytta. Uendelig med turmuligheter i variert terreng rett utenfor døra :) 

Bare ta kontakt med meg for spørsmål. Prisen er ikke helt satt, vurderer som sagt å selge privat, ta kontakt hvis du eller noen du kjenner er nysgjerrig :) 

Super leilighet jeg har trivdes godt i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...