Gå til innhold
Hundesonen.no

Løpestreng


Wildlife
 Share

Recommended Posts

Kunne tenkt meg en løpestreng til å ha bikkja i når vi er eks på hytta eller på besøk hos noen ei helg. 

En slik du henger ca 2 meter over bakken.

Men... jeg har vare funnet til max 30 kg hund og så ser alle ut som de kun kan brukes på den lengden den er. Altså: en løpestreng på 4 meter må du ginne noe på omtrent eksakt 4 meter å feste i?

Kunne tenkt meg noe regulerbart som er enkelt å justere lengde fra plass til plass. 

Har prøvd å ha han i kjetting og har prøvd å tre kjettingen gjennom gummislange men han tvinner seg helt sykt. Er litt bedre med et kobbel/tau men dette tygger han lett i stykker.

Sååå. Ideer?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ozzy skrev:

Fra kennel har du en på 15 eller 25 meter ihvertfall . Trixie har også en på tilsvarende . 

Har sett den. Er ikke lengden jeg er ute etter egentlig, men heller at det er mulig å justere lengden fra det ene stedet den blir hengt opp og til neste plass vi er på slik at vi ikke er avhengig av å ga en bestemt lengde mellom festepunktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Wildlife skrev:

Har sett den. Er ikke lengden jeg er ute etter egentlig, men heller at det er mulig å justere lengden fra det ene stedet den blir hengt opp og til neste plass vi er på slik at vi ikke er avhengig av å ga en bestemt lengde mellom festepunktene.

Vaieren kan bare klippes den lengden du vil ha.  

 

Men tror jeg må få meg sterkere briller for klarer ikke lese hva du skriver :lol:  Tror ikke det finnes jeg! 

 

Endret av Ozzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjetting med svivel på mine. Binder de i trær, stolper osv når vi er borte og på hytta :) Funker gull for oss. Har forskjellig lengde på kjettingene også, så noen ganger har de 3-4 meter radius, og noen ganger har du kun 1,5 m radius. Kommer an på terrenget og hvor god plass det er der de står. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...